Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17985
|
|
|
Mijn doomsday device uittesten
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: Mijn doomsday device uittesten RIP WC |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
laatste werkdagje
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Op de kleinkinderen passen
Bankzaken van mijn schoonvader regelen Kijken naar het uitgraven van het zand wat onder de verwijderde vloer van het huis van mijn zoon ligt. Het eerste is zeker. Of die andere twee dingen gaan lukken hangt van het eerste af. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
GPS schreef: Op de kleinkinderen passen Bankzaken van mijn schoonvader regelen Kijken naar het uitgraven van het zand wat onder de verwijderde vloer van het huis van mijn zoon ligt. Het eerste is zeker. Of die andere twee dingen gaan lukken hangt van het eerste af. Laat die kinderen dat uitgraven toch doen? Kinderen vinden zandbakken leuk. |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
The Silencer schreef: GPS schreef: Op de kleinkinderen passen Bankzaken van mijn schoonvader regelen Kijken naar het uitgraven van het zand wat onder de verwijderde vloer van het huis van mijn zoon ligt. Het eerste is zeker. Of die andere twee dingen gaan lukken hangt van het eerste af. Laat die kinderen dat uitgraven toch doen? Kinderen vinden zandbakken leuk.Da's nou net het punt. Die grond is zo modderig en smerig. Dat het weg moet. Tot groot verdriet van die kinderen. Die hebben er al heerlijk in lopen ravotten. Ze zagen er niet uit na afloop. ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
Wat een zooi
Platgooien die hap! |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
Een huis met potentie, maar wel erg erg erg veel kluswerk
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: Wat een zooi Platgooien die hap!Nog meer? De meest binnenmuren zijn er al uit. De vloer nu ook. Die was in elk vertrek weer op een ander hoogte gemaakt. Nu komt er een vloer in die overal gelijk is. Geeft meteen de gelegenheid om isolatie en vloerverwarmring aan te brengen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Het was toch een boerderij , wat een luxe dan vloerverwarming
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Blond Guardian schreef: Het was toch een boerderij , wat een luxe dan vloerverwarming ![]() Gewoon wat koeienvlaaien op de grond en het is ook lekker warm (inclusief de authentieke boerderijgeur) ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Vis schreef: Blond Guardian schreef: Het was toch een boerderij , wat een luxe dan vloerverwarming ![]() Gewoon wat koeienvlaaien op de grond en het is ook lekker warm ![]() Nou ik ben zelf opgegroeid in een boerderij en wij hadden geeneens vloer verwarming ... gaskachels en elektrische kachels moesten we het mee doen .... Mijn laatste slaapkamer (de oude kamer van mijn zus), waar ik introk ton ik achttien was werd opgewarmd door een Elektrische kachel .... Ding maakte ook nog eens een enorm takken herrie ... Het voordeel is wel dat ik nou niet gauw koud heb en de centrale verwarming hier heel vaak op een laagpitje je staat. |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 192
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Blind Guardian schreef: Het was toch een boerderij , wat een luxe dan vloerverwarming ![]() Het WAS een boerderij. Het ding is in 1901 gebouwd en volgens de huidige maatstaven totaal ongeschikt voor agrarisch bedrijfsvoering. NU wordt het een woonhuis. Dus de natuurlijke verwarming van de koeien is er niet meer. Tja, dan moet je wat anders. ![]() Zal wel eens kijken of ik hier een blogje over kan maken. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Bedrijfsbrunch in Geffen ga er uiteraard met de fiets naar toe ben alleen het papier kwijt dus weet het adres niet dacht te menen dat in het centrum van Geffen lag en dat is niet zo groot.
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Verder met vandaag
|
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1869
|
|
|
Blind Guardian schreef: Bedrijfsbrunch in Geffen ga er uiteraard met de fiets naar toe ben alleen het papier kwijt dus weet het adres niet dacht te menen dat in het centrum van Geffen lag en dat is niet zo groot. ![]() In de Schans? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Jadzia schreef: Blind Guardian schreef: Bedrijfsbrunch in Geffen ga er uiteraard met de fiets naar toe ben alleen het papier kwijt dus weet het adres niet dacht te menen dat in het centrum van Geffen lag en dat is niet zo groot. ![]() In de Schans? Er stond iets bij van tegenover de Kerk even op Google Maps gekeken en jij kan weleens gelijk hebben dank je. |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1869
|
|
|
Volgens mij zijn er weinig andere mogelijkheden in Geffen.
Ben er nog nooit geweest eigenlijk, maar ik hoor er goede berichten over. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Jadzia schreef: Volgens mij zijn er weinig andere mogelijkheden in Geffen. Ben er nog nooit geweest eigenlijk, maar ik hoor er goede berichten over. Geen idee het is de eerste keer dat ik in Geffen naar een restaurant toe ga voor zover ik me kan herinneren. ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Effe naar Geffen
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Jadzia schreef: Blind Guardian schreef: Bedrijfsbrunch in Geffen ga er uiteraard met de fiets naar toe ben alleen het papier kwijt dus weet het adres niet dacht te menen dat in het centrum van Geffen lag en dat is niet zo groot. ![]() In de Schans? Het is een aanrader als je voor grote groepen een vreetschuur zoekt De weg heen via Nistelrode en Heesch tegen de wind in gefietst de weg terug met de wind mee via Vinkel , Loosbroek en Vorstenbosch ... |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
|
Aan m'n twee weken verlof beginnen
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd... ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd... ![]() Ik dacht dat jij bij Miriam woonde ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd... ![]() Ik dacht dat jij bij Miriam woonde ![]() Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd... ![]() Ik dacht dat jij bij Miriam woonde ![]() Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. zijn haar ouders dan zo kattig? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
GPS schreef: Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen ![]() En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd... ![]() Ik dacht dat jij bij Miriam woonde ![]() Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. zijn haar ouders dan zo kattig? Zeker, maar soms ook hondsdol |
|
|
|
|

Kinderen vinden zandbakken leuk.

Platgooien die hap!

gefietst de weg terug met de wind mee
via Vinkel , Loosbroek en Vorstenbosch ...