Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door ElimGarak »

Star Trek: Renegades, a professionally produced television pilot to be presented for a possible online series.

Stoyline:
It is ten years after Voyager’s return from the Delta Quadrant, and the Federation is in a crisis. The Federation’s main suppliers of dilithium crystals are disappearing. Space and time have folded around several planets, effectively isolating them from any
contact with outside worlds. And this phenomenon is not natural – someone or something is causing this to happen. This necessitates drastic measures; some of which are outside the Federation’s normal jurisdiction. For this, Admiral Pavel Chekov, head of Starfleet Intelligence, turns to Commander Tuvok, Voyager’s former security officer and current head of the newly reorganized Section 31. Tuvok must put together a new covert, renegade crew – mostly outcasts and rogues – even criminals. This new crew is tasked with finding out what is causing the folding of time and space, and stopping it – at all costs. But will they be able to put aside their differences and stop trying to kill one another in time to accomplish their mission?


Cast o.a.:
Tim Russ = Tuvok
Walter Koenig = Admiral Chekov
Robert Picardo = Dr. Zimmerman
Garrett Wang = Harry Kim
Richard Herd = Admiral Paris
Manu Intiraymi = Icheb
Elthan Philips = Fixer
J.G. Hertzler = Boradda
Gary Graham = Ragnar
Laatst gewijzigd door ElimGarak op 10 mar 2013, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Lijkt mij een leuk uitgangspunt. Ook al is 't een "Fan Project".
Al vraag ik me af wat Ethan Phillips in de cast komt doen. Als ik het me goed herinner is ie als Neelix ergens onderweg achtergebleven en heeft ie de terugkeer naar de Federation niet meegemaakt ..... Tenzij hij als een ander personage terugkomt natuurlijk :Y)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Vis »

Het leest meer als het plot van Enterprise S2-S3: ruimte wordt vervormd, groep wordt erop uitgestuurd om te onderzoeken wie erachter zit. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat iemand als Tuvok in Section 31 terecht komt.
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door ElimGarak »

Master Vanhu Botie schreef:Lijkt mij een leuk uitgangspunt. Ook al is 't een "Fan Project".
Al vraag ik me af wat Ethan Phillips in de cast komt doen. Als ik het me goed herinner is ie als Neelix ergens onderweg achtergebleven en heeft ie de terugkeer naar de Federation niet meegemaakt ..... Tenzij hij als een ander personage terugkomt natuurlijk :Y)

Ethan Philips speelt inderdaad een ander karakter: Fixer
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Master Vanhu Botie »

ElimGarak schreef:
Master Vanhu Botie schreef:Lijkt mij een leuk uitgangspunt. Ook al is 't een "Fan Project".
Al vraag ik me af wat Ethan Phillips in de cast komt doen. Als ik het me goed herinner is ie als Neelix ergens onderweg achtergebleven en heeft ie de terugkeer naar de Federation niet meegemaakt ..... Tenzij hij als een ander personage terugkomt natuurlijk :Y)

Ethan Philips speelt inderdaad een ander karakter: Fixer
Dan nog, hij zal te veel als Neelix herkend worden en dat stoort !
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door DataLord »

Alstie mr Vulcan begint te roepen gaat het idd wel verwarren :*)
Gebruikersavatar
Anthony
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jan 2011, 10:52

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Anthony »

Ze hebben ook de hoop dat het opgepikt zal worden voor een heel seizoen.
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door ElimGarak »

ElimGarak schreef:
Master Vanhu Botie schreef:Lijkt mij een leuk uitgangspunt. Ook al is 't een "Fan Project".
Al vraag ik me af wat Ethan Phillips in de cast komt doen. Als ik het me goed herinner is ie als Neelix ergens onderweg achtergebleven en heeft ie de terugkeer naar de Federation niet meegemaakt ..... Tenzij hij als een ander personage terugkomt natuurlijk :Y)

Ethan Philips speelt inderdaad een ander karakter: Fixer
Fixer wordt nu gespeeld door Edward Furlong, Ethans Philips doet niet meer mee.

Aan de cast lijst zijn o.a. Grant Imahara & Vic Mignogna toegevoegd, zij spelen ook in de fan serie Star Trek: Continues
Corin Nemec = Captain Alvarez (speelde Jonas Quinn in Stargate SG-1)
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door HelloCath »

Kwam deze film met toeval tegen op IMDB.
Wat kan ik zeggen.. wow.. niet zien aankomen dat ze nog iets zouden doen met de oude timeline.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Miriam »

Volgens mij is de oude time line juist het populairst onder fans
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door HelloCath »

De nieuwe Trek is hip en de oude Trek is voor nerds... Tenminste dat is zo als ik de mensen op youtube mag geloven.
Het is wel zo dat de JJ Abrams films nieuwe fans heeft getrokken tot het Trek universum. Hoewel veruit de meerderheid van deze fans niets te maken willen hebben met de eerste 10 films en 5 series met Star Trek in hun titel. Want die zijn lame vinden ze.
Helaas als ik eerlijk moet zijn kan ik alleen zeggen dat Star Trek weer hip is en nu opeens weer kaskrakers uitbrengt in de bioscopen. Voor 2009 was Star Trek nog iets voor nerds.
Het verbaasd mij daarom dat deze film in de oude time-line afspeelt omdat er veruit meer mensen hip proberen te zijn dan dat er trouwe fans zijn van Star Trek. Tja wat brengt dus meer in het laadje? Iets wat gericht is op die nieuwe generatie "Trekkies"
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Renegades (de makers van Of gods and men)

Bericht door Miriam »

Mensen op youtube serieus nemen :lachhuil:
Plaats reactie