afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Kor »

Ik kwam toevallig op deze site http://www.watchtrek.com/

Ik snap niet hoe het kan, maar profiteer ervan zou ik zeggen. ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Nemesis »

ik vraag mij af hoe lang een dergelijke site online blijft. Daarnaast heb je hier echt gewoon heel veel aan webspace voor nodig en een mega - upload verbinding.
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Kor »

Daarnaast heb je hier echt gewoon heel veel aan webspace voor nodig en een mega - upload verbinding.
Inderdaad, daarom snap ik ook niet hoe het kan en dan hebben we nog niet een over de copyrights gehad. Lijkt me stug dat CBS erachter zit.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Gezien het feit dat de afleveringen al on-line geboden worden via de .com site en deze best professioneel eruit ziet weet ik niet of hier wel wat illegaal aan is.

De serverruimte en bandbreedte is op zich te dekken door donaties gezien je tegenwoordig al voor een vrij lichte prijs 1Gbps kunt krijgen.

Edit: Het addertje al ontdekt, als je een 2e aflevering zou willen kijken is het niet meer zo gratis.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Miriam »

Afleveringen worden gewoon gelinkt met een externe server (soort youtube maar dan beter) Daar zijn zoveel soorten site's van (die ik niet ga opnoemen in verband met NSBrein.) Dit is geloof ik wel verboden, iets met intellectuele eigendommen (lees: egocentrische groot graaiers)
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Kor »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Edit: Het addertje al ontdekt, als je een 2e aflevering zou willen kijken is het niet meer zo gratis.
Vreemd, ik heb net twee afleveringen van Voyager achter elkaar bekeken en zag alleen google ads boven het scherm van de player. De kwaliteit van de stream was redelijk tot goed, af en toe werd het beeld een beetje blokkerig.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Punisher »

Ik kreeg steeds een error, file not found ...

Maar waarom zou je het in een crappy webplayer met ads willen kijken als je ook naar een $random torrent site kunt gaan en de hele boel kunt downloaden?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Nemesis »

of gewoon alle dvd's thuis hebt liggen. Voordeel is wel dat je dit overal kan bekijken waar je internet hebt, zonder veel schijfruimte te hebben, of een paar extra dvd-tjes mee.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Blind Guardian »

Punisher schreef:Ik kreeg steeds een error, file not found ...

Maar waarom zou je het in een crappy webplayer met ads willen kijken als je ook naar een $random torrent site kunt gaan en de hele boel kunt downloaden?
:stupid:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: afleveringen Startrek bekijken op het Internet

Bericht door Miriam »

Ik heb nergens problemen mee gehad. Ik heb van elke serie één aflevering gekeken; Arena, Darmok, Inquisition, Scientific Method & minefield.
Alles ziet er netjes uit en heb geen reclame gehad, wel bleef de buffer af en toe wat traag halverwege. Maar goed het is dan ook een stream, maar om zo online een episode te kijken vind ik prima hoor :)
014.11.2010 Wacthtrek needs the help of 12 people. The task will be revealed if you email me at helpwatchtrek@gmail.com. The task itself is small and one off. However, only die hard watchtrek fans need apply. So... If that is you then EMAIL ME NOW!!!
Thankyou!
Plaats reactie