Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Nee, maar de dag is nog niet voorbij
![]() |
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4525
|
|
|
Blijkbaar maak ik fouten.
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
^ Ach, wie niet?
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
SuperVlaai schreef: Blijkbaar maak ik fouten. zou niet best zijn als je geen fouten maakte.. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Dan ga ik even naar Eindhoven om voor mijn ouders wat OVchipkaart producten aan te schaffen, kom ik er kort voor Nuenen achter dat ik hun kaarten vergeten ben
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
jup velen malen
|
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3365
|
|
|
Dark*staR schreef: ^ Ach, wie niet? Ik bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
^ De uitzondering die de regel bevestigt
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Dark*staR schreef: ^ De uitzondering die de regel bevestigt ![]() Precies. Het is zwaar werk, maar iemand moet het toch doen... |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
En daarom zijn wij trots op jou
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
YESSS!! \o/
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8933
|
|
|
Weet het niet. Ik denk van niet, omdat alles wat ik wilde aanpakken al door anderen tot een goed einde was gebracht. Aan de andere kant ...... Als ze zorgen dat ik overal van af blijf, zodat ik het niet kan verpesten, is dat toch ook een vorm van falen? Dan heb ik gefaald in mijn pogingen te falen.
Hmm... Diepzinnige gedachte. Daar ga ik straks maar eens lang over nadenken. ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Pas maar op, straks krijg je er nog een grijze baard van!
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Punisher schreef: Pas maar op, straks krijg je er nog een grijze baard van! O.. Komt dat daar door ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
de dag is kort, dus ik kan zeggen dat ik nog niet gefaald heb vandaag
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
Ik faal niet ik ben perfect
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
het stinkt hier..
ik heb vandaag al wel een klein foutje gemaakt.. dus dat is per definitie falen. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Miriam schreef: Ik faal niet ik ben perfect Nee jij paa....laat ook maar ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Nemesis schreef: het stinkt hier.. ik heb vandaag al wel een klein foutje gemaakt.. dus dat is per definitie falen. Gelukkig had je nog een reserve onderbroek na je klein foutje? |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5193
|
|
|
Punisher schreef: Nemesis schreef: het stinkt hier.. ik heb vandaag al wel een klein foutje gemaakt.. dus dat is per definitie falen. Gelukkig had je nog een reserve onderbroek na je klein foutje? ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
Punisher schreef: Nemesis schreef: het stinkt hier.. ik heb vandaag al wel een klein foutje gemaakt.. dus dat is per definitie falen. Gelukkig had je nog een reserve onderbroek na je klein foutje? Neen hij had nog een reserve luier bij ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Punisher schreef: Nemesis schreef: het stinkt hier.. ik heb vandaag al wel een klein foutje gemaakt.. dus dat is per definitie falen. Gelukkig had je nog een reserve onderbroek na je klein foutje? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
ach ja.. "het stinkt hier" was bedoeld voor miriam.. als zijnde arrogantie.. het kleine foutje van mij, was iets met testen .. dus er kwam geen onderboek bij aan te pas, maar nu je het zo leest ![]() uiteraard tot op heden nog geen fout gemaakt ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nope, ben dan ook nog steeds perfect
|
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4525
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Sebiet is geen Nederlands...
trouwens die vertaling is niet best... om maar in het genre te blijven: Ik heb een wind gelaten -> I have a wind behind. |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Ja, ik ga falen. Ik ga op de "markeer alles gelezen" knop drukken. In zoveel spam heb ik geen zin.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
amateur
![]() vandaag heb ik eens niet gefaald ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Nemesis schreef: amateur ![]() vandaag heb ik eens niet gefaald ![]() Hé zeg! De vorige keer met die spamronde met vlaai heb ik wel alles gelezen (nou ja bijna alles) dan mag je toch wel een keertje overslaan. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ik heb zojuist gefaald omdat ik gefaald heb me te herinneren waarin ik wilde gaan falen vanavond.
|
|
|
|
|