Blind Guardian schreef:
ademen
Eigenlijk best een gezond idee
Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Blind Guardian schreef: ademen Eigenlijk best een gezond idee |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17989
|
|
|
GPS schreef: Blind Guardian schreef: ademen Eigenlijk best een gezond idee Ik hoop het nog minstens een jaartje of zestig te mogen doen ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
slapen
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
Boekjes halen uit de bieb
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond
![]() En omdat ik lui ben pak ik de bus naar Eindhoven, want morgen kan ik voor het eerst van de Kruidvat "OV-pas" gebruik maken. Ik durf te wedden dat de chauffeurs niet weten wat ze zien als ik ermee instap en eerst vijf minuten kan uitleggen wat het is. Maar goed, ik heb tijd En ik ga zeker geen kaartje kopen of chippen als de chauffeur vindt dat het geen geldig vervoersbewijs is en ik laat me ook niet de bus uit zetten. Hij haalt er maar een controleploeg bij, heb de folder van dat ding met alle voorwaarden bij me. |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20218
|
|
|
Slincy schreef: Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond ![]() Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Slincy schreef: Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond ![]() Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig... ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Silvia schreef: Vis schreef: Slincy schreef: Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond ![]() Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig... ![]() Ze mag die .50cal dozen niet zelf verslepen in haar toestand Ben jij de vader? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Slincy schreef: Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond ![]() Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig... ![]() Ze mag die .50cal dozen niet zelf verslepen in haar toestand Ben jij de vader? Dan zou dat buiten mijn erkentenis om gebeurd moeten zijn. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Silly schreef: Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Slincy schreef: Vriend en zijn vrouw meehelpen verhuizen...of alleen de vrouw eigenlijk, hij dobbert op zee rond ![]() Aha, noemen ze dat zo tegenwoordig... ![]() Ze mag die .50cal dozen niet zelf verslepen in haar toestand Ben jij de vader? Dan zou dat buiten mijn erkentenis om gebeurd moeten zijn. Dat heb je wel eens ![]() Feli ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Hopelijk uitslapen,
ontbijten wellicht bij de hema als het rustig is En daarna eens grondig wat reinigen hier en wellicht eens beginnen mijn boekenkasten eens fatsoenlijk in te richten ... En als ik nog tijd over heb eens beginnen om fiets eens fatsoenlijk te onderhouden , ding zit er niet meer uit na die zandbaktochten van zaterdag. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
Werken. Moet naar barendrecht morgen. Of straks, ligt maar net aan hoe je het wil zien.
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5188
|
|
|
Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter).
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering? Morgen met treintjes rijden bij MiWoRo ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Op klein kinderen passen, proberen een laptop te kopen, een (speelgoed) garage afbouwen en lezen.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
voorzover ik begrepen heb ik afgesproken om te gaan fietsen in Zuid Limburg met een inboorling.
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
werken
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering?"Waag het niet op m'n Facebook te komen!" ![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering?![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering?![]() Vieze oude man is die graag facebook-accountjes van jonge meisjes verzamelt... |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering?![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: MajinSource schreef: Master Vanhu Botie schreef: Een laptop kopen voor m'n zoon en mijn desktop ophalen (ik mag uitzonderlijk nu even tokkelen op de laptop van m'n dochter). Bij hoge uitzondering?![]() ![]() Was maar nu niet meer? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
fiets naar eindhoven
trein naar maastricht |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Blind Guardian schreef: fiets naar eindhoven trein naar maastricht Gelukkig ben ik morgenavond niet in Eindhoven! |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Punisher schreef: Blind Guardian schreef: fiets naar eindhoven trein naar maastricht Gelukkig ben ik morgenavond niet in Eindhoven! Gefeliciteerd maar morgenavond verwacht ik ook niet meer in Eindhoven ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
werk
boodschappen koken eten tv |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess what?? schreef: werk boodschappen koken eten tv Onderwerp: Wat heb je het laatst gedaan? Guess what?? schreef: werk boodschappen koken eten tv Nog maar ± 215 * ± 42 = 9030 keer ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
![]() Berichten: 665
|
|
|
Morgen Papa-dag met mijn twee lieve aapjes..! (Ouderschapsverlof is zoooo leuk!)
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
The Snob schreef: Morgen Papa-dag met mijn twee lieve aapjes..! (Ouderschapsverlof is zoooo leuk!) Hé, dat heeft mijn zoon ook, papa-dag, dan brengt hij altijd zijn kinderen hier (nu ja, nu allen het jochie van twee, het meisje gaat nu naar school) en gaat dan zelf klussen aan zijn boerderij. |
|
|
|
|