Boek - Destiny (trilogie) en verder

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

Book 1: Gods of Night (David Mack)

Author(s): David Mack
Artist(s): Cliff Nielsen
Publisher: Pocket Books
Series: Star Trek: Destiny #1
Published: 30 September 2008
Pages: 400
Stardate: Unknown (February 2381)
Reference: ISBN 1416551719

Gods of Night is the first book in the Star Trek: Destiny crossover trilogy. Written by David Mack, it was released in September 2008. The trilogy is set in February of 2381.

Half a decade after the Dominion War and more than a year after the rise and fall of Praetor Shinzon, the galaxy's greatest scourge returns to wreak havoc upon the Federation — and this time its goal is nothing less than total annihilation.
Elsewhere, deep in the Gamma Quadrant, an ancient mystery is solved. One of Earth's first generation of starships, lost for centuries, has been found dead and empty on a desolate planet. But its discovery so far from home has raised disturbing questions, and the answers harken back to a struggle for survival that once tested a captain and her crew to the limits of their humanity.
From that terrifying flashpoint begins an apocalyptic odyssey that will reach across time and space to reveal the past, define the future, and show three captains — Jean-Luc Picard of the U.S.S. Enterprise, William Riker of the U.S.S. Titan, and Ezri Dax of the U.S.S Aventine – that some destinies are inescapable.

Background Information Mack began work on the manuscript in July 2007, delivering it in September 2007.
Material from the novel was included in the Star Trek - Convention Special - along with material from Greater than the Sum and Kobayashi Maru - at the New York Comic-Con in mid-April 2008.
A solicitation cover - featuring an image from the 2005 Ships of the Line calendar, and carrying the inaccurate title "Gods of the Night" - was presented at Amazon.com in early May 2008 (see below); however, author Mack noted that the cover did not reflect the final design. [1] The finalized cover was revealed at the Shore Leave convention on 11 July 2008.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie)

Bericht door captain crash »

Boek 2: Mere Mortals

Author(s): David Mack
Artist(s): Stephen Martiniere
Publisher: Pocket Books
Series: Destiny #2
Published: 28 October 2008
Pages: 352
Stardate: Unknown (2381)
Reference: ISBN 1416551727

Mere Mortals is the second book in the Star Trek: Destiny crossover trilogy. Written by David Mack, it was released in October 2008.

On Earth, Federation President Nanietta Bacco gathers allies and adversaries to form a desperate last line of defense against an impending Borg invasion. In deep space, Captain Jean-Luc Picard and Captain Ezri Dax join together to cut off the Collective's route to the Alpha Quadrant.
Half a galaxy away, Captain William Riker and the crew of the Starship Titan have made contact with the reclusive Caeliar — survivors of a stellar cataclysm that, two hundred years ago, drove fissures through the structure of space and time, creating a loop of inevitability and consigning another captain and crew to a purgatory from which they could never escape.
Now the supremely advanced Caeliar will brook no further intrusion upon their isolation, or against the sanctity of their Great Work. For the small, finite lives of mere mortals carry little weight in the calculations of gods.
But even gods may come to understand that they underestimate humans at their peril.

Background Information Mack began work on the manuscript for the novel on 3 October 2007, completing it on 31 December 2007. The draft comprised just over 100,000 words. [1]
The novel's cover was first shown at the New York Comic-Con in April 2008, and released fully at the Shore Leave convention on 11 July 2008.
Memory Alpha receives an acknowledgment from the author.

Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie)

Bericht door captain crash »

Boek 3: Lost Souls

Author(s): David Mack
Artist(s): Rick Berry
Publisher: Pocket Books
Series: Destiny #3
Published: 25 November 2008
Pages: 352
Stardate: Unknown (2381)
Reference: ISBN 1416551751

Lost Souls is the third and final book in the Star Trek: Destiny crossover trilogy. Written by David Mack, it was released in November 2008.

The soldiers of Armageddon are on the march, laying waste to worlds in their passage. An audacious plan could stop them forever, but it carries risks that one starship captain is unwilling to take. For Captain Jean-Luc Picard, defending the future has never been so important, or so personal — and the wrong choice will cost him everything for which he has struggled and suffered.
For Captain William T. Riker, that choice has already been made. Haunted by the memories of those he was forced to leave behind, he must jeopardize all that he has left in a desperate bid to save the Federation.
For Captain Ezri Dax, whose impetuous youth is balanced by the wisdom of many lifetimes, the choice is a simple one: there is no going back — only forward to whatever future awaits them.
But for those who, millennia ago, had no choice... this is the hour of their final, inescapable destiny.

Background Information The first-draft manuscript for the novel was completed in early April 2008, according to Mack, comprising 108,000 words on 490 pages. [1] Mack began work on the manuscript in early January, immediately after delivering Mere Mortals.
The cover of the novel was revealed on 14 August 2008.
The events of this novel are followed up in A Singular Destiny by Keith R.A. DeCandido, Over a Torrent Sea by Christopher L. Bennett, Full Circle by Kirsten Beyer, and Losing the Peace by William Leisner.

Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

A Singular Destiny

Author(s): Keith R.A. DeCandido
Artist(s): Alan Dingman
Publisher: Pocket Books
Published: 27 January 2009
Pages: 384
Stardate: Unknown (2381)
Reference: ISBN 1416594957 (paperback)
ISBN 1416598138 (eBook)

A Singular Destiny is a novel written by Keith R.A. DeCandido. Described by the author as a "Clancy-style political thriller", the novel does not focus on any of the main crews - with the protagonist being a newly-created civilian character - although familiar characters do appear. It centers on the political repercussions from the Star Trek: Destiny trilogy, and sets up the wider storyline for later novels in the same timeframe. The novel features characters from DeCandido's previous work, Articles of the Federation. [1] The novel also features the Aventine, a vessel introduced in Destiny and commanded by Ezri Dax.

The Shape of Things to Come
The cataclysmic events of Star Trek: Destiny have devastated known space. Worlds have fallen. Lives have been destroyed. And in the uneasy weeks that follow, the survivors of the holocaust continue to be tested to the limits of their endurance.
But, strange and mysterious occurrences are destabilizing the galaxy’s battle-weary Allies even further. In the Federation, efforts to replenish diminished resources and give succor to millions of evacuees are thwarted at every turn. On the borders of the battered Klingon Empire, the devious Kinshaya sense weakness – and opportunity. In Romulan space, the already-fractured empire is dangerously close to civil war.
As events undermining the quadrant’s attempts to heal itself become increasingly widespread, one man begins to understand what is truly unfolding. Sonek Pran - teacher, diplomat, and sometime advisor to the Federation President - perceives a pattern in the seeming randomness. And as each new piece of evidence falls into place, a disturbing picture encompassing half the galaxy begins to take shape, revealing a challenge to the Federation and its allies utterly unlike anything the have faced before.

Background information Announced at the New York Comic-Con in April 2008, the novel follows on from the events of the Star Trek: Destiny trilogy, and "[deals] with the fallout from what happens". [2]
According to DeCandido, the title derives "from a comment by Thomas Macaulay, Lord Babington, writing in 1831 about Boswell's Life of Johnson." He further notes that the title, and the quote:
"What a singular destiny has been that of this remarkable man! – To be regarded in his own age as a classic, and in ours as a companion! To receive from his contemporaries that full homage which men of genius have in general received only from posterity; to be more intimately known to posterity than other men are known to their contemporaries!" [3]
"[fit] the book nicely". [4]
The cover art for the novel was revealed at the Shore Leave convention on 11 July 2008.
Memory Alpha receives an acknowledgment from the author.

Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

Waarom dit topic? Ik heb deze vier boeken ondertussen gelezen en ben heel blij met wat er gebeurd is. Pocket books (al jaren de uitgever van Star Trek boeken) heeft in 2007 van CBS/Paramount de vrijheid gekregen om met de "oude" Star Trek tijdlijn te doen en laten wat zij zelf wilden. Vroeger waren er altijd belemmeringen als het om de Star Trek boeken ging, een van de belangrijkste was dat er geen grote gebeurtenissen mochten plaatsvinden die niet goed gekeurd waren door de producenten van Trek (lees: Rick Berman en co.). Dit zorgde ervoor dat alle boeken eigenlijk eindigden met een soort van reset knop. DS9 was de eerste serie waarvan duidelijk was dat er geen films over gemaakt zouden worden en de boeken die na What You Leave Behind spelen waren dan ook anders van opzet. Het bleef echter zo dat er geen grote gebeurtenissen met de hele Federatie mochten plaatsvinden. Na Nemesis werd dit al een klein beetje anders en toen Trek XI er aan zat te komen is dus definitief besloten om de 24ste eeuw in boekvorm vrij te laten.

Het gevolg: Deze boeken. En ze zijn goed. Als je van oud en vertrouwd houdt raad ik aan deze boeken vooral NIET te lezen. Ze doen voor de 24ste eeuw namelijk wat Trek XI doet voor de 23ste eeuw. Na deze boeken is de wereld van Star Trek echt anders. Als je echter altijd hebt willen weten hoe een echte aanval van de Borg eruit zou moeten zien...lees ze dan vooral wel!
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door WeyounsLastClone »

Klinkt goed, ik had ze nog niet echt ergens gezien (laatste boek wat ik van Star trek had is Fearful Symmetry), maar dan maar even kijken of ze ergens kan bestellen.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Trutgras »

Zou het terecht zijn om deze boeken te vergelijken met wat de Timothy Zahn serie met Star Wars heeft gedaan?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

Trutgras schreef:Zou het terecht zijn om deze boeken te vergelijken met wat de Timothy Zahn serie met Star Wars heeft gedaan?
Jah dat denk ik wel. Ook de rol van de Federation en Starfleet wordt met deze boeken anders, iets wat ik ook wel fijn vind. Ook voor deze boeken geldt dat mocht je ze ooit willen lezen je ze zeker van me mag lenen.
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Ik heb net Startrek: Unity uit, na de mission gamma boeken.
Vind die boeken erg leuk om te lezen.
En ben echt aan het twijfelen of ik deze boeken wil gaan kopen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

dat zal er vanaf hangen wat je verwacht van een Star Trek boek
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Ik heb alleen de New Frontier en avatar 1&2 en mission gamma 1t/m4 gelezen en vond dat goede boeken.
Enerzijds houd ik wel van verniewingen, zoals Trek XI.
Aan de andere kant houd ik ook wel van de vertrouwde zoals DS9.
Begin ook steeds meer intresse te krijgen voor politieke verhalen, ben ook al een beetje naar "Articles of the Federation" aan het zoeken.
Moet er nog maar eens goed over nadenken.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

Articles of the Federation is twee keer zo leuk om te lezen als je veel West Wing gezien hebt. Als Star Trek verhaal is het zeker niet slecht (vooral omdat het Nemesis wat serieuzer maakt).

Destiny (en verder) is een nieuwe weg voor de oude karakters. Zoals ik in de op al zei komt dit door Trek XI. Dit betekent dus dat er in deze boeken met de karakters meer gebeurt en dat de ontwikkelingen blijvende gevolgen hebben (dit in tegenstelling tot veel andere Star Trek boeken). Als je denkt dat je daarmee kan leven, lees ze dan vooral. Er zijn binnen de fans van boeken twee stromingen onstaan (wat verrassend he). Mensen die het helemaal fantastisch vinden en mensen die niet kunnen leven met het feit dat de oude Star Trek niet meer bestaat. Maargoed, dat zijn dezelfde groepen die ontstaan zijn rond trek XI. Misschien hangt de vraag of je deze boeken "moet" lezen wel af wat je van de veranderingen in Trek XI vond.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door CmdrCrichton »

Hmm, ik ben geïnteresseerd binnenkort is op de lokale boekenmarkt snuffelen. :)
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Ik heb Destiny: Gods of Night en Articles of the federation bij Amazon besteld.
Dus Crash als de boeken tegenvallen is het jouw schuld ;)
Hmm, ik ben geïnteresseerd binnenkort is op de lokale boekenmarkt snuffelen.
Kijk ook even op Amazon, daar zijn de boeken soms niet zo duur.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door CmdrCrichton »

Klopt maar als ik ze voor een prikkie op de boekenmarkt vindt, is dat ook goed. En heb ik ze meteen. ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Blind Guardian »

Met dank aan * ... Beurzen in de buurt van Breda vet gedrukt (relatief in de buurt) :Y)

AGENDA 2009
3 • 4 • 5 • 6 SEP JAARBEURS UTRECHT
24 • 25 • 26 • 27 SEP ETHIAS ARENA HASSELT (nieuw)
15 • 16 • 17 • 18 OKT BRUSSELS EXPO

5 • 6 • 7 • 8 NOV BEURSGEBOUW EINDHOVEN
26 • 27 • 28 • 29 NOV RAI AMSTERDAM
17 • 18 • 19 • 20 DEC FLANDERS EXPO GENT

AGENDA 2010
21 • 22 • 23 • 24 JAN AHOY ROTTERDAM
18 • 19 • 20 • 21 FEB BRABANTHAL LEUVEN
11 • 12 • 13 • 14 MRT BRABANTHALLEN DEN BOSCH (NIEUW)
25 • 26 • 27 • 28 MRT KORTRIJK XPO
22 • 23 • 24 • 25 APR MECC MAASTRICHT
27 • 28 • 29 • 30 MEI ANTWERP EXPO
17 • 18 • 19 • 20 JUNI AMERICAHAL APELDOORN
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door SuperVlaai »

Ik lees nooit boeken maar ik wil het wel eens doen misschien wil ik wel eentje kopen
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Guess who? »

Een boek, een boek? Ik heb toch al een boek!
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door SuperVlaai »

Guess who? schreef:Een boek, een boek? Ik heb toch al een boek!

Toch niet over mij hoop ik want dan gaat dat niemand lezen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Blind Guardian »

eh vlaai dit is in engels en bij op mijn werk = ook een sociale werkplaats stond een werkleider er van te kijken dat k een engels boek aan het lezen was :lachhuil: , maar ja het was dezelfde gast die er van stond te kijken dat ik met tien vingers kan typen :lachhuil:
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door CmdrCrichton »

Nog mijn dank BG en * . :)

Heb overigens het eerste boek al opgepikt op een boekenmarkt in Tilburg. :9~
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Heb voor mijn verjaardag "A Singular Destiny" " "Startrek: Lost Souls" "Startrek: Mere Mortals" en Startrek New Frontier: Treason (en Cujo, maar die hoort niet echt bij ST) gekregen. :*D
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Ik ben met het eerste deel bezig en vind hem tot nu toe erg goed.
Ook leuk dat ze Calhoun van de New Frontier serie nog even noemen.
Zijn er meer die deze serie aan het lezen zijn en wat vinden jullie ervan?
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Ik heb deel 3 van Destiny bijna uit en vind de boeken geweldig!
Ben het helemaal met CC's argumenten eens.

Ben ook benieuwd hoe ze nu verder gaan.
Denk erover na om "Losing the peace" te gaan kopen.
Zijn er hier meer die dat boek of andere boeken die na Destiny afspelen hebben gelezen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

ze staan wel op de plank maar helaas nog geen tijd voor gehad :(
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Ronald42 »

Ik heb ze net uit en kan maar 1 ding zeggen WOUW wat een goede triologie was dit. Een goed boek, of in dit geval boeken, laat mij altijd met een leeg gevoel achter. Ik mis de karakters en vraag mij af wat ze doen en hoe het met ze gaat. En man wat voelde ik me leeg. :) Maar tegelijk voldaan omdat het einde goed was niet te plotseling, had wel gekunt maar gelukkig niet gedaan.
Spoiler (weergeven)
Eindelijk word het onstaan van de Borg uitgewerkt. En hoe, zo ontzettend goed. Ook het verdwijnen van de Borg aan het eind is goed en geloofwaardig. Zoals eigenlijk de hele triologie was.
 

Hoewel het roer radicaal word omgegooid, het hele UFP gebied word door elkaar gegooid, blijft het in de geest van ST (De series) Ook doen de karakters geen dingen die je niet van hem/haar verwacht, iets wat ik altijd erg op prijs stel. De ontwikkeling van de karakters is ook erg lekker en het is duidelijk dat de schrijver (David Mack) erg goed op de hoogte is van de diverse verhaallijnen in de series. (DS9 komt er niet echt aan te pas) Dit is een serie die in mijn optiek een uitstekende miniserie zou kunnen opleveren echter dat komt er nooit van (en ja nu is nooit ook echt nooit) De snelheid van het verhaal alsmede de spanning en hoge star trek realisme zouden zich hier prima voor lenen.

Nog 3 dingen in welk boek word Janeway door de Borg gevangen en geassimileerd(??) ? Ik zou dit boek graag met een glaasje champagne willen lezen. Is A Singular Destiny de moeite waard? Wat ik tot nu van Keith R.A. DeCandido heb gelezen vind ik hmmmm niet echt slecht maar zeker niet briliant. En als laatste weet er iemand of er meer boeken gaan uitkomen volgend hier op?
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

Volgens mij werd Janeway in "Star Trek: TNG: Greater than the Sum" geassimileerd, heb ik niet gelezen.
Het is alweer een tijd geleden dat ik "A Singular Destiny" gelezen heb maar vond hem wel goed net als "Losing the peace".
En als laatste weet er iemand of er meer boeken gaan uitkomen volgend hier op?
Ja vanaf eind Oktober komen er 4 boeken uit genaamd "The Typhon pact" uit.
Laatst gewijzigd door USS Enterprise op 26 aug 2010, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door USS Enterprise »

En Ronald42 heb je de boeken al gelezen?
Mijn vraag is, is het boek "Star Trek: TNG: Greater than the Sum" goed?
De moeite waard om het te lezen?
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door Ronald42 »

Nee maar staat wel op mijn lijstje, te lezen boeken. :) Star trek is voor mij vooral vakantie lectuur. Het lezen van engels is geen enkel probleem maar kost uiteraard meer concentratie en op vakantie (lang of kort) heb ik hier voor wel de tijd. 'S avond word ik er sneller slaperig van dus pak ik een NL boek. Maar ik ga ze beide (Sum of all fears & A singular destiny) zeker aanschaffen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Boek - Destiny (trilogie) en verder

Bericht door captain crash »

Normaal gesproken koop ik eind juli de Star Trek boeken van het afgelopen jaar die mij leuk lijken om te lezen (dus in ieder geval de ds9 en tng boeken die voor de verhalen van belang zijn). Ben dit jaar wat later dan gepland (verhuizing, afstuderen e.d.). Ik zal de lijstjes met boeken die zijn uitgekomen en die gaan uitkomen ook weer bijwerken.
Plaats reactie