Hell Rail - weten te winnen vanaf de onderkant
Morgenland - we speelden een "test potje". Weten te winnen
We hadden alle drie even "artefacten" welke de winnaar bepalen. Ik won de tie-breaker bij gelijkspel 
Moderator: Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Master Vanhu Botie en 1 gast
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Hanze - weten te winnen
Hell Rail - weten te winnen vanaf de onderkant Morgenland - we speelden een "test potje". Weten te winnen We hadden alle drie even "artefacten" welke de winnaar bepalen. Ik won de tie-breaker bij gelijkspel ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
Deus Ex - Human Revolution , in Shanghai nou.
Overigens leuk Alu-hoedjes spel kom ik nou achter ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2718
|
|
|
Ultimate Marvel Vs. Capcom. Wou'm al een poosje kopen en dit weekend was'ie behoorlijk goedkoop bij de E-Plaza. Best wel een grappig vechtspel!
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Diabolos III
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Deus Ex - HR tot half twee vannacht
Zit er naar uit dat de laatste twee uur vrij fruit loos waren helaas dus ik zal een paar save games terug moeten nemen .... |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7195
|
|
|
Batman: Arkham City.
Op het moment verslingerd aan de challenge mode (Ridler's Revenge). Daarnaast ben ik mij voor aan het bereiden op een nieuwe playthrough van Mass Effect 1 tot en met 3. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5828
|
|
|
Civ 5 - Gods and kings
|
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1045
|
|
|
Citaat: Daarnaast ben ik mij voor aan het bereiden op een nieuwe playthrough van Mass Effect 1 tot en met 3. En als je op Aarde komt stoppen, dan blijft het spel geweldig |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Het nieuwe einde is wel wat beter.
|
|
|
|
|
|
Commander
|
|
|
Welk nieuw einde?
Heb er wel wat over gehoord, maar veel waren er fan made |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Uitgebreidere epiloog, die wat meer van de gevolgen laat zien. Minder plotholes; je krijgt nu te zien waarom de normandy vlucht. Het mass relay netwerk blijft behouden, maar zwaar beschadigd.
Het control einde betekend dat Shepard een soort van godmachine wordt, welke de acties van de reapers zal aansturen (in essentie, de reapers grow the fuck up van hun kind gestallt naar een volwassen persoon). Onder leiding van God!Shep is de reaper vloot een galactische waakhond. Destroy einde betekend een tijdelijke uitval van het mass relay netwerk. Alle synths weg. Het enige einde waarbij Shep het kan overleven overigens. Synthesis einde is everlasting peace tussen alle volkeren EN de reapers, waarbij de kennis van voorgaande beschavingen een gouden tijdperk beloven voor de huidige cycle. Fuck You einde (nieuw): Shep steekt zijn middelvinger op, kiest voor vrijheid boven vaste keuzes. Rocks fall, everyone dies. Een beacon met een boodschap van Liara waarschuwt de volgende cycle, welke wel de reapers verslaat. |
|
|
|
|
|
Commander
|
|
|
Dat klinkt een stuk beter dan de orginele einde's.
Misschien dan ook maar een keer opnieuw beginnen |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1519
|
|
|
X-File schreef: Het nieuwe einde is wel wat beter. ![]() Ruimschoots beter Made me cry Rot hormonen ook |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
"the grim-reaper has arrived"
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
king's bounty the legend nog eens geprobeerd deze maal met een magier alles gaat ineens een stuk gemakkelijker door het 'fireball' spel.
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5134
|
|
|
nog steeds MMO SWTOR
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Emira
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Emira wa's da ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Emira wa's da ![]() Brettspiel: je bent een rijke Sjeik en moet je harem vullen. Helaas zijn de vrouwen redelijk geëmancipeerd, de vrouwen kiezen uit naar welke Sjeik ze gaan. Vrouwen kunnen op verschillende dingen vallen, zoals uitstraling (in de vorm van uiterlijke verzorging, etiquette en kleding), status, grootte van het paleis of gewoon de grootste geldbuidel. Je moet je vrouwen ook kunnen huisvesten in je paleis, elke prinses eist haar eigen kamer! Alles wordt betaald met geld dus je moet steeds balanceren om inkomsten te krijgen en zorgen dat je op een van de gebieden een voorsprong hebt om de vrouwen te lokken. Elke beurt is er een stukje voor uitstraling, een paleisdeel, een statuskaart (voor meer status), een kleine en grote specerijenkaravaan (daarmee kun je tijdelijk je inkomen verhogen) en een kameel te koop. Je biedt tegen elkaar op, degene die het meest biedt, mag als eerste een ding kiezen. Kamelen bieden voordelen bij het bieden. Daarna beginnen de overige spelers weer te bieden wie als volgende iets mag kopen. Je hebt dus geld nodig om te bieden en uiteindelijk het ding te kopen wat je wil. Uiteindelijk win je als je OF zeven prinsessen hebt weten te vergaren (en kunt onderhouden, elk wijf kost ook nog eens 50 goudstukken onderhoud, oftewel "mutsgeld") of vijf prinsessen waarvan vier met speciale vaardigheden, want elke prinses heeft ook minstens een ding waar ze goed in is: koken, huishouden (de was doen), intelligentie en libido. Welke dat precies zijn staat op een missiekaart die je geheim houdt voor de andere spelers. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Dat klinkt nog erger dan dat spel waar je kindertjes moet maken in Mespotamie ben de naam even vergeten
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Sims3
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Zo dat was ff ploeteren maar het ''2 and a half men'' beachhouse is eindelijk af in The Sims 3 nu nog een familie maken die erin gaan wonen. Doe ik van het weekend wel, en zal gelijk ff wat screenshots posten.
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Ik zou twee-en-een-halve man in dat huis zetten, met hitsige buurvrouwen in de buurt.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
King's Bounty the Legend,
moet zeggen dat met een magier alles veel gemakkelijker is voor de verandering |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Operation Blitzpunkt: Roter Hammer
Na al die jaren nog maar eens opgepakt en ik ben zowaar verder gekomen in de Red Hammer campaign ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
X-File schreef: Ik zou twee-en-een-halve man in dat huis zetten, met hitsige buurvrouwen in de buurt. En schoonmaakster. |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20228
|
|
|
Of drie mannen en een baby
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Of drie mannen en een baby Charlie, Alan, Berta en Jake, check ![]() |
|
|
|
|