Anders zal het hier wel pitten worden

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17991
|
|
|
zeker huis sleutel ligt nog in bedrijfswagen, naar huis toe gereden achter komen dat mijn huissleutel niet meegereden is, moeders gebeld voor reserve sleutel, achtergekomen dat ze haar gsm thuis heeft liggen , erachter gekomen dat ze waarschijnlijk mijn reserve sleutels heeft meegenomen nou bij moeders wachten en hopen dat ze nog thuis komt vandaag ...
Anders zal het hier wel pitten worden ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5134
|
|
|
vandaag weer gefaald te falen
![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Faalangst staat het falen in de weg.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
jup
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
Ik faal nooit want ik ben perfect
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Jawolh ik reed aan om te gaan werken, toen schoot me ineens binnen da tik niet ingepland stond, dus ik even voor bevestigen naar het bedrijf gebeld waar ik voor werk ....
, de schade is beperkt maar was wel bijna de snelweg op gegaan. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
Miriam schreef: Ik faal nooit want ik ben perfect Je hebt gefaald in het topic "plaatje praatje nr. 250!! dus zo perfect ben je niet. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
mijn voorspellend vermogen heeft gefaald. De brug naar mn werk kon niet meer dicht. Moest ik helemaal omrijden.
|
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20223
|
|
|
Guess who? schreef: mijn voorspellend vermogen heeft gefaald. De brug naar mn werk kon niet meer dicht. Moest ik helemaal omrijden. slechte smoes |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Guess who? schreef: mijn voorspellend vermogen heeft gefaald. De brug naar mn werk kon niet meer dicht. Moest ik helemaal omrijden. slechte smoes ik was nog wel op tijd, we hebben redelijk flexibele werktijden ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: mijn voorspellend vermogen heeft gefaald. De brug naar mn werk kon niet meer dicht. Moest ik helemaal omrijden. slechte smoes ik was nog wel op tijd, we hebben redelijk flexibele werktijden ![]() gelukkig ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
wederom nog niet
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
ging vandaag allemaal wel weer goed
![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
|
Ging zelfs heel goed. Vandaag, met de dienst van 't werk, voor de eerste keer in m'n leven gaan kruisboogschieten. Was zeer leuk. Alleen moest ik op 't einde een rondje betalen omdat ik als eerste geëindigd was. Vond ik eigenlijk niet zo erg
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Ging zelfs heel goed. Vandaag, met de dienst van 't werk, voor de eerste keer in m'n leven gaan kruisboogschieten. Was zeer leuk. Alleen moest ik op 't einde een rondje betalen omdat ik als eerste geëindigd was. Vond ik eigenlijk niet zo erg ![]() En hoeveel kruisbogen heb je geraakt? ![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
|
Heb er 3 van de 8 mooi in 't midden geraakt
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess who? schreef: Master Vanhu Botie schreef: Ging zelfs heel goed. Vandaag, met de dienst van 't werk, voor de eerste keer in m'n leven gaan kruisboogschieten. Was zeer leuk. Alleen moest ik op 't einde een rondje betalen omdat ik als eerste geëindigd was. Vond ik eigenlijk niet zo erg ![]() En hoeveel kruisbogen heb je geraakt? ![]() alleen in belgie |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7228
|
|
|
Gelukkig was ik afgelopen vrijdag niet op het forum om hier te posten.
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
^
Ging perfect vandaag |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
met VlaaiVille
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
Ik heb vandaag gefaald in het falen.
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Altijd he, altijd.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
speel VlaaiVille, altijd falen
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
nog steeds.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ja ik wou naar rock wechter gaan alleen dat was vorige week
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Ja ik wou naar rock wechter gaan alleen dat was vorige week ![]() Had je met BG kunnen gaan |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Als mensen patsen met een nieuwe telefoon ben ik altijd de eerste die vraagt "kun je er ook mee bellen?"
Nu belde mijn broer me net, eerste telefoontje wat ik op mijn nieuwe telefoon ontvang...en ik wist niet hoe ik moest opnemen ![]() |
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4525
|
|
|
ik hoop dat ik nooit meer fail hier.
![]() Sorry voor het aanstellen hier he. Niet op ingaan ben nog al in een dipje de laaste tijd. Ik probeer dat op te vrolijk door niet meer aan die dingen nog te denken die gezegt zijn geweest. Maar neem niet negatief op aub. Zal mijn les geleerd hebben hoop ik en de ander ook. Ben beetje zielig vandaag sorry daar voor. Maar wou dat hier kwijt. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
SuperVlaai schreef: ik hoop dat ik nooit meer fail hier. ![]() Sorry voor het aanstellen hier he. Niet op ingaan ben nog al in een dipje de laaste tijd. Ik probeer dat op te vrolijk door niet meer aan die dingen nog te denken die gezegt zijn geweest. Maar neem niet negatief op aub. Zal mijn les geleerd hebben hoop ik en de ander ook. Ben beetje zielig vandaag sorry daar voor. Maar wou dat hier kwijt. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|