Het grote flightsim topic

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Plaats reactie

Als jij een flightsim zou maken, waar en wanneer zou die zich dan afspelen?

WW I Europa
2
20%
WW I Russisch front
0
Geen stemmen
WWII Europa
3
30%
WWII Russisch front
0
Geen stemmen
WWII Pacific
1
10%
Alternate History
4
40%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Gebruikersavatar
Quantum
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jun 2002, 17:32

Het grote flightsim topic

Bericht door Quantum »

CFS 3 is al een tijdje in de maak, ik heb er net weer een paar prachtige screens van gezien op www.planet.nl (game sectie welteverstaan).

In dat licht open ik hier een flightsim topic met een poll.


P.S.: Als je antwoord geeft op de poll-vraag, graag een beetje hoe-en-wat uitleg erbij.
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

Ik heb voor alternate history gekozen, hiermee neem ik aan dat het iets anders is uit de geschiedenis wat niet in het rijtje voor komt. Ik zou een flightsim maken met scenarios anders dan WW I of WW II. We hebben deze oorlogen al te vaak gezien in flightsims, maar men moet niet vergeten dan er nog andere oorlogen gevoerd zijn zoals de Koreaanse oorlog, Vietnam Oorlog, Oorlogen tussen India en Pakistan van 1965 en 1971 en de oorlogen tussen Israel en Arabische landen van 1967, en 1973 om maar een paar voorbeelden op te noemen.

Dit is weer eens anders dan Messerschmitts en Spitfires en weer eens anders dan die hypermoderne vliegtuigen.
Trip
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:41

Bericht door Trip »

Ik heb gekozen voor WWII Pacific. Ik heb nog nooit een 'Zero' uit de lucht kunnen halen in een bepaald (niet absurd oud) spel, en het lijkt me wel leuk daar die zero's een stukje beter waren dan de 'Cadillacs of the sky'
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Ik heb voor WWII europa gekozen, ik denk dat je dan een goed thema hebt om je spel opt te baseren... :)
Gebruikersavatar
enterprise E
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 750
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door enterprise E »

ik heb voor WWII Europa gekozen omdat je je dan kan uitleven opo de moffen :-P 8-) *D
Plaats reactie