startrek.com is verlaten

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door X-File »

Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Ha ha! Ja een nieuw tijdperk! ;)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Heb Nemesis hier niet veel meer gezien. Da's nochthans één van de vaste waarden hier op het forum. Jij ook natuurlijk Miriam :)
en euh wie nog meer. Horcdude, en Captain Crash, en Master Vanu Botie, Ja wie mag er zich hier nog meer een 'gevestigde waarde' noemen? :) X-file?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door EMH »

ik ben afgescheiden
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Miriam »

Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door X-File »

Met uitzondering van een paar jaar onderbreking mag ik toch ondertussen ook wel lid zijn van de gevestigde orde, hoop ik.

En zelfs in die 'tussenjaren' was ik in de een of andere vorm nog wel aanwezig.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door sonpas »

Miriam schreef:Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
verdorie.....dan ben ik gevestigde orde. :*D
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Verdorie ja, X-File dus ook en Sonpas, en EMH eigenlijk toch ook die is er al van sinds 2003.
Is wel interessant X-File dat je zo'n periode hebt dat je minder actief was op het forum en dan toch weer 'teruggekomen' bent. Had dat een bepaalde reden.
bij mezelf begin ik te merken dat ik een 'late computerverslaving' begin te krijgen. :)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door X-File »

Er is vast nog wel een draadje te vinden met redenen waarom ik minder actief werd. Wegblijven doe je echter nooit, zoals vele (wederkerende) oldbies kunnen beamen.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Master Vanhu Botie »

sonpas schreef:
Miriam schreef:Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
verdorie.....dan ben ik gevestigde orde. :*D
Ik ben een newbie ;-(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Guess who? »

Master Vanhu Botie schreef:
sonpas schreef:
Miriam schreef:Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
verdorie.....dan ben ik gevestigde orde. :*D
Ik ben een newbie ;-(
i'm out and proud 8-)

bijna hetzelfde :*)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Vis »

Laten we startrek.com overkopen :9~
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Miriam »

Master Vanhu Botie schreef:
sonpas schreef:
Miriam schreef:Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
verdorie.....dan ben ik gevestigde orde. :*D
Ik ben een newbie ;-(
:stupid:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Guess who? »

Vis schreef:Laten we startrek.com overkopen :9~
hoeveel leg je in? (in euro's)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

X-File schreef:Er is vast nog wel een draadje te vinden met redenen waarom ik minder actief werd. Wegblijven doe je echter nooit, zoals vele (wederkerende) oldbies kunnen beamen.
die uitspraak "draadje" daarmee bedoelen jullie dat er ergens een topic aangemaakt is over een onderwerp. In dit geval is het misschien jouw log. 'k heb gezien dat nogal wat gevestigde waarden een log aangemaakt hebben, in vele gevallen een soort dagboek. Maar die log's daar kun je dan niet rechtstreeks in repliceren? Is dat bedoeld om enkel te lezen daar? :?
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Master Vanhu Botie schreef:
sonpas schreef:
Miriam schreef:Nee, ik ben niet van de gevestigde orde; hoor. Ik ben pas een paar jaar lid hier net als mvhb. De gevestigde orde is lid sinds 2002 :*)
verdorie.....dan ben ik gevestigde orde. :*D
Ik ben een newbie ;-(
hm ja ik dacht dat Master ook een oldie was, troost, ik ben een echte 'bleu' ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Blind Guardian »

Mij maakt niet uit of je een oldbie bent of een newbie, zolang je maar 'nuttige' bijdragen levert aan dit forum, en regelmatig terug blijft komen een must is natuurlijk om je weleens te laten zien op een zogeheten meeting maar dat is nog altijd optioneel. :)

Ben zelf ook niet van de elitaire gedoe rond 'oldbies', die neerkijken op 'newbies' zoals in sommige forums wel gebeurd. :)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door X-File »

@Mansfeld: Als je het Butterball forum bedoeld: alleen leden van het forum kunnen op dat gedeelte komen. Het zou mij niets verbazen als het 'quoten' daar uitgeschakeld is. Niet in de laatste plaats omdat de topics daar alleen voor de betreffende topic opener is.

@BG: Mee eens.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

@X-File, Ja 'k geloof ook dat je in de logs waarsch. niet zult kunnen quoten of reageren. Maar er is ergens een 'draadje' zoals jullie dat zeggen :) waar dat wel kan.
persoonlijke noot hierbij misschien toch. 'k vind dat niet zo handig. Als je iets interessants in iemands log gelezen hebt is het niet zo evident om daar dan in die andere topic te gaan op reageren. maar goed
@ BlindGuardian. Mooi gezegd, ben ik het ook mee eens :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Nemesis »

Blind Guardian schreef:Mij maakt niet uit of je een oldbie bent of een newbie, zolang je maar 'nuttige' bijdragen levert aan dit forum, en regelmatig terug blijft komen een must is natuurlijk om je weleens te laten zien op een zogeheten meeting maar dat is nog altijd optioneel. :)

Ben zelf ook niet van de elitaire gedoe rond 'oldbies', die neerkijken op 'newbies' zoals in sommige forums wel gebeurd. :)

Wat doen we hier dan nog.. want nuttige bijdrages zien we niet zoveel..
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Blind Guardian »

Nemesis schreef:
Blind Guardian schreef:Mij maakt niet uit of je een oldbie bent of een newbie, zolang je maar 'nuttige' bijdragen levert aan dit forum, en regelmatig terug blijft komen een must is natuurlijk om je weleens te laten zien op een zogeheten meeting maar dat is nog altijd optioneel. :)

Ben zelf ook niet van de elitaire gedoe rond 'oldbies', die neerkijken op 'newbies' zoals in sommige forums wel gebeurd. :)

Wat doen we hier dan nog.. want nuttige bijdrages zien we niet zoveel..
Waarom denk je dat ik 'nuttig' zo neerzet :roll: , en overigens buiten TMH om word er nog meer dan genoeg 'nuttigs' gepost in mijn ogen. :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Vis »

Guess who? schreef:
Vis schreef:Laten we startrek.com overkopen :9~
hoeveel leg je in? (in euro's)
m'n gehele openstaande saldo
moet je Wilson even vragen hoeveel dat precies is
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door EMH »

Vis schreef:
Guess who? schreef:
Vis schreef:Laten we startrek.com overkopen :9~
hoeveel leg je in? (in euro's)
m'n gehele openstaande saldo
moet je Wilson even vragen hoeveel dat precies is

startrek.com kopen? Moet Wilson nog harder fietsen om ook die server draaiende te houden
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Master Vanhu Botie »

Mansfeld schreef:
X-File schreef:Er is vast nog wel een draadje te vinden met redenen waarom ik minder actief werd. Wegblijven doe je echter nooit, zoals vele (wederkerende) oldbies kunnen beamen.
die uitspraak "draadje" daarmee bedoelen jullie dat er ergens een topic aangemaakt is over een onderwerp.
Een andere Engelse benaming voor een topic is "a thread", oftewel letterlijk vertaald: een draadje, oftewel in de forumcontext: een gedachtedraadje :Y)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Master Vanhu Botie schreef:
Mansfeld schreef:
X-File schreef:Er is vast nog wel een draadje te vinden met redenen waarom ik minder actief werd. Wegblijven doe je echter nooit, zoals vele (wederkerende) oldbies kunnen beamen.
die uitspraak "draadje" daarmee bedoelen jullie dat er ergens een topic aangemaakt is over een onderwerp.
Een andere Engelse benaming voor een topic is "a thread", oftewel letterlijk vertaald: een draadje, oftewel in de forumcontext: een gedachtedraadje :Y)
Ah vandaar dus komt die uitspraak van 'het draadje' :)
Blind Guardian had het over die meetings. Als er zo'n meeting doorgaat dan vind dat over het algemeen plaats in Nederland? Of zijn er ook al meetings in België geweest?
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Master Vanhu Botie »

Mansfeld schreef:
Master Vanhu Botie schreef:
Mansfeld schreef:
X-File schreef:Er is vast nog wel een draadje te vinden met redenen waarom ik minder actief werd. Wegblijven doe je echter nooit, zoals vele (wederkerende) oldbies kunnen beamen.
die uitspraak "draadje" daarmee bedoelen jullie dat er ergens een topic aangemaakt is over een onderwerp.
Een andere Engelse benaming voor een topic is "a thread", oftewel letterlijk vertaald: een draadje, oftewel in de forumcontext: een gedachtedraadje :Y)
Ah vandaar dus komt die uitspraak van 'het draadje' :)
Blind Guardian had het over die meetings. Als er zo'n meeting doorgaat dan vind dat over het algemeen plaats in Nederland? Of zijn er ook al meetings in België geweest?
Ik kom al zo'n drieëneenhalf jaar op dit forum en sindsdien zijn alle meetings al doorgegaan in NL. De meeste ervan in Utrecht (wegens o.a. z'n centrale ligging binnenin NL), maar er zijn er al op andere plaatsen doorgegaan. Struin eens wat rond in Landing parties en je zal al een goed idee hebben. Als ik nog 'ns naar een meet ga zal ik 't je laten weten. Je mag gerust met me meerijden, ik kom je thuis wel ophalen (Liedekerke was het als ik me niet vergis).
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Blind Guardian »

er zijn voor zover ik weet nog nooit meetingen geweest in Belgenland vanuit Startrek.nl, helaas dat de Belgische aanwas op het forum redelijk beperkt is, ben weleens op fora's geweest waar meer aanwas uit Belgenland was, dus daar waren weleens meetingen in Antwerpen (kan me nog herinneren dat ik lotr - fotr in de metropool heb gezien in Antwerpen) ... Al ben ik wel van plan om dit jaar door Belgie te fietsen (zie mijn blog), wellicht dat er iets te regelen valt voor de geinterseerden ...
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Master Vanhu Botie schreef:Ik kom al zo'n drieëneenhalf jaar op dit forum en sindsdien zijn alle meetings al doorgegaan in NL. De meeste ervan in Utrecht (wegens o.a. z'n centrale ligging binnenin NL), maar er zijn er al op andere plaatsen doorgegaan. Struin eens wat rond in Landing parties en je zal al een goed idee hebben. Als ik nog 'ns naar een meet ga zal ik 't je laten weten. Je mag gerust met me meerijden, ik kom je thuis wel ophalen (Liedekerke was het als ik me niet vergis).
Ah! Wel, dat is een vriendelijk aanbod :) Ja, 'k zou best graag wel eens naar zo'n meeting willen gaan. Inderdaad ik woon in Liedekerke. Als 't zover komt, kunnen we altijd eens zien hoe dat praktisch te regelen dan. Ik ben nog niet in Utrecht geweest. Wel Amsterdam, Nijmegen, Maastricht en Groningen.
O ja 'k ben nog nooit naar een meeting geweest toucours die betrekking heeft op StarTrek of Sciense fiction in het algemeen. Dus dat zet ik op mijn to do list :)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door Mansfeld »

Blind Guardian schreef:er zijn voor zover ik weet nog nooit meetingen geweest in Belgenland vanuit Startrek.nl, helaas dat de Belgische aanwas op het forum redelijk beperkt is, ben weleens op fora's geweest waar meer aanwas uit Belgenland was, dus daar waren weleens meetingen in Antwerpen (kan me nog herinneren dat ik lotr - fotr in de metropool heb gezien in Antwerpen) ... Al ben ik wel van plan om dit jaar door Belgie te fietsen (zie mijn blog), wellicht dat er iets te regelen valt voor de geinterseerden ...
Aha Blind Guardian op doortocht in Belgie! :) haha, let op dat je goed getraind bent in't 'pajottenland' is het nogal heuvelachtig, als je je naam als Graaf van Vlaams Brabant eer wil aan doen fiets je daar natuurlijk over zonder verpinken.(pfwoeaah! :) )
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: startrek.com is verlaten

Bericht door EMH »

Ik ben een paar keer op rondreis over het prachtige Belgische snelwegennet geweest. Laatste keer was voor F.A.C.T.S. in Gent. :*)
Plaats reactie