Star Trek Equinox

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Star Trek Equinox

Bericht door ElimGarak »

Quote:
This INDEPENDENT production will be shot as a presentation to the CBS network as a PILOT episode in 2014 for a potential new Star Trek television series.

Star Trek Equinox: The Night of Time stars acting veteran John Savage, reprising his role as Captain Rudy Ransom, iconic actor Gary Lockwood reprising his popular role of Gary Mitchell, best friend of James T. Kirk, in the classic Star Trek episode, “Where No Man Has Gone Before”, and introduces Blanca Blanco as Lieutenant Commander T’Lexa.

Fifteen years after the destruction of the USS Equinox (approximate star date 2393) Captain Rudy Ransom, who was beamed from his doomed ship by the Krotownans, is held prisoner in the Delta Quadrant for crimes against the race including trespassing in Krowtownan space and the deaths of Krowtownan starship crew members. Captain Ransom has very few choices but one chance to return to the Alpha Quadrant some 30,000 light years away.

Website: http://startrekequinox.com/


Net als bij Star Trek Renegades wordt deze pilot ook gepresenteerd aan CBS als een potentiële nieuwe Star Trek serie...initiatief genoeg. :-D

Ik ben heel benieuwd of één van de twee producties het begin is van een nieuwe Star Trek serie.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek Equinox

Bericht door Trekscaper »

Mooi al die initiatieven, maar CBS is niet geïnteresseerd in een tv serie geïnspireerd door een fan film. Als er al een nieuwe tv serie komt, zal dit niet in de prime universum zijn, maar in de JJ Abrams universum. Ik geniet van enkele fan films (new voyages, phase 2) en zie ze voor wat ze zijn: fan films.
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Re: Star Trek Equinox

Bericht door ElimGarak »

Trekscaper schreef:Mooi al die initiatieven, maar CBS is niet geïnteresseerd in een tv serie geïnspireerd door een fan film. Als er al een nieuwe tv serie komt, zal dit niet in de prime universum zijn, maar in de JJ Abrams universum. Ik geniet van enkele fan films (new voyages, phase 2) en zie ze voor wat ze zijn: fan films.
Op een ander forum las ik dat deze pilot een direct to DVD variant is. De acteurs krijgen er iets voor betaald. Daarnaast hebben ze (Equinox) al contact gehad met CBS en CBS heeft aangegeven de pilot te bekijken en het in overweging te nemen.

Alle hoop is nog niet verloren.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Re: Star Trek Equinox

Bericht door R2D2 »

ElimGarak schreef:Alle hoop is nog niet verloren.
In this decayed hole among the mountains
In the faint moonlight, the grass is singing
Over the tumbled graves, about the chapel
Plaats reactie