Fort Boyard

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: Fort Boyard

Bericht door koent »

nee
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Fort Boyard

Bericht door X-File »

Dan lijkt mij het juist dat uw initiële hypothese onjuist is en bij associatie u dus ook.
Wellicht als u uw veronderstelling zou aanpassen heeft u meer succes.
Mag ik aandragen dat u daadwerkelijk een gedegen onderzoek zou doen welke wellicht enige basis zou verlenen aan uw assumptie?

Zo niet, dan moet ik helaas vrezen dat u als aankomend academicus geen goed voorbeeld vormt voor het zogeheten 'instituut' alwaar u meent uw bul denkt te bemachtigen.
Gezien de locatie waar u een zetel bezet houdt men ik niet te maken te hebben met een studie van inHolland, echter ik zie tot op heden geen geruststellende tekenen van enige academische vorming in uw persoon.

Ach, elke opleiding heeft zo zijn kansenjongeren welke goed zijn voor subsidie en de statistieken van de opleiding.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Punisher »

haha, ik was dit helemaal vergeten. Maar een heeeeel klein Punishertje keek dit ook graag.
Ik kan me er weinig van herinneren behalve dat ze sleutels moeten verzamelden, een man met een lange baard, en dat er op het einde altijd iets met tijgers was, en dat vond ik super-spannend en erg eng! Wat als die tijgers losgelaten worden!!!!
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: Fort Boyard

Bericht door koent »

X-File schreef:Dan lijkt mij het juist dat uw initiële hypothese onjuist is en bij associatie u dus ook.
Wellicht als u uw veronderstelling zou aanpassen heeft u meer succes.
Mag ik aandragen dat u daadwerkelijk een gedegen onderzoek zou doen welke wellicht enige basis zou verlenen aan uw assumptie?

Zo niet, dan moet ik helaas vrezen dat u als aankomend academicus geen goed voorbeeld vormt voor het zogeheten 'instituut' alwaar u meent uw bul denkt te bemachtigen.
Gezien de locatie waar u een zetel bezet houdt men ik niet te maken te hebben met een studie van inHolland, echter ik zie tot op heden geen geruststellende tekenen van enige academische vorming in uw persoon.

Ach, elke opleiding heeft zo zijn kansenjongeren welke goed zijn voor subsidie en de statistieken van de opleiding.
goed verhaal, lekker kort
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Fort Boyard

Bericht door GPS »

koent schreef:
X-File schreef:Dan lijkt mij het juist dat uw initiële hypothese onjuist is en bij associatie u dus ook.
Wellicht als u uw veronderstelling zou aanpassen heeft u meer succes.
Mag ik aandragen dat u daadwerkelijk een gedegen onderzoek zou doen welke wellicht enige basis zou verlenen aan uw assumptie?

Zo niet, dan moet ik helaas vrezen dat u als aankomend academicus geen goed voorbeeld vormt voor het zogeheten 'instituut' alwaar u meent uw bul denkt te bemachtigen.
Gezien de locatie waar u een zetel bezet houdt men ik niet te maken te hebben met een studie van inHolland, echter ik zie tot op heden geen geruststellende tekenen van enige academische vorming in uw persoon.

Ach, elke opleiding heeft zo zijn kansenjongeren welke goed zijn voor subsidie en de statistieken van de opleiding.
goed verhaal, lekker kort
Yep! Kun jij nog wat van leren. Nou ja, da's dan de bedoeling.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Guess who? »

Punisher schreef:haha, ik was dit helemaal vergeten. Maar een heeeeel klein Punishertje keek dit ook graag.
Ik kan me er weinig van herinneren behalve dat ze sleutels moeten verzamelden, een man met een lange baard, en dat er op het einde altijd iets met tijgers was, en dat vond ik super-spannend en erg eng! Wat als die tijgers losgelaten worden!!!!
Exact dat kan ik me dus ook herinneren. En iets met een man die over een richeltje moest lopen in een kamer. Maar de tijgers, man man man :P
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Fort Boyard

Bericht door GPS »

Guess who? schreef:
Punisher schreef:haha, ik was dit helemaal vergeten. Maar een heeeeel klein Punishertje keek dit ook graag.
Ik kan me er weinig van herinneren behalve dat ze sleutels moeten verzamelden, een man met een lange baard, en dat er op het einde altijd iets met tijgers was, en dat vond ik super-spannend en erg eng! Wat als die tijgers losgelaten worden!!!!
Exact dat kan ik me dus ook herinneren. En iets met een man die over een richeltje moest lopen in een kamer. Maar de tijgers, man man man :P
Tijgers? O, die grote poezen.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Fort Boyard

Bericht door HorckDude »

Hm, ik ken het dus echt helemaal niet, maar heb nu het gevoel dat ik iets belangrijks in mijn opvoeding gemist heb.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Fort Boyard

Bericht door Master Vanhu Botie »

Het is uitgezonden geweest in BE, NL, FR, DE, en weet ik waar nog allemaal, telkens hetzelfde format, maar telkens met andere presentatoren, behalve die twee dwergen dan.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Punisher »

Oh ja, die dwergen!
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Fort Boyard

Bericht door GPS »

HorckDude schreef:Hm, ik ken het dus echt helemaal niet, maar heb nu het gevoel dat ik iets belangrijks in mijn opvoeding gemist heb.
Mwah, zo ver wil ik nu ook weer niet gaan. Het is leuk een aantal "bekende" Fransen in een oude gevangenis/fort voor de Franse kust (voor een deel, de rest is ergens een studio voor abominabel slecht decor gefilmd) allerlei spelopdrachten te zien doen, waarmee ze geld voor een goed doel kunnen winnen. Maar iets belangrijks in je opvoeding, lijkt me toch wat overdreven. :lachhuil:
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Fort Boyard

Bericht door HorckDude »

Ah, ok. Ach, het is het zoveelste spelprogramma wat ik vroeger nooit gekeken heb. Komt wel vaker voor dat mensen enthousiast vertellen over oude spelprogramma's waar ik echt nog nooit van gehoord heb. Wij deden vroeger in Limburg gewoon niet aan spelletjes. Ofzo. :lachhuil:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Fort Boyard

Bericht door X-File »

Te druk met kolen graven en honger lijden natuurlijk. ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fort Boyard

Bericht door EMH »

Die ene dwerg heette Horloge. :*)

In Nederland zijn twee seizoenen gemaakt. De eerste gepresenteerd door Hans Schiffers. Het tweede seizoen was een co-productie met de BRT. Bas Westerweel was de Nederlandse presentator.

Heb pas nog fragmenten gezien ervan en die komen nu erg komisch over :lachhuil:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Fort Boyard

Bericht door X-File »

2 Seizoenen maar? Veel langer in mijn herinnering.

Bas Westerweel... wat doet hij tegenwoordig?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fort Boyard

Bericht door EMH »

X-File schreef: Bas Westerweel... wat doet hij tegenwoordig?
Hij heeft het afgelopen seizoen Koffietijd gepresenteerd samen met Loretta Schrijver :lachhuil:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Fort Boyard

Bericht door X-File »

Was Hans van Wilghenburjjjjjgh niet meer bereidwillig, of had hij het te druk om zijn kakstem ten gehore te brengen op Radio Noord Holland?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fort Boyard

Bericht door EMH »

X-File schreef:Was Hans van Wilghenburjjjjjgh niet meer bereidwillig, of had hij het te druk om zijn kakstem ten gehore te brengen op Radio Noord Holland?

die is te oud bevonden door RTL. :lachhuil:

Of inmiddels teveel weggeschroeid door z'n zonnebank
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Fort Boyard

Bericht door Miriam »

Nu 2 pagina's zegt dit mij dus echt helemaal niets :{
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:2 Seizoenen maar? Veel langer in mijn herinnering.

Bas Westerweel... wat doet hij tegenwoordig?
Is dat familie van Westerwelle? :?
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Fort Boyard

Bericht door GPS »

HorckDude schreef:Ah, ok. Ach, het is het zoveelste spelprogramma wat ik vroeger nooit gekeken heb. Komt wel vaker voor dat mensen enthousiast vertellen over oude spelprogramma's waar ik echt nog nooit van gehoord heb. Wij deden vroeger in Limburg gewoon niet aan spelletjes. Ofzo. :lachhuil:
Nee, maar met een zekere spelleijder (nee is geen tikfout: Hij leidt en de spelers lijden) Wilders wordt dat nu ruimschoots ingehaald.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Nemesis »

waarom sturen ze dat zooitje ongeregeld niet uit den haag.. die tokkies van oh oh cherso.. als ze dan doodgaan is dat direct netjes opgeruimd en sla je meerdere vliegen in één klap!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Fort Boyard

Bericht door Miriam »

Dit is zowaar een terechte "Je hebt gelijk nemesis" :o
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Fort Boyard

Bericht door Master Vanhu Botie »

HorckDude schreef:Ah, ok. Ach, het is het zoveelste spelprogramma wat ik vroeger nooit gekeken heb. Komt wel vaker voor dat mensen enthousiast vertellen over oude spelprogramma's waar ik echt nog nooit van gehoord heb. Wij deden vroeger in Limburg gewoon niet aan spelletjes. Ofzo. :lachhuil:
Je hebt niets gemist.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Blind Guardian »

EMH schreef:Die ene dwerg heette Horloge. :*)

In Nederland zijn twee seizoenen gemaakt. De eerste gepresenteerd door Hans Schiffers. Het tweede seizoen was een co-productie met de BRT. Bas Westerweel was de Nederlandse presentator.

Heb pas nog fragmenten gezien ervan en die komen nu erg komisch over :lachhuil:
Twee seizoenen maar net als x-files voor mijn gevoel was het veel langer , overigens ik krijg het nog steeds Spaans benauwd als ik terug denk aan dat 'zwemmen' tussen die 'cellen' .... :{
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fort Boyard

Bericht door EMH »

3,5 ton (in guldens nog :*) ) per aflevering kostte het. :lachhuil:



De AVRO gaat overigens de nieuwe reeks uitzenden vanaf september op Nederland 3. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom zijn de presentatoren.
bron
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Fort Boyard

Bericht door X-File »

Ik moest googlen naar deze twee figuren, en het zegt me nog niets.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Blind Guardian »

Gerard Ekdom is een radio dj van 3FM, die andere gast ken ik ook niet
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: Fort Boyard

Bericht door WeyounsLastClone »

Art Rooijakkers is voornamelijk bekend van Peking Express. Denk wel dat'ie een goede presentator hiervoor kan zijn. 'k Snap alleen niet waarom er dan een radio-DJ bij moet?

Maar goed, als het iets van de magie van vroeger terug kan brengen, ben ik helemaal voor! 't Was in ieder geval een van m'n favoriete tv-programma's van vroeger.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fort Boyard

Bericht door Blind Guardian »

ooh is hij dat ... belletje gaat rinkelen
Plaats reactie