tuvok4774 schreef:
Ooit ook nog een programma over een rare docter met zijn uitvindingen ofozo
of
sjikkie tsjikkie boem boem
met die vliegende bus.
Moderator: Vis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
|
Captain
![]() Berichten: 2867
|
|
|
tuvok4774 schreef: Ooit ook nog een programma over een rare docter met zijn uitvindingen ofozo
of sjikkie tsjikkie boem boem met die vliegende bus. |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 383
|
|
|
22339 schreef: tuvok4774 schreef: Ooit ook nog een programma over een rare docter met zijn uitvindingen ofozo of sjikkie tsjikkie boem boem met die vliegende bus. Boem boem sjakkelak, boem boem sjakkelak, boem boem slakkelak, boem boem! Die was wel leuk maar Tuvok hier bedoelde Dokter Snuggles met zijn Raket, het pratende huis en Trijn Wijnazijn |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 182
|
|
|
Peppie en Kokkie (soort Dikke en een Dunne in matroospak.
Mik, Mak en Mon (3 Tieneraliens met kapsel van Jean-Marie Pfaff) Candy Candy, Goldorak, Battle of the Planets, Cat's Eye (Classieke Japanse tekenfilms) Spectroman (Japanse superman in gouden pak met een eenhoorn, pre-Power Ranger) Benny Hill Show (pre-Bean show) Hans Kazan (met zijn kitch tovertrucs) |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 427
|
|
|
B'Ellana schreef: maar Tuvok hier bedoelde Dokter Snuggles met zijn Raket, het pratende huis en Trijn Wijnazijn
Jaah, Dokter Snuggles was leuk inderdaad! Bedacht gister ineens dat ik vroeger ook altijd naar 'de tovenaar van Oz' keek. |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 318
|
|
|
dat was vanaf 2 jr ofzo heel lang vrouwtje theelepel, simbad de zeeman, boes boes (ofzo, die leipe koe) en barbapapa
later kwamen daar bij: alfredjodokus kwak, bassie en adriaan, en my little ponie, dat duurde tot een jaar op 7, 8 ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
![]() Berichten: 592
|
|
|
B'Ellana schreef: 22339 schreef: tuvok4774 schreef: Ooit ook nog een programma over een rare docter met zijn uitvindingen ofozo of sjikkie tsjikkie boem boem met die vliegende bus. Boem boem sjakkelak, boem boem sjakkelak, boem boem slakkelak, boem boem! Die was wel leuk maar Tuvok hier bedoelde Dokter Snuggles met zijn Raket, het pratende huis en Trijn Wijnazijn Ojaaa, dat was Professor Poopsnaggle, daar keek ik altijd naar, ik was toen nog een kleuter volgens mij. Maar goed, dat ff terzijde...hier mijn selectie. De meesten zijn al tig keer langs gekomen: Bassie en Adriaan (kijk ik nog steeds naar Barbapapa Seabert Teddy Ruxpin Bobobops Freggels Peppie en Kokkie Reboot Spiderman X-Men Dinoriders The Teenage Mutant Hero Turtles Alfred J. Kwak David De Kabouter The Flintstones The Jetsons Boes Bucky O Hare Thundercats Eek The Cat Alvin And The Chipmunks Rescue rangers (met knabbel en babbel en die vrouwelijke en die dikke rat) Om een lang verhaal kort te maken: Bijna alles wat op Kindernet, Cartoonexpress/Teleteens/Telekids en andere zenders uitgezonden werd. |
|
|
|
|
|
Cadet 1st Class
![]() Berichten: 4
|
|
|
- Bassie en Adriaan
- film van Ome Willem - Meneer Kaktusshow - dat met die vliegende bus - mission top secret (ofzo) - Ko de boswachtersshow |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3183
|
|
|
Telekids!
|
|
|
|
|
|
Cadet 1st Class
![]() Berichten: 21
|
|
|
ja echt wel, telekids was cool, jammer dat het niet meer komt, anders keek ik het nu nog!
Bassie en adriaan paulus de boskabouter barbapappa inspector gadget turtles en nog een dijk tekenfilms waarvan ik de naam kwijt ben |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1187
|
|
|
LGM schreef: B'Ellana schreef: 22339 schreef: tuvok4774 schreef: Ooit ook nog een programma over een rare docter met zijn uitvindingen ofozo of sjikkie tsjikkie boem boem met die vliegende bus. Boem boem sjakkelak, boem boem sjakkelak, boem boem slakkelak, boem boem! Die was wel leuk maar Tuvok hier bedoelde Dokter Snuggles met zijn Raket, het pratende huis en Trijn Wijnazijn Ojaaa, dat was Professor Poopsnaggle, daar keek ik altijd naar, ik was toen nog een kleuter volgens mij. Maar goed, dat ff terzijde...hier mijn selectie. De meesten zijn al tig keer langs gekomen: Bassie en Adriaan (kijk ik nog steeds naar Barbapapa Seabert Teddy Ruxpin Bobobops Freggels Peppie en Kokkie Reboot Spiderman X-Men Dinoriders The Teenage Mutant Hero Turtles Alfred J. Kwak David De Kabouter The Flintstones The Jetsons Boes Bucky O Hare Thundercats Eek The Cat Alvin And The Chipmunks Rescue rangers (met knabbel en babbel en die vrouwelijke en die dikke rat) Om een lang verhaal kort te maken: Bijna alles wat op Kindernet, Cartoonexpress/Teleteens/Telekids en andere zenders uitgezonden werd. JAH... Jullie zijn goed... Het was doctor snuggels :B:B:B:B: :) |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2307
|
|
|
Vrouwtje Theelepel
De Familie KNOTS The Flying Doctors Perfect Strangers Blossom Full House D'r kan nog meer bij Prikballon Road To Avonlea Nathalie Jody en het hertenjong Plons de Kikker Nieuws uit de natuur Huisje boompje beestje He-man A-Team Knight Rider The wasbeertjes Bassie & adriaan Fabeltjes Krant Klokhuis Maya de bij Bejamin Ben De Freggles Teddy Rukspin Dommel Bush De Troetel Beertjes De Gummi Beertjes fur |
|
|
|
|
|
Cadet 1st Class
![]() Berichten: 3
|
|
|
Ach wat maakt het uit. iedereen die vroeger klein was keek wel eens naar een kinderprogramma.
Zeg nou eens zelf, eigenlijk keken we toch allemaal naar de zelfde programma's omdat er ook weinig was te zien qua assortiment toen ik +/- 6 a 8 jr was (ik ben nu 24 jr). ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 383
|
|
|
oh jah, en vrouwtje theelepel en Ko de Boswachtershow!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Lieutenant
|
|
|
Oja en Slimpie, kennen jullie dat? Dat kwam altijd bij de TROS op Nederland 2 bij een programma van Bassie en Adriaan of zo. Slimpie was en klein meisje (10 cm groot of zo) die uit een computer van een jochie kwam om vragen te beantwoorden of zo, zoals wie vond de Radio uit en zo.
De familie Robinson. Skippy, en je had ook nog Skippy the next generation of zo ![]() |
|
|
|
|
|
Cadet 1st Class
![]() Berichten: 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cadet 2nd Class
![]() Berichten: 27
|
|
|
Airwolf
|
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 166
|
|
|
mijn favo waren echt de smurfen!!
maarz volgens mij vond ik ook zowat alles leuk kindernet! (echt saai) |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1373
|
|
|
Bwaaaaaaaaaah, the list is endless! :'(
|
|
|
|
|
|
Ensign Junior Grade Class
![]() Berichten: 135
|
|
|
Hier kan ik wel een waslijst van maken:
- Turtels - Teddy Ruxspin - Bassie en Adriaan - Dinoriders - Bobby's world - Inspector Gadget - Calimero - Dommel - Transformers - En Telekids natuurlijk! (Carlo en Irene alleen!!!) - Enz. |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 166
|
|
|
hmz volgens mij vond ik pipi lankous ook heel leuk!
|
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 9931
|
|
|
Aragorn schreef: Mask Hey, nog iemand die MASK keek.
Als kind moest ik het gewoon zien, had/heb ook samen met mijn jongere broer al dat speelgoed gekocht.
Toen het een lange tijd terug op V8 weer eens kwam, dacht ik "dat ik dit tof vond" Al die flauwe opmerkingen maar toch kon ik niet iets anders op zetten. Leuk om het weer eens te zien
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2867
|
|
|
Transformers
Thunder-cats Gi-Joe Kuifje Mask Dinoriders Turtles Batman Spiderman en sommige series kijk ik nu nog. ![]() |
|
|
|
|
|
Ensign Junior Grade Class
![]() Berichten: 135
|
|
|
Ai, als ik zo kijk ben ik er best wel veel vergeten, maar eentje die ik nog niet gelezen heb: WEBSTER!
|
|
|
|
|
|
Cadet 4th Class
![]() Berichten: 100
|
|
|
Als ik dit zo lees komen al die liedjes weer bij me boven borrelen:
Dag Plons, Gekke kikker! Die bijvoorbeeld.... keek ik altijd, want dat kwam na Tik Tak. Verder ook Vrouwtje theelepel, meneer Kaktus, Ome Willem, Bassie en Adriaan, de hele zondagochtend VPRO (vooral achterwerk in de kast!) en toch wel mijn favoriet: BOOS! Die ben ik ook nog niet tegengekomen, of heb ik weer eens niet goed gelezen?? ![]() |
|
|
|
|
|
Cadet 3rd Class
![]() Berichten: 54
|
|
|
BASSIE EN ADRIAAN!!!
|
|
|
|
|
|
Cadet 3rd Class
![]() Berichten: 54
|
|
|
ik vond ook die serie met die supersnelle speedboat met hulk hogan ontzettend gaaf... ik weet alleen niet meer hoe dat heette...
![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
|
|
|
tomparis schreef: ik vond ook die serie met die supersnelle speedboat met hulk hogan ontzettend gaaf... ik weet alleen niet meer hoe dat heette...
![]() Dat moet zijn: Thunder In Paradise ![]() |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 172
|
|
|
toen ik een peuter was keek ik meestal tik tak op ketnet
![]() |
|
|
|
|
|
Cadet 2nd Class
![]() Berichten: 39
|
|
|
UndertakerRoy met zijn UpGrade van Old Topics.
Ja, wederom mijn Xcuus, maar als ik dit soort topics lees, kan ik het gewoon niet laten om ook te reageren. Ik ben ook jong geweest hoor.
En na het lezen van verscheidene berichten heb ik ook nog een paar Cartoons die niet eens genoemd zijn, maar als ik ze hier ga vertellen, dat menig "Elder Member" het zich misschien wel herinnerd. Trouwens, ik stam ook uit de tijd dat Sky Channel van 7 uur tot 12 uur Cartoons uitzendde. Verder heb ik altijd al een zwak gehad voor de oudere Cartoons. Nou vooriut dan maar, hier is mijn lijst met Cartoon en Series. CARTOONS Inspector Gadget (Blijft Gaaf) MASK (Staat Hoog In De Ultieme Top) (En ook ik als MASK Fan had daar speelgoed van) Thundercats (Was Niet Lang Op TV, Maar Altijd Blijven Herinneren) He-Man - Master Of The Universe She-Ra - Princess Of Power Spiderman & His Amazing Friends (Spiderman & Iceman & Firestar) (Dit Is De Enige Echte Spiderman Cartoon) Gi Joe Bionic 6 Captain Planet Transformers (Altijd Gaaf, Vooral Season 1 & 3) (En ook daar had ik speelgoed van) Bucky O'Hare (Voor Zover Ik Weet Maar 1 Seizoen Uitgezonden) Alvin & The Chipmunks Doctor Snuggles Denver The Last Dinosaur Beast Wars Care Bears (Troetel Beertjes) Freggels (Altijd Gaaf) Wuzzels (Niet Vaak Gezien, Maar Waren Gemixte Dieren Geloof Ik) De Bluffers (Je Weet Wel, Met Clandestino. )
Gummibears David De Kabouter (Swift Is Inderdaad No.1) Ovide Maja De Bij Tom & Jerry Smurfen Vrouwtje Theelepel Teenage Mutant Ninja Turtles Dipledo's (Hm, weet niet goed meer hoe het heet) Teddy Ruxpin (Met Die 8 Potige Grubby ofzoiets) X Men (Staat Ook Hoog In De Ultieme Top, En Misschien Wel Bovenaan) Flintstones (Yaba Daba Doo!) SERIES Airwolf Knightrider A Team Fort Boyard Benny Hill Nou dit was het wel zo'n beetje, ik zal zeker wel aan aantal vergeten zijn, maargoed, ik geloof dat ik de belangrijksten wel heb genoemd. En nogmaals mijn Xcuus, maar dan hadden jullie deze topic maar niet moeten maken.
Rest In Peace |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 14525
|
|
|
Aangezien ik tot mij 14e geen kabel televisie heb gehad, was ik veel aangewezen op de nederlandse zooi en de belgische zooi...
Barber de oilifant... Alfred Jadokus Kwak... Samson en Gert... Villa Achterwerk, met die vage tekenfilms en series Mission Top Secrect Bassie en Adriaan The A Team The Dukes of Hazard Knightrider |
|
|
|
|