|
|
Guess who?
Admiral
|

01 jun 2012, 18:07
Re: EK 2012
|
|
Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 jun 2012, 19:21
|
|
Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. Gezien hoe Nederland speelde zou zelfs Zuid-Uganda die wedstrijd gewonnen hebben 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 jun 2012, 19:28
|
|
The Silencer schreef: Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. Gezien hoe Nederland speelde zou zelfs Zuid-Uganda die wedstrijd gewonnen hebben  En Noord Korea ?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 jun 2012, 19:33
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. Gezien hoe Nederland speelde zou zelfs Zuid-Uganda die wedstrijd gewonnen hebben  En Noord Korea ? Die ook, die zouden wel moeten anders zouden ze gefusilleerd worden.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

01 jun 2012, 19:40
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. Gezien hoe Nederland speelde zou zelfs Zuid-Uganda die wedstrijd gewonnen hebben  En Noord Korea ? Die ook, die zouden wel moeten anders zouden ze gefusilleerd worden. Story of their life...
|
|
|
Vis
Moderator
|

01 jun 2012, 19:44
|
|
Guess who? schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. Gezien hoe Nederland speelde zou zelfs Zuid-Uganda die wedstrijd gewonnen hebben  En Noord Korea ? Die ook, die zouden wel moeten anders zouden ze gefusilleerd worden. Story of their short life... Fixed
|
|
|
EMH
Admiral
|

02 jun 2012, 22:28
|
|
De AH heeft geen wuppies of beesies, ik vind het EK nu al nep  En die C1000 reclame met Ernst Daniël Smid(dat hij zich er voor leent) en die nepartiesten, komt me nu al de strot uit.
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

02 jun 2012, 22:31
|
|
EMH schreef: De AH heeft geen wuppies of beesies, ik vind het EK nu al nep  En die C1000 reclame met Ernst Daniël Smid(dat hij zich er voor leent) en die nepartiesten, komt me nu al de strot uit. Het EK wordt voor jou bepaald door acties van supermarktketens? Niet door het voetbal? 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

02 jun 2012, 22:31
|
|
EMH schreef: De AH heeft geen wuppies of beesies, ik vind het EK nu al nep  En die C1000 reclame met Ernst Daniël Smid(dat hij zich er voor leent) en die nepartiesten, komt me nu al de strot uit. Het is recessie hè. AH heeft tenminste wel allemaal oranje troep. Heel onze afdeling hangt nu vol 
|
|
|
EMH
Admiral
|

02 jun 2012, 22:32
|
|
Guess who? schreef: EMH schreef: De AH heeft geen wuppies of beesies, ik vind het EK nu al nep  En die C1000 reclame met Ernst Daniël Smid(dat hij zich er voor leent) en die nepartiesten, komt me nu al de strot uit. Het is recessie hè. AH heeft tenminste wel allemaal oranje troep. Heel onze afdeling hangt nu vol  Heb je al de brandveiligheidstest er al mee gedaan?
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

02 jun 2012, 22:33
|
|
EMH schreef: Guess who? schreef: EMH schreef: De AH heeft geen wuppies of beesies, ik vind het EK nu al nep  En die C1000 reclame met Ernst Daniël Smid(dat hij zich er voor leent) en die nepartiesten, komt me nu al de strot uit. Het is recessie hè. AH heeft tenminste wel allemaal oranje troep. Heel onze afdeling hangt nu vol  Heb je al de brandveiligheidstest er al mee gedaan? Ik gedoog het voor deze periode  Het goede is dat ik zelf geen vrij neem de komende tijd en dus alle dagen aanwezig zal zijn als BHV'er 
|
|
|
EMH
Admiral
|

02 jun 2012, 22:48
|
|
Als Nederland vanaf volgende week net zo speelt als heden avond, 6-0, redden we het wel. 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

02 jun 2012, 23:26
|
|
EMH schreef: Als Nederland vanaf volgende week net zo speelt als heden avond, 6-0, redden we het wel.  Nou moeten ze nog wel iets beter spelen. Het is nu slechts Noord-Ierland.
|
|
|
Trekscaper
Moderator
|

03 jun 2012, 12:29
|
|
Guess who? schreef: EMH schreef: Als Nederland vanaf volgende week net zo speelt als heden avond, 6-0, redden we het wel.  Nou moeten ze nog wel iets beter spelen. Het is nu slechts Noord-Ierland. Precies, Noord-Ierland bood totaal geen weerstand, zaten volgens mij nog met hun hoofden in de pub. Het spelbeeld van Oranje was in elk geval beter geworden t.o.v. de laatste twee oefenwedstrijden.
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

03 jun 2012, 14:06
|
|
Mijn poultje aangepast. Iets realistischer nu. 
|
|
|
Vis
Moderator
|

03 jun 2012, 15:58
|
|
Mijn poultje niet aangepast; alles staat al goed 
|
|
|
MajinSource
Captain
|

03 jun 2012, 16:08
|
|
 Same here waarom veranderen, het staat toch al zo als het staat
|
|
|
Jadzia
Commander
|

03 jun 2012, 16:28
|
|
Ik heb het net zoals altijd zonder enige kennis van zaken ingevuld. Ging tot nu toe goed.
|
|
|
captain crash
Administrator
|

03 jun 2012, 16:32
|
|
Ik weet niet eens meer wat ik ingevuld heb 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

03 jun 2012, 22:20
|
|
Ik wel. Ik ben voor heel veel 0-0 en 1-1 gegaan. 
|
|
|
MajinSource
Captain
|

03 jun 2012, 23:46
|
|
Bij mij zitten er juist veel 2en in 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

04 jun 2012, 10:46
|
|
Mwah, ik geprobeerd of het systeem het pikt als ik in een poule alle wedstrijden dezelfde uitslag geef. (bv 0-0 of 1-1). Het systeem pikt het en wijst dan zelf poule winnaars aan.  Vermoedelijk op basis van de wereldranglijst of zoiets. In de knock out fase werkt het niet. Dan moet er een winnaar zijn.
|
|
|
Raynor's Revenge
Moderator
|

04 jun 2012, 11:03
|
|
Guess who? schreef: Raynor's Revenge schreef: Trouwens, ik heb bij t invullen Spanje blijkbaar verward met Brazilië  Zijn die Spanjolen een beetje degelijk met die bal?  Ze hebben het vorige WK gewonnen tegen Nederland in de finale. Jahoor, zij kunnen wel aardig spelen. *phew* dank je 
|
|
|
Vis
Moderator
|

06 jun 2012, 23:27
|
|
EKPoultje schreef: Hallo Vis Stick, check je standen!
Beste Vis Stick,
Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. EK feest  uitnodiggen 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 09:24
|
|
Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

07 jun 2012, 14:16
|
|
The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb een sociaal leven dit weekend  , waardoor de kans best wel eens is dat ik wel dan niet gewild voetbalwedstrijden zal zien.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

07 jun 2012, 14:18
|
|
Vis schreef: EKPoultje schreef: Hallo Vis Stick, check je standen!
Beste Vis Stick,
Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. EK feest  uitnodiggen  este Saddam Hussein, Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. We hebben een spiksplinter nieuwe server geplaatst vannacht. Maar de ervaring leert dat de laatste uren voor sluiten van EKpoultje het mega druk zal worden en de server soms niet alle aanvragen verwerkt. Dus check het snel. Na vrijdag 18.00 uur staat de boel vast ingesteld. En starten we met de wedstrijd. Staan er dan nog fouten in kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Succes allemaal en de beste gaat winnen. Hartelijk groet, EKpoultje PS; je mag zoveel nieuwe poultjes starten als je wilt en het aantal poultjes waaraan je kan deelnemen is onbeperkt.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 14:19
|
|
Hoe gaat het eigenlijk met tante Yulia? Mag zij ook wedstrijden kijken?
|
|
|
MajinSource
Captain
|

07 jun 2012, 16:41
|
|
Blind Guardian schreef: Vis schreef: EKPoultje schreef: Hallo Vis Stick, check je standen!
Beste Vis Stick,
Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. EK feest  uitnodiggen  este Saddam Hussein, Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. We hebben een spiksplinter nieuwe server geplaatst vannacht. Maar de ervaring leert dat de laatste uren voor sluiten van EKpoultje het mega druk zal worden en de server soms niet alle aanvragen verwerkt. Dus check het snel. Na vrijdag 18.00 uur staat de boel vast ingesteld. En starten we met de wedstrijd. Staan er dan nog fouten in kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Succes allemaal en de beste gaat winnen. Hartelijk groet, EKpoultje PS; je mag zoveel nieuwe poultjes starten als je wilt en het aantal poultjes waaraan je kan deelnemen is onbeperkt. Beste Muammar Khadaffi, Binnen een paar dagen gaat het grote EK feest beginnen. Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen. Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld! Controleer of je voorspellingen goed staan. We hebben een spiksplinter nieuwe server geplaatst vannacht. Maar de ervaring leert dat de laatste uren voor sluiten van EKpoultje het mega druk zal worden en de server soms niet alle aanvragen verwerkt. Dus check het snel. Na vrijdag 18.00 uur staat de boel vast ingesteld. En starten we met de wedstrijd. Staan er dan nog fouten in kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Succes allemaal en de beste gaat winnen. Hartelijk groet, EKpoultje PS; je mag zoveel nieuwe poultjes starten als je wilt en het aantal poultjes waaraan je kan deelnemen is onbeperkt.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 18:34
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb een sociaal leven dit weekend  , waardoor de kans best wel eens is dat ik wel dan niet gewild voetbalwedstrijden zal zien. Jij gaat je fiets "bestijgen en berijden"?
|
|
|
|
|