Nieuwe startrek serie?

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Er moet een nieuwe startrek serie komen!

Ja, zolang het spannend en realistisch blijft
6
14%
Ja, en dan nog verder de toekomst in dan waar de laatste serie gebleven is.
11
25%
Ja, een vervolg op tng, voy, of ds9
13
30%
Ja, maar nu met een totaal anders opgebouwde visie
3
7%
ja, anders....
2
5%
Nee, omdat....
9
20%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Aaargh schreef:
Blind Guardian schreef: Opzich vond ik Enterprise triest omdat ik voor geen ene meter geloof dat een man een compleet imperalistisch keizerrijk kan overnemen, dan zo het met de usa ook veel eerder gedaan zijn. :{ ... en een romulaanse vloot uit twee schepen neen dank je.
Het begin van de serie vond ik harstikke goed. Porthos is mijn favo acteur in de serie. Zo'n schatje... :lol:
Afbeelding

Ik weet niet eens meer precies wanneer ik afhaakte. Ik geloof dat ik de Xindi-arc nog helemaal gezien heb. Ik geloof dat ik het toen ook al minder begon te vinden. In het begin was het echt spannend en mysterieus. Temporal Cold War en de Suliban.... Ik vond de Enterprise ook een mooi schip. Maar na de Xindi-arc werd het helemaal pet. Zo zonde... ;(

Ook bij SGA gaat het bergafwaarts... Zo'n mooie setting. Zoveel potentie...en dan zulke baggerverhaaltjes afleveren... :-(
Captain Crash zei al eens: "Het Enterprise Syndroom...."
Oh... Sorry ik had over Nemesis niet over Enterprise, de eerste twee seasonnen van Enterprise vond ik aardig (nog nooit anders gezegt) ondanks dat ik me wel ergerde aan die continu-foutjes zoals de Borg (en met lichte maten de Ferengi), dat de Enterprise er zo modern uitzag, de Klingons al ribbels hadden en de Suliban werden geintroduceerd kon ik nog mee leven ... Ergens rond season 3 toen ze in de nebula begonnen met de xindi begon ik me wat te ergeren en ben ik er uiteindelijk meegestopt season 4 heb ik nooit de moeite voorgenomen, aangezien ik er geen geld (voor over) heb, zal ik enterprise ook nooit op DVD aanschaffen. (Dat kan ik vrij zeker zeggen) ... En vooral omdat Enterprise de aankomende tien jaar nog wel een x-aantal keer op Veronica of zijn zuster-zenders herhaald zal worden. (Shakes, The A-Team word nog met regelmaat herhaald en dat is al twintig jaar oud) ...

Ik wacht de nieuwe Star Trek film wel af en kijk of Abrahms het Star Trekisme nog een beetje kan aanscherpen wat Berman en Braga in gefaald zijn en zelf Manny Cotto niet kon recht trekken... Persoonlijk zal ik niet wakker liggen als er geen nieuwe star trek serie komt. (eerder hopend op een Whedon's Vuurvliegje den Tweede O-) )
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Master Vanhu Botie schreef:Ik ga voor een nieuwe serie die gebaseerd is op TNG, maar -tig jaar in de toekomst van TNG. Een beetje zoals TNG na TOS volgde.
Dat lijkt me weer een beetje van hetzelfde. De boekenserie 'Titan' zou je ook kunnen verfilmen maar ik vermoed dat dit ook geen vernieuwing zal brengen...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

al die boeken moet je buiten beschouwing laten. Ik stel voor om verder te gaan waar DS9 is gebleven. er is genoeg te vertellen over de opbouw in the alpha quadrant :) daar zou je beste een goede "enterprise" serie van kunnen maken
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

gewoon een nieuwe serie
100 jaar na nemesis, iedereen dood die we kennen :) dus dan zit je daar niet mee.

er is zoveel veranderd, alles is alles. De federatie is niet meer zon mooie plek als het altijd was. Na de dominion oorlog en borg attack is het berg afwaarts gegaan met de federatie. Met steeds minder leden raakt het alpha kwadrant helemaal versnippert, van veel is het neit meer duidelijk waar de loyaliteiten liggen, en in deze periode komt er een nieuwe vijand oid. :) zoiets lijkt mij we interressant, gewoon een stuk donkerder enz.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

blah geen zak aan. Hetgene dat juist zo aantrekkelijk was in star trek is de positieve kijk op de toekomst, dat moet zeker behouden blijven :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik heb even zitten nadenken over de reactie die ik daarop moet geven maar er is er maar een echt toepasselijk: dat is saai.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Nemesis schreef:al die boeken moet je buiten beschouwing laten. Ik stel voor om verder te gaan waar DS9 is gebleven. er is genoeg te vertellen over de opbouw in the alpha quadrant :) daar zou je beste een goede "enterprise" serie van kunnen maken
Dan moet je toch terug vallen op boeken want na de serie komen een reeks boeken...

Nee, ik denk dat we eerst de nieuwe film moeten afwachten. Wordt ie goed ontvangen zou het mooi zijn om nog 1 of 2 films te maken...

Toch wel leuk om met een goed idee te komen voor een serie... I'm empty, though... :yawn:
Er waren toch geruchten om iets te doen met Starfleet academy? Het hoeft in mijn ogen ook niet altijd een enorme lange serie te zijn. Eureka heeft bijv maar 2 seizoenen van beide 13 afleveringen. Een enorm succes. Een andere serie enorme goeie ratings had was 'Dexter'. Ook 2 seizoenen met 13 afleveringen...
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

nou.....van mij mogen ze wel een nieuwe serie uitbrengen in de toekomst.

ik was bij de remake van BSG ook niet direkt voor het idee gewonnen maar kijk maar hoe goed die nieuwe serie is....

er is dus altijd hoop. ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Waarom niet iets met een intergalactische oorlog tegen een grote vijand die een superwapen heeft dat planeten vernietigd.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Eerst maar es die film afwachten. Dan zien we wel weer verder.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Nieuwe trek serie, minimale eisen van een bescheiden fan.

Lange ontwikkeltijd van de serie, het plot van de seizoenen is wel doordacht en lang van tevoren voorbereid.
Een hoofdlijn in het verhaal, welke niet gelijk van dag één duidelijk is.
Elke aflevering moet een element bevatten dat verbonden is aan het hoofdverhaal, geen 'one-off' episodes meer.
Een goede personage ontwikkeling. Alle spelers die terugkerende rollen hebben maken een verandering door, niet alleen één of twee hoofdfiguren.
Ook belangrijk: niet goedkoop willen scoren met 'blonde bimbo's', maar echte personen neerzetten. Minder grote tieten, meer geestelijke inhoud s.v.p.
Elk seizoen bouwt naar iets toe wat onderdeel is van het grote geheel. Het overkoepelende verhaal heeft een begin waarin de karakters geïntroduceerd worden, een middenstuk waarin het probleem uiteengezet wordt, en een slot waarin het probleem overwonnen wordt (met genoeg losse eindjes voor een vervolg).
Wees zo goed te verwijzen naar andere series, maar blijf trouw aan het canon.
Consistent blijven.
Belicht alle karakters evenveel en laat de persoonlijke ontwikkeling goed zijn. Bij TNG viel het mij op dat Data, Picard en Worf uiteindelijk wel erg veel screentime kregen, de andere karakters kregen wel erg saaie episodes waarin ze centraal stonden (Crusher met die kaars-geest... BOOOOOOORING).
Niet alle karakters hoeven bij elkaar op de Bridge te werken, misschien werken ze wel op verschillende planeten. Schakel tussen locaties en belicht ook een andere invalshoek dan het zoveelste nobele groepje ruimteverkenners die de perfecte moraalridders zijn. :r
Geen shuttlecrash/achtergebleven op een onbewoonde planeet episodes meer.
Geen 'ik heb een ongelukje met de transporter' episodes meer.
Geen 'de chief-engineer/dokter/wonderkind vindt op het laatste moment een redmiddel uit' episodes meer.
Geen kinderen in een belangrijke of ondersteunende rol.
Geen 'perfecte aardse samenleving', totaal ongeloofwaardig. Laat ook de donkere kanten van de mensheid zien (en dus niet 'oh jee, hij is verslaafd aan het Holodeck!').
Belangrijk: als je een verhaal begint, maak het dan goed af. Niets zo frustrerend als een onbevredigend einde. (Voy: Endgame <cliché titel>, vanuit het niets supersnel thuis!).
Last but not least: doe niet alsof de kijker een idioot is, onderschat je publiek niet.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

X-File schreef:Nieuwe trek serie, minimale eisen van een bescheiden fan.

Lange ontwikkeltijd van de serie, het plot van de seizoenen is wel doordacht en lang van tevoren voorbereid.
Een hoofdlijn in het verhaal, welke niet gelijk van dag één duidelijk is.
Elke aflevering moet een element bevatten dat verbonden is aan het hoofdverhaal, geen 'one-off' episodes meer.
Een goede personage ontwikkeling. Alle spelers die terugkerende rollen hebben maken een verandering door, niet alleen één of twee hoofdfiguren.
Ook belangrijk: niet goedkoop willen scoren met 'blonde bimbo's', maar echte personen neerzetten. Minder grote tieten, meer geestelijke inhoud s.v.p.
Elk seizoen bouwt naar iets toe wat onderdeel is van het grote geheel. Het overkoepelende verhaal heeft een begin waarin de karakters geïntroduceerd worden, een middenstuk waarin het probleem uiteengezet wordt, en een slot waarin het probleem overwonnen wordt (met genoeg losse eindjes voor een vervolg).
Wees zo goed te verwijzen naar andere series, maar blijf trouw aan het canon.
Consistent blijven.
Belicht alle karakters evenveel en laat de persoonlijke ontwikkeling goed zijn. Bij TNG viel het mij op dat Data, Picard en Worf uiteindelijk wel erg veel screentime kregen, de andere karakters kregen wel erg saaie episodes waarin ze centraal stonden (Crusher met die kaars-geest... BOOOOOOORING).
Niet alle karakters hoeven bij elkaar op de Bridge te werken, misschien werken ze wel op verschillende planeten. Schakel tussen locaties en belicht ook een andere invalshoek dan het zoveelste nobele groepje ruimteverkenners die de perfecte moraalridders zijn. :r
Geen shuttlecrash/achtergebleven op een onbewoonde planeet episodes meer.
Geen 'ik heb een ongelukje met de transporter' episodes meer.
Geen 'de chief-engineer/dokter/wonderkind vindt op het laatste moment een redmiddel uit' episodes meer.
Geen kinderen in een belangrijke of ondersteunende rol.
Geen 'perfecte aardse samenleving', totaal ongeloofwaardig. Laat ook de donkere kanten van de mensheid zien (en dus niet 'oh jee, hij is verslaafd aan het Holodeck!').
Belangrijk: als je een verhaal begint, maak het dan goed af. Niets zo frustrerend als een onbevredigend einde. (Voy: Endgame <cliché titel>, vanuit het niets supersnel thuis!).
Last but not least: doe niet alsof de kijker een idioot is, onderschat je publiek niet.
:stupid:
Vertalen en opsturen! 8-)
Last but not least: doe niet alsof de kijker een idioot is, onderschat je publiek niet.
Misschien dat ze duidelijker moeten kiezen voor welk publiek de serie bedoeld is. Zou het misschien te maken hebben met het feit dat ST voor alle leeftijden moet zijn? Dan nog moet je je publiek niet onderschatten...
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

nou...nou.....ik heb uiteindelijk niets tegen een paar goed ontwikkelde "tieten".....er is al genoeg discriminatie in de wereld. ]:( :*)
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

X-File schreef:Nieuwe trek serie, minimale eisen van een bescheiden fan.

Lange ontwikkeltijd van de serie, het plot van de seizoenen is wel doordacht en lang van tevoren voorbereid.
Een hoofdlijn in het verhaal, welke niet gelijk van dag één duidelijk is.
Elke aflevering moet een element bevatten dat verbonden is aan het hoofdverhaal, geen 'one-off' episodes meer.
Een goede personage ontwikkeling. Alle spelers die terugkerende rollen hebben maken een verandering door, niet alleen één of twee hoofdfiguren.
Ook belangrijk: niet goedkoop willen scoren met 'blonde bimbo's', maar echte personen neerzetten. Minder grote tieten, meer geestelijke inhoud s.v.p.
Elk seizoen bouwt naar iets toe wat onderdeel is van het grote geheel. Het overkoepelende verhaal heeft een begin waarin de karakters geïntroduceerd worden, een middenstuk waarin het probleem uiteengezet wordt, en een slot waarin het probleem overwonnen wordt (met genoeg losse eindjes voor een vervolg).
Wees zo goed te verwijzen naar andere series, maar blijf trouw aan het canon.
Consistent blijven.
Belicht alle karakters evenveel en laat de persoonlijke ontwikkeling goed zijn. Bij TNG viel het mij op dat Data, Picard en Worf uiteindelijk wel erg veel screentime kregen, de andere karakters kregen wel erg saaie episodes waarin ze centraal stonden (Crusher met die kaars-geest... BOOOOOOORING).
Niet alle karakters hoeven bij elkaar op de Bridge te werken, misschien werken ze wel op verschillende planeten. Schakel tussen locaties en belicht ook een andere invalshoek dan het zoveelste nobele groepje ruimteverkenners die de perfecte moraalridders zijn. :r
Geen shuttlecrash/achtergebleven op een onbewoonde planeet episodes meer.
Geen 'ik heb een ongelukje met de transporter' episodes meer.
Geen 'de chief-engineer/dokter/wonderkind vindt op het laatste moment een redmiddel uit' episodes meer.
Geen kinderen in een belangrijke of ondersteunende rol.
Geen 'perfecte aardse samenleving', totaal ongeloofwaardig. Laat ook de donkere kanten van de mensheid zien (en dus niet 'oh jee, hij is verslaafd aan het Holodeck!').
Belangrijk: als je een verhaal begint, maak het dan goed af. Niets zo frustrerend als een onbevredigend einde. (Voy: Endgame <cliché titel>, vanuit het niets supersnel thuis!).
Last but not least: doe niet alsof de kijker een idioot is, onderschat je publiek niet.
En ik wil dat Frankrijk wordt opgeheven, dat er minstens 20 windmolens in mijn uitzicht worden gebouwd, en dat mannen hun oksels gaan scheren. Denk je dat het gaat gebeuren?
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Trutgras schreef:
X-File schreef:Nieuwe trek serie, minimale eisen van een bescheiden fan.

Lange ontwikkeltijd van de serie, het plot van de seizoenen is wel doordacht en lang van tevoren voorbereid.
Een hoofdlijn in het verhaal, welke niet gelijk van dag één duidelijk is.
Elke aflevering moet een element bevatten dat verbonden is aan het hoofdverhaal, geen 'one-off' episodes meer.
Een goede personage ontwikkeling. Alle spelers die terugkerende rollen hebben maken een verandering door, niet alleen één of twee hoofdfiguren.
Ook belangrijk: niet goedkoop willen scoren met 'blonde bimbo's', maar echte personen neerzetten. Minder grote tieten, meer geestelijke inhoud s.v.p.
Elk seizoen bouwt naar iets toe wat onderdeel is van het grote geheel. Het overkoepelende verhaal heeft een begin waarin de karakters geïntroduceerd worden, een middenstuk waarin het probleem uiteengezet wordt, en een slot waarin het probleem overwonnen wordt (met genoeg losse eindjes voor een vervolg).
Wees zo goed te verwijzen naar andere series, maar blijf trouw aan het canon.
Consistent blijven.
Belicht alle karakters evenveel en laat de persoonlijke ontwikkeling goed zijn. Bij TNG viel het mij op dat Data, Picard en Worf uiteindelijk wel erg veel screentime kregen, de andere karakters kregen wel erg saaie episodes waarin ze centraal stonden (Crusher met die kaars-geest... BOOOOOOORING).
Niet alle karakters hoeven bij elkaar op de Bridge te werken, misschien werken ze wel op verschillende planeten. Schakel tussen locaties en belicht ook een andere invalshoek dan het zoveelste nobele groepje ruimteverkenners die de perfecte moraalridders zijn. :r
Geen shuttlecrash/achtergebleven op een onbewoonde planeet episodes meer.
Geen 'ik heb een ongelukje met de transporter' episodes meer.
Geen 'de chief-engineer/dokter/wonderkind vindt op het laatste moment een redmiddel uit' episodes meer.
Geen kinderen in een belangrijke of ondersteunende rol.
Geen 'perfecte aardse samenleving', totaal ongeloofwaardig. Laat ook de donkere kanten van de mensheid zien (en dus niet 'oh jee, hij is verslaafd aan het Holodeck!').
Belangrijk: als je een verhaal begint, maak het dan goed af. Niets zo frustrerend als een onbevredigend einde. (Voy: Endgame <cliché titel>, vanuit het niets supersnel thuis!).
Last but not least: doe niet alsof de kijker een idioot is, onderschat je publiek niet.
En ik wil dat Frankrijk wordt opgeheven, dat er minstens 20 windmolens in mijn uitzicht worden gebouwd, en dat mannen hun oksels gaan scheren. Denk je dat het gaat gebeuren?
Die windmolens valt misschien nog te regelen. De rest zie ik niet zo zitten.
Maar het blijft een mooie wensenlijst die X-File heeft opgesteld.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Nu ik mijn eigen lijstje zo zie.... ik ga weer beginnen met Babylon 5!
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Als de serie in handen van J.J Abrams en z'n team komt, en dat ziet er wel naar uit zie ik t wel positief in.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

X-File schreef:Nu ik mijn eigen lijstje zo zie.... ik ga weer beginnen met Babylon 5!
Babylon 5 is de enige serie met een Marcus er in !

Afbeelding

Marcus het coolste character in scifi series allertijden :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheerblauw: :cheerblauw: :cheerblauw: :cheergroen: :cheergroen: ... Alleen zijn britse accent is af en toe irritant :Y)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

De acteur was irritanter in 3rd Rock.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Ik ben net begonnen aan babylon 5 ik heb de eerste film gezien en de eerste 8 aflevering. nu pas begin ik het gevoel te krijgen dat het iets gaat worden als ik de serie alleen op de pilot had moeten beoordelen dan was dat niet positief geweest.

Ontopic. Ik sta een beetje sceptish tegenover een nieuwe serie. Er zal wel goed nagedacht moeten worden alvorens ze met iets komen.
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

Tja, ik zit een beetje te twijfelen tussen het realistische en een vervolg op tng/voy/ds9 (in iedergeval ná deze tijd)

Eigenlijk ben ik meer te porren voor het laatste, mits realistisch uitgevoerd. Ik denk dat een serie alleen dan een kans van slagen zal hebben. Indien dit dan in een ander tijdperk moet, so be it.
Gebruikersavatar
Cpt.JTR
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 apr 2008, 20:20

Bericht door Cpt.JTR »

Ik zou het toch wel leuker vinden als het nog wat verder in de toekomst was, zo ongeveer 2420 ofzo.
Gebruikersavatar
peach
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2008, 10:22
Locatie: sneek

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door peach »

Heb 2 afleveringen gezien van ENT en ben toen al afgehaakt. Ook 't laatste seizoen van VOY vond ik niet super. Seizoen 4, 5 & 6 vond ik daarentegen wel te gek. VOY is sowieso geweldig. Van TOS 'n paar afleveringen gezien en door TNG & DS9 echt Trekkie geworden.

Maar er moet WEL een nieuwe serie komen. Het liefst begin 2010.

Starfleet academy blijft interessant.
Of idd de nadagen van DS9.
Of gewoon simpel... Nieuw schip, Nieuwe bemanning, Nieuwe missie.
Het liefst beginnend bij waar VOY gestopt is.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door captain crash »

Waarom "moet" dat? Er komt in 2009 een film, als die een succes is komen er zeker nog twee...dus waarom zou er een serie "moeten" komen?
Gebruikersavatar
peach
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2008, 10:22
Locatie: sneek

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door peach »

De serie is nou eenmaal de basis.

Je hebt gelijk hoor.... Laten ze eerst wat films uitbrengen. Lopen ze ook wat minder risico. Na de 11e film misschien nóg een nieuwe film ter inleiding van een nieuwe serie?

Er moet toch óóit weer een serie komen! En daar moeten ze niet té lang mee wachten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door captain crash »

Bryan Fuller is ready to work on another Star Trek series and would like to see the franchise back on television.

As reported by MTV, Fuller, who wrote for Star Trek: Deep Space Nine and Star Trek: Voyager, feels that the time is right for the return of a Star Trek series to television. "I would love to do another 'Star Trek' series," said Fuller. "One where you could go back to the spirit and color of the original 'Star Trek,' because somehow, it got cold over the years. I love 'Next Generation,' but it's a little cooler and calmer than the ones from the '60s, which were so dynamic and passionate."

Currently working on Pushing Daisies, Fuller is impressed with J.J. Abram's version of Star Trek, especially the costumes. But he feels that Kirk, Spock and McCoy should remain in the movies. "You wouldn't have to be on the same ship or have the same characters as the original 'Star Trek,'" explained Fuller, "but you could be in the same timeline and universe. 'Star Trek' has to recreate itself. Otherwise, all the characters start to feel the same. You always have a captain, a doctor, a security officer, and you have the same arguments based on those perspectives. It starts to feel too familiar. So all those paradigms where it takes place on a starship have to be shaken up."

Fuller, a Star Trek fan himself, prefers Deep Space Nine of all the Star Trek incarnations. "'Deep Space Nine' was the best of the modern ones," he said, "because it was so emotionally complicated." Fuller was disappointed with Star Trek: Enterprise, saying, "'Enterprise' was the most sterile of all of them, when it should have been the most fun."
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door Guess who? »

Denk wel een goede gast die hier ook aan mee zou moeten werken, mocht het zo ver komen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door captain crash »

Als ze echt iets nieuws willen juist niet...maar hij is schijnbaar opzoek naar nieuw werk. Volgens mij komt er voorlopig helemaal geen serie, als de film een succes is misschien nog wel een of twee extra films.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door Nemesis »

ik vind het idee goed dat het meer op tos moet lijken en dan in ds9 vorm.. maar als ik hem begrijp wil hij juist iets doen a la klingon of anders dergelijk..

misschien wel academy :p ik zie het al voor me..

elke week a wesley look a like saves the day ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Nieuwe startrek serie?

Bericht door captain crash »

jah dat zie ik ook al voor me...vooral qua kijkcijfers ;)
Plaats reactie