"JAG" (1995-2005) & "NCIS" (2003)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

The Silencer schreef:OMFG, heeft iemand de seizoensfinale van NCIS gezien???? :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Ga ik vanavond kijken
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Misschien moet je maar overwegen dat niet te doen. :{
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Ik zal je later zeggen of je gelijk hebt
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

The Silencer schreef:Misschien moet je maar overwegen dat niet te doen. :{
Alles wat er gebeurt is in de ep doet er bij niets aan af dat ik het een leuke serie vind.

Wat is jou motivatie om mij aan te raden deze ep niet te kijken???
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:OMFG, heeft iemand de seizoensfinale van NCIS gezien???? :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
SPOILERS

Kate dood?! WTF? :{ Bah bah bah...

Van USA Today:
Why? Creator Donald Bellisario says that Alexander asked out of the physically demanding show, that she decided she didn't want to stay for what will likely be a run of many seasons. "She worked like a trouper to the very end," says Bellisario, who is casting for a foreign-born female character.


Verder vond ik het trouwens een prima aflevering, niet anders dan alle andere in ieder geval. Ik vind het zelfs wel goed dat ze nu eindelijk eens iets serieus met Ari hebben gedaan. Vanaf Bete Noir in seizoen 1 werd er al naar de S1 finale toegewerkt, wat uiteindelijk niks voorstelde. Dit is voor de verandering wél iets serieus. Van die standaard happy-ending-en-we-gaan-weer-chinees-eten verhaaltjes heb ik ook m'n buik vol.

SPOILERS
Ik ben alleen bang dat Kate's dood niet echt een duidelijk merkbaar effect zal hebben op het team. Grote kans dat ze S3 na een of twee afleveringen weer vrolijk verder gaan met de gebruikelijke humor. Dat is immers één van de sterke aspecten van de serie. Maargoed.. als ze met zoiets aankomen is het bagger.
Verder droeg Kate de serie wat mij betreft zeker niet. Proby en Palmer zijn irritant en mogen van mij per direct dood, maar Gibbs, Tony, Abby en Ducky zou ik veel erger gevonden hebben dan Kate.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

De aflevering was top, op de laatste 10 seconden na. Daarvoor was het een echte NCIS ep.

Persoonlijk vind ik McGee(k) best aardig, Palmer is soms wat irritant. Heb nu ff geen zin om dingen zwart te gaan maken enzo, zal morgen wel mijn uitvoerige gedachten met spoilers plaatsen
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Persoonlijk vind ik McGee(k) best aardig, Palmer is soms wat irritant. Heb nu ff geen zin om dingen zwart te gaan maken enzo, zal morgen wel mijn uitvoerige gedachten met spoilers plaatsen
Heb Proby altijd gezien als de Bud van JAG (is ook de bedoeling volgensmij? Volg de serie pas net, dus weet niet of dat ooit vermeld is toen hij erbij kwam). In ieder geval vind ik de uitvoering ervan een stuk slechter. Het is niet dat ik me er echt aan irriteer.. maar ik zou 'm niet missen. Het mooie is wel dat Toby mooi met 'm aan 't sollen kan elke keer ;)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

NCIS season 3 :pray2:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ben net pas thuis en net met downloaden begonnen. Uurtje of anderhalf, na de training gelijk kijken :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Vis schreef:NCIS season 3 :pray2:
Bye bye Ari }) Zéér sterk begin van dit seizoen. Geweldige serie 8-)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Anders laten ze Jessica Steen eens wég uit de serie .. bleh ;(
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

OK, hier zover mijn mening over NCIS so far.

Ik vind dat NCIS een redelijk goede seizoensstart heeft gemaakt. Van de series die ik kijk heeft behalve Cold Case en NCIS eigenlijk nog geen serie echt indruk op me weten te maken, vooral CSI viel tegen.

Gelukkig doet NCIS het redelijk goed (vind Cold Case wel beter). De Kate scenes in de eerste afleveringen waren leuk en ik ben blij dat ze doorgegaan zijn daarmee en niet een paar maanden geskipped hebben ff zo. Dat bullethole tussen Ari zijn ogen vond ik ook mooi staan :) Bye bye Ari :bye:

De nieuwe director is ook goed, ik voel hier een nieuw 'ship' aankomen, zij en Gibbs horen gewoon bij elkaar. Ook was het leuk om Fornell in de afgelopen ep weer eens te zien, Fornell en Gibbs samen roeleren.

Er is echter een groot uberminpunt en dat is de Mossad bitch. Kan die niet naar huis ofzo? Er zijn daar vast genoeg terroristen te vangen. Ik kan haar gewoon niet uitstaan. Van mij part maken ze van Paula Cassidy een hoofdpersonage, die vond ik zo slecht nog niet, vooral haar omgang met Tony. Helaasch zal niemand Kate kunnen vervangen :(

Michael Bellisario moet ook weg, ik was nooit kapot van hem in JAG (Mike Roberts) en vind de additie van zijn personage uiterst overbodig. Euthanasie op die hap, Abby heeft geen hulp nodig.

Afgezien van deze twee minpunten (min-personen?) vind ik het nog redelijk goed te kijken, al is het maar om te zien hoe Gibbs aan Tony weer eens een headslap geeft :slap3: :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Helemaal mee eens :thumbs: Op Cassidy na, die mag van mij ook wegblijven ;)

Ziva lijkt met NCIS petje op trouwens extact op Kate :huh:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Mocht je een betere vervanger voor Kate hebben, ik ben all ears :)

De gelijkenis tussen Mossad bitch en Kate viel me ook al op, vast een complot van Bellisario om haar bij de fans wat geliefder te maken.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Haha! Chip exit 8-)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Idd 8-)

Ik vreesde eerst dat ze die gast een belangrijke hint zouden laten vinden die Tony red in een poging Chip geliefd te maken bij het publiek (want volgens mij hadden ze wel door dat hij niet geliefd was). Gelukkig was dat niet zo 8-)

Nu de Mossad bitch nog en dan ben ik een happy camper.
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Abby ook cool,,

Can i now work alone!!
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Spoiler:






Hmm, in de nieuwe ep wordt er een onderzoek tegen McGee gestart. Ik ben benieuwd. Eerst Tony, nu McGee, ik hoop dat ze dit niet blijven doen...naja, met een onderzoek tegen Mossad Bitch waardoor ze in de kerkers van Guantanamo Bay komt is natuurlijk niks mis mee.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Eerst Tony, nu McGee, ik hoop dat ze dit niet blijven doen...naja, met een onderzoek tegen Mossad Bitch waardoor ze in de kerkers van Guantanamo Bay komt is natuurlijk niks mis mee.
:-D
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik kan haar echt niet uitstaan :{ Ze moet echt weg, desnoods maar een tijdje zonder vrouwelijke agente...gewoon meer screentijd voor Abby :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Gibbs:
Can somebody tell me what the hell is going on here?
First Abby's lab-nerd frames DiNozzo for murder, and
then McGee kills a cop. Did somebody break a mirror?!

:-D
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

:pray2: @ Gibbs

Hopen dat ie binnen is als ik vanmiddag weer thuis ben. :)
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door SCC Dauntless »

Vraagje, dit is toch het JAG topic??
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Nee, dit is het JAG/NCIS topic, de topicstarter is echter niet meer en kan dus de naam van het thread niet veranderen? Modje misschien? *liefkijk*
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Spoilers:




Net NCIS gekeken, weer een mooie ep. Altijd leuk hoe Tony verbaal wordt afgemaakt, maar van de Mossad Bitch vind ik het eigenlijk minder :{

Spanning tussen Gibbs en de Director waren ook goed gedaan. Heb altijd al veel sympathie voor Gibbs gehad en het wordt altijd maar meer.

Scene met Abby was ook wel leuk "Someone needs a hug". Ik vond het ook leuk hoe Tony probeerde om McGee op te vrolijken, die gast is toch wel tof. In het eerste seizoen ergerde ik me alleen maar aan Tony maar gedurende het 2e seizoen ben ik hem gaan waarderen. 2x07 was de echte ommekeer (in mijn ogen ook de beste NCIS aflevering tot dusver).

McGee was ook goed gedaan, zijn twijfels en schuldgevoelens die uiteindelijk tot een aarzeling leiden wanneer de verdachte op het einde een wapen trekt.

Nog bedankt aan S31 voor het aanpassen van de titel btw :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Vind Tony echt geweldig. De rest ook trouwens, behalve David :-D McGee is ook ver gekomen inmiddels, en wordt niet meer geheel als een mietje neergezet altijd. Zoals ik al 's eerder postte is het precies gelijk aan Bud bij JAG.

Maar NCIS blijft een zeer toffe serie, ondanks een bepaald vrouwelijk figuur 8-)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Hehe, ik had de 'David' eerst niet door :-D
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

NCIS Vanaf 2 maart, rond 22.30 uur op Veronica :*)
Veronica start in maart met een nieuwe misdaadserie: NCIS. In deze spannende serie onderzoekt de Naval Criminal Investigative Service alle misdaden die te maken hebben met het Marine Corps. NCIS is van de makers van de succesvolle series JAG en Magnum P.I. en is in Amerika enorm goed bekeken.

Tijdelijk dubbele afleveringen
In Amerika is de serie NCIS zeer goed bekeken op CBS, de zender met de beste misdaadseries van dit moment: CSI, Ghostwhisperer en Criminal Minds. Vanaf maart is NCIS ook te zien bij Veronica. Om alvast in de stemming te komen wordt de introductie van NCIS op 2 maart voorafgegaan door de film Navy Seals. Vervolgens is in de eerste vier weken van uitzending een dubbele aflevering van NCIS te zien.
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name ... brieknaam=
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Ik ben benieuwd, ik denk dat ik wel ga kijken. :)
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

beginnen ze met seizoen 1? die is geloof ik al een keer uitgezonden hier, toch?
Plaats reactie