Pagina 1 van 1

Project Eternity

Geplaatst: 16 okt 2012, 22:49
door R2D2

Re: Project Eternity

Geplaatst: 16 okt 2012, 23:26
door Punisher
Black Isle Studios \o/

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 11:07
door Blind Guardian
Bedankt voor de link R2D2

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 12:39
door Paulstartrek
zal wel aan mij liggen, maar ik haal uit de site niet echt wat het nu is :S

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 14:44
door Raynor's Revenge
een stuk lager op de pagina werd mijn vermoeden bevestigd:
Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment.

Combat uses a tactical real-time with pause system - positioning your party and coordinating attacks and abilities is one of the keys to success. The world map is dotted with unique locations and wilderness ripe for exploration and questing. You’ll create your own character and collect companions along the way – taking him or her not just through this story, but, with your continued support, through future adventures. You will engage in dialogues that are deep, and offer many choices to determine the fate of you and your party. …and you'll experience a story that explores mature themes and presents you with complex, difficult choices to shape how your story plays out.

We are excited at this chance to create something new, yet reminiscent of those great games and we want you to be a part of it as well.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 14:55
door Punisher
Het is ook de bedoeling dat het een isometrisch "vast" perspectief krijgt, net zoals Baldur's Gate e.d. dat hadden.

Niet alleen vind ik het fijner/makkelijker spelen, het ziet er vaak ook nog eens beter uit. Met name de achtergronden.
Dat deed Diablo 3 trouwens ook best goed.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 16:24
door Dawn
Nice! Iets om in de gaten te houden :*D

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 16:43
door Paulstartrek
:o Ik ken de genoemde spellen eigenlijk niet. Dan is het waarschijnlijk ook niet voor mij denk ik.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 17 okt 2012, 17:40
door Blind Guardian
Baldur's Gate heeft me min of meer in het fantasie genre gebracht kan me nog herinneren dat ik eens in een inquest een kaart zag van Baldurs'Gate 1 zitten en aan een oude vriend gaf omdat ik dacht wel iets aan had en een jaar of zo later speel ik het spel zelf. :lachhuil:



De kaart die overigens gebruikt word doet me wel sterk denken aan de kaarten van de Forgotten Realms Setting van Dungeons & Dragons ze zijn dus ergens door geinspireerd ...

(niet verwonderlijk overigens zowel , BG , als IWD, als NVN , en nog een paar kleine titels speelden zich af in Forgotten Realms setting van D&D) ....

Re: Project Eternity

Geplaatst: 21 okt 2012, 10:43
door X-File
Paulstartrek schreef::o Ik ken de genoemde spellen eigenlijk niet. Dan is het waarschijnlijk ook niet voor mij denk ik.
Baldur's Gate, Icewind Dale, PLANESCAPE TORMENT; die namen zeggen je niets?

Ga gauw deze link checken en schaf subiet Baldur's Gate aan! En Planescape Torment missen is helemaal een misdaad.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 21 okt 2012, 12:51
door Blind Guardian
GOG heeft elk half jaar wel een aanbieding met Black Isle rollenspellen :)

Re: Project Eternity

Geplaatst: 22 okt 2012, 11:55
door Paulstartrek
X-File schreef:
Paulstartrek schreef::o Ik ken de genoemde spellen eigenlijk niet. Dan is het waarschijnlijk ook niet voor mij denk ik.
Baldur's Gate, Icewind Dale, PLANESCAPE TORMENT; die namen zeggen je niets?

Ga gauw deze link checken en schaf subiet Baldur's Gate aan! En Planescape Torment missen is helemaal een misdaad.
Sorry :{ Ik heb ze nog nooit gespeeld. Ben ook nooit into the D&D wereld geweest.

Ik zal wel eens kijken. Voorlopig ben ik bezig met LOTRO, dus veel 'extra' tijd heb ik niet.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 22 okt 2012, 14:12
door captain crash
Gaaf!

Re: Project Eternity

Geplaatst: 22 okt 2012, 22:36
door Guess who?
Kun je ook co-op? :*D

Re: Project Eternity

Geplaatst: 23 okt 2012, 09:47
door Punisher
Ja.

Dat kon in BG2 ook al (BG1 weet ik niet meer zeker), maar het was vrij onhandig. Ze hebben dat hier ook verbeterd, hoe precies weer ik niet.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 23 okt 2012, 09:59
door Blind Guardian
Neverwinter Nights kon dat ook ik ken iemand die dat toen regelmatig speelde weet niet of hij dat nog steeds doet heb me zelf nooit
verdiept in de co-op modus van deze spellen.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 26 mar 2015, 21:17
door Punisher

Re: Project Eternity

Geplaatst: 31 mar 2015, 12:09
door Punisher
Inmiddels ook een paar uur gespeeld, en het overstijgt mijn verwachtingen ;-) Tot nu toe erg goed.

Re: Project Eternity

Geplaatst: 06 apr 2015, 01:23
door R2D2
gedownload;
nog niet mee begonnen
(wil eerst alle achievements van Beyond Earth hebben)

Re: Project Eternity

Geplaatst: 06 apr 2015, 15:56
door Miriam
Duurt een eeuwigheid

Re: Project Eternity

Geplaatst: 07 apr 2015, 12:51
door R2D2
gisteravond gespeeld;
vind het tot nu toe niet echt tegenvallen, maar ik mis de drang om door te spelen
voor 20 euro crwodfunding-kosten wel redelijk spel denk ik

Re: Project Eternity

Geplaatst: 14 apr 2016, 06:22
door Punisher
Inmiddels met de tweede playthrough bezig (met de White March expansions).

Re: Project Eternity

Geplaatst: 14 apr 2016, 09:42
door R2D2
wil iemand ooit met mij multiplayen dit spel?
als ik een keer tijd heb? zo in 2019?

Re: Project Eternity

Geplaatst: 14 apr 2016, 14:51
door Blind Guardian
Zag hem bij steam staan zal eens kijken , ik ben meer van het solo play persoonlijk :lachhuil:

Re: Project Eternity

Geplaatst: 14 apr 2016, 16:34
door Blind Guardian
Goed zojuist toch besloten de kampioen editie te kopen ben benieuwd

Re: Project Eternity

Geplaatst: 28 jun 2016, 14:45
door Dawn
Heb pas nog een laptop upgrade ondergaan. Zal deze binnenkort weer eens een keer moeten proberen op een fatsoenlijke laptop :)