"24" (2001) (S7-8) (US)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

Deze was weer wat minder, maar nog steeds beter dan ep 5 t/m 7. Ben wel blij dat die verhaallijn met Dana Walsh is afgelopen, die was zo saai
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Vis »

naja, die ene dude van CTU weet er ook van, dus dat zal d'r vast nog wel gaan achtervolgen en ons gaan vervelen ;(
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

Jah, maar iig is het hele gedoe met die afpersing weg, dat vond ik vooral zo storend.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Dat was ook echt slecht gedaan, gelukkig zijn ze deaud nu, kostte allemaal veel te veel tijd.

En heel even dacht ik, niet weer Bauer die rogue gaat. Maar hij werd neer getaserd, dus dat viel mee. Dat ie zich daardoor liet tegen houden trouwens, niet verwacht. :*)
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Aardige aflevering deze week, best spannend ook op zich. :)

Ligt het aan mij of is de nieuwe ctu veel beperkte in wat ze kunnen/mogen. Of zijn de terroristen gewoon veel slimmer, ze hebben namelijk zo weinig 'leads'. Viel me deze aflevering erg op.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Trekscaper »

CmdrCrichton schreef:Aardige aflevering deze week, best spannend ook op zich. :)

Ligt het aan mij of is de nieuwe ctu veel beperkte in wat ze kunnen/mogen. Of zijn de terroristen gewoon veel slimmer, ze hebben namelijk zo weinig 'leads'. Viel me deze aflevering erg op.
Reden is simpel: deze man is niet meer de CTU leider

Afbeelding

Maar was inderdaad een spannende aflevering.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Zou dat het verschil maken?

Viel me trouwens op dat de CTU teams voor het eerst CTU achter op hun vest hebben staan, fashionably green.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Trekscaper »

"24's" time is almost up.

20th Century Fox TV and Fox appear ready to end the long-running hit after this season, the show's eighth.

Studio and network execs declined comment -- but it's believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox.

"24" helped usher in Fox's ratings surge in the 2000s, as the franchise -- along with "American Idol" and "House," among other series -- led the network to the No. 1 spot in the adults 18-49 demo.

But the cost of producing "24" has continued to increase, while ratings have dipped. A one-time critical darling, "24" has also received its share of knocks from critics this season.

The studio is said to be considering shopping "24" to other nets -- but given the thriller's age and pricetag, it's believed interest from other outlets will be limited.

Yet even as the bell tolls for "24" in primetime, the franchise is far from dead. Sutherland and the "24" team have been keen on adapting the show as a feature film, and have made major strides in recent months toward making that long-term goal a reality.
http://www.variety.com/article/VR111801 ... id=14&cs=1

Dit seizoen is zeer zeker een van de minste, dan wel slechtste seizoen van 24 ooit. Toch hoop ik dat er nog 1 allerlaatste kickass seizoen komt. Of een 24 film zal gaan werken, weet ik niet zo, al was Redemption wel aardig. Het 24 concept werkt niet in mijn ogen als een film, omdat het anders een standaard actiefilm wordt zonder de reall time erbij.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

Wat mij betreft sluiten ze het dit seizoen af, hopelijk met het niveau van de laatste 10 minuten van de ep van gister, dat voelde eindelijk weer echt vertrouwd goed.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Tja, de kosten wegen niet op tegen de ratings. En dan hoor Kiefer Sutherland nog zeggen dat hij hoopt dat het doorgaat, maar dan denk ik als je ziet hoeveel die man krijgt per aflevering daar kun je ook best wel wat op inleveren als je zo graag wil dat het door gaat. Zou de kosten in ieder geval aanzienlijk drukken.

Dit seizoen heeft tot nu toe veel ups en downs. De verhaallijn met Jack (en Renee) is tot nu toe best aardig tot goed. De rest is allemaal vrij zwak tot matig. De verhaallijn met Dana Walsh ronduit irritant, nu met die reclasseringsambtenaar ook.

Maar de laatste 10 minuten van de vorige aflevering geven toch wel weer wat hoop. :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Trekscaper »

Aflevering 12 was toch echt wel goed en spannend! Hopenlijk behouden ze dit niveau en dan wordt het seizoen misschien toch nog goed.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

Helemaal mee eens, zeer sterke aflevering met veel spanning.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Vis »

^ :')

laatste ep:
Spoiler (weergeven)
oh nooz, she's a moooole! :rofl:
 
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

Tja, dat was te verwachten natuurlijk, maar ik kijk 24 ook niet om het zeer originele verhaal. Het is iig weer spannend, ook deze ep, en dat miste ik de afgelopen tijd wel. Heb er iig weer van genoten
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Vis »

spannend?

ik vind het niet spannend als alles weer mis gaat door zogenaamd getrainde CTU agents die zich gedragen als kleuters.. dat is gewoon erg goedkoop
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Vergis je niet in het feit dat het hele seizoen al benadrukt wordt hoe onervaren deze herstart van CTU is. Ik geef toe een mole op dit punt had veel effectiever geweest als het in ieder voorgaand seizoen ook niet gebeurd was.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Trekscaper »

Tja, weer een CTU mol van de persoon waarvan je het minst verwacht :X Dat was het enigste negatieve van de aflevering. De rest van de aflevering was gewoon in orde.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Spannend, maar even logisch was het allemaal niet en soms vrij voorspelbaar.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Trekscaper »

Report: Fox officially cancels '24'

An executive producer on 24 has announced that Fox has cancelled the real-time drama.

Recent reports have suggested that the Kiefer Sutherland-fronted series was on the verge of being axed.

Jon Cassar wrote on his Twitter page at around 10pm GMT tonight: "News from the 24 set, the crew has been told that 24 has come to an end. There will b no season 9. Its been a great run, thanx all 4 watching (sic)."

NBC reportedly approached Fox about picking up the show earlier this month, but those negotiations apparently fell apart.

In February, 20th Century Fox confirmed plans to make a 24 feature film set in Europe. State of Play screenwriter Billy Ray was hired to pen the script.

The film will see Sutherland's Jack Bauer face enemies outside of the US.

The programme, currently in its eighth season, premiered in November of 2001. Upon its debut, the show was hailed for its real-time storytelling device and intense action scenes.
http://www.digitalspy.co.uk/cult/s9/24/ ... ls-24.html

Aan de ene kant ben ik het wel eens met de beslissing om 24 te stoppen, want dit huidige seizoen is niet al te best, de dalende trend werd voortgezet, maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen een tv seizoen te hebben zonder Jack Bauer. Gelukkig komt er dan wel een 24 film.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door uss defiant »

tja, het zal er lang aan te komen. Ik denk dat het wel het beste is uiteindelijk. Maar ik had dit nieuws een paar weken geleden beter ontvangen, het seizoen wordt nu net echt leuk :P
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Ik had liever nog één seizoen gehad, zodat ze alles uit de kast nog konden halen. Hopelijk verrast het laatste deel van dit seizoen me nog op positieve wijze dan. :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Guess who? »

uit de kast halen/komen is een overschat punt :P
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "24" (2001) (S7) (US)

Bericht door Miriam »

Guess who? schreef:uit de kast halen/komen is een overschat punt :P
:rofl:
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door uss defiant »

coole ep weer 8-)
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Was wel tof weer inderdaad, maar vrij voorspelbaar ook helaas. :*)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door Trekscaper »

CmdrCrichton schreef:Was wel tof weer inderdaad, maar vrij voorspelbaar ook helaas. :*)
Dat is wel zo, ondanks voorspelbaarheid een spannende aflevering waarin we weer hebben kunnen genieten van Jack Bauer gevechtskunsten.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door CmdrCrichton »

Oh kom op, dat was toch totaal niet geloofwaardig meer? :lachhuil:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Toch als je Chuck Norris aan 't werk gezien hebt :nothanks:
Chuck :pray:
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door uss defiant »

Wow, erg goede dubbele ep vandaag.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "24" (2001) (S7-8) (US)

Bericht door Trekscaper »

uss defiant schreef:Wow, erg goede dubbele ep vandaag.
Het was 24 op z'n best: nagelbijtende spanning, actie en drama in vooral de laatste 5min, en dan natuurlijk de stille klok op het einde...
Plaats reactie