Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5701
|
|
|
Niet vandaag, maar wel vandaag achter gekomen: laatste termijn van het collegegeld wordt deze maand afgeschreven, terwijl ik dacht volgende maand. Daar heb ik dus de afgelopen tijd geen rekening mee gehouden met kleren kopen en mijn IB-groep instellingen. Beetje kut.
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
^ Ik heb vandaag gedurfd.
Ik heb mijn theorie-examen B met 1 fout teveel niet gehaald. Op naar de volgende poging. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5823
|
|
|
Guess who? schreef: ^ Ik heb vandaag gedurfd. Ik heb mijn theorie-examen B met 1 fout teveel niet gehaald. Op naar de volgende poging. zaterdag overhoring ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5134
|
|
|
R2D2 schreef: Citaat: Heb jij vandaag al gefaald? het is me nog niet gelukt ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7228
|
|
|
Guess who? schreef: Ik heb mijn theorie-examen B met 1 fout teveel niet gehaald. Op naar de volgende poging. Balen zeg, zeker met maar 1 fout te veel. Met wat meer bijleren komt het de volgende keer vast goed. ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 26346
|
|
|
HorckDude schreef: Guess who? schreef: Ik heb mijn theorie-examen B met 1 fout teveel niet gehaald. Op naar de volgende poging. Balen zeg, zeker met maar 1 fout te veel. Met wat meer bijleren komt het de volgende keer vast goed. ![]() * heeft het uiteindelijk ook gehaald ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7228
|
|
|
En dat rijbewijs is enorm van pas gekomen de afgelopen jaren hè.
![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
HorckDude schreef: En dat rijbewijs is enorm van pas gekomen de afgelopen jaren hè. ![]() volgens mij heeft hij wel 500 meter gereden ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
Citaat: Heb jij vandaag al gefaald? ik niet, maar... DUITSLAND WEL! HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHAAA |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nee dat gebeurd tegenwoordig op het WK
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nee ik ben perfect
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
ik heb best ernstig gefaald
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Waarin?
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Ik heb zo hard gefaald dat ik het eigenlijk niet durf te vertellen.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nou willen wij het weten ook natuurlijk
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ik probeer al een week Windows 7 64-bits te installeren. Ik draai nu Vista 32-bit (en nee, de faal is niet dat mijn systeem niet 64-bit capable is, dat is het namelijk wel, bij aankoop op gelet en nog eens geverifieerd).
Enfin, ik heb een volstrekt legale versie via de universiteit gebruik makende van MSDNAA (MSDN Academic Alliance...wellicht MicroSoft Development Network ofzoiets?). Die heb ik tijden terug al eens gedownload en de ISO gebrand als bootable DVD. Dat wilde ik dus vorige week gaan doen. Ik heb nog een externe HDD waarvan de connector in de casing niet goed is. Schijf is nog perfect. Ik heb de schijf eruit gesloopt en ingebouwd in mijn computer en er nog wat dingen afgehaald die ik niet op een andere locatie meer had. Toen mijn huidige OS schijf uitgeplugged (ik wil niet per ongeluk mijn Vista installatie overschrijven, ik wil Windows 7 eerst testen). Enfin, booten, Windows 7 install begint maar begint meteen te zeuren dat hij CD/DVD drive drivers nodig heeft...WTF je kunt de schijf LEZEN!. Enfin, er waren wat oplossingen om in BIOS te gaan kloten met SATA as IDE and ACHD ofzoiets, allemaal dingen waar ik liever niet aankom. Andere optie was een bootable USB stick maken. Mooie tool gevonden...werkt niet met mijn ISO omdat deze niet uit de Microsoft store komt ofzo. Handleiding gevonden. Maar ja, ik wilde eigenlijk mijn 16 gb USB stick niet formatteren, daar staan mijn "werkspullen" op wanneer ik achter een vreemde PC zit (geconfigureerde FF portable enzo). Vandaag toevallig via de studievereniging een 8 gb stick gekocht, dus ik dacht, laten we het proberen. Biertje erbij, leuk. Lukt niet. Ik kon het niet voor elkaar krijgen de handleiding te volgen. Via de laptop van mijn zusje (Windows 7 64-bit) lukte het uiteindelijk wel. Alleen...ik kon de DVD niet kopiëren. Explorer crashte steeds, gaf aan "cannot read file from disk" etc bla bla bla. Schijf opnieuw gebrand met laagste brandsnelheid (veel voorkomende) suggestie. Zelfde resultaat. Dan een mount programma VCD) gedownload. Nog steeds kon ik bepaalde bestanden (waaronder install.win 2,66 GB, die file leek me essentieel ) niet kopiëren, alleen was de foutmelding nu "Not a valid MS-DOS function"). Tig sites bezocht enzo. En pas nu kwam ik op het idee de ISO gewoon nog eens te downloaden. En verhip, ik mount hem en kan hem geheel kopiëren op mijn stickie.Als ik dat nu gewoon als eerste had gedaan...wellicht dat het gefikt op een nieuwe DVD al gewerkt had. Enfin, ik gebruik nu die stick, heb zoveel moeite gedaan om dat ding te maken. Hopelijk gaat het werken. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
En nu werkt het...alleen ging het nog steeds niet via die kut USB stick
Nieuwe DVD gefikt en daarmee ging het prima. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
The Silencer schreef: Ik probeer al een week Windows ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Ik probeer al een week Windows 7 64-bits te installeren. Ik draai nu Vista 32-bit (en nee, de faal is niet dat mijn systeem niet 64-bit capable is, dat is het namelijk wel, bij aankoop op gelet en nog eens geverifieerd). Enfin, ik heb een volstrekt legale versie via de universiteit gebruik makende van MSDNAA (MSDN Academic Alliance...wellicht MicroSoft Development Network ofzoiets?). Die heb ik tijden terug al eens gedownload en de ISO gebrand als bootable DVD. Dat wilde ik dus vorige week gaan doen. Ik heb nog een externe HDD waarvan de connector in de casing niet goed is. Schijf is nog perfect. Ik heb de schijf eruit gesloopt en ingebouwd in mijn computer en er nog wat dingen afgehaald die ik niet op een andere locatie meer had. Toen mijn huidige OS schijf uitgeplugged (ik wil niet per ongeluk mijn Vista installatie overschrijven, ik wil Windows 7 eerst testen). Enfin, booten, Windows 7 install begint maar begint meteen te zeuren dat hij CD/DVD drive drivers nodig heeft...WTF je kunt de schijf LEZEN!. Enfin, er waren wat oplossingen om in BIOS te gaan kloten met SATA as IDE and ACHD ofzoiets, allemaal dingen waar ik liever niet aankom. Andere optie was een bootable USB stick maken. Mooie tool gevonden...werkt niet met mijn ISO omdat deze niet uit de Microsoft store komt ofzo. Handleiding gevonden. Maar ja, ik wilde eigenlijk mijn 16 gb USB stick niet formatteren, daar staan mijn "werkspullen" op wanneer ik achter een vreemde PC zit (geconfigureerde FF portable enzo). Vandaag toevallig via de studievereniging een 8 gb stick gekocht, dus ik dacht, laten we het proberen. Biertje erbij, leuk. Lukt niet. Ik kon het niet voor elkaar krijgen de handleiding te volgen. Via de laptop van mijn zusje (Windows 7 64-bit) lukte het uiteindelijk wel. Alleen...ik kon de DVD niet kopiëren. Explorer crashte steeds, gaf aan "cannot read file from disk" etc bla bla bla. Schijf opnieuw gebrand met laagste brandsnelheid (veel voorkomende) suggestie. Zelfde resultaat. Dan een mount programma VCD) gedownload. Nog steeds kon ik bepaalde bestanden (waaronder install.win 2,66 GB, die file leek me essentieel ) niet kopiëren, alleen was de foutmelding nu "Not a valid MS-DOS function"). Tig sites bezocht enzo. En pas nu kwam ik op het idee de ISO gewoon nog eens te downloaden. En verhip, ik mount hem en kan hem geheel kopiëren op mijn stickie.Als ik dat nu gewoon als eerste had gedaan...wellicht dat het gefikt op een nieuwe DVD al gewerkt had. Enfin, ik gebruik nu die stick, heb zoveel moeite gedaan om dat ding te maken. Hopelijk gaat het werken. ![]() Vis schreef: The Silencer schreef: Ik probeer al een week Windows ![]() Heeft er ook een een nieuw onderkomen hoor |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17987
|
|
|
neen ... alles gaat nog zoals gepland
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Nee, daar heb ik te weinig voor gedaan.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Heeft er ook een een nieuw onderkomen hoor cool |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Het is een mooie dag. Er is nog geen gefaal voorbij gekomen.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|