waar ben je nu?

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door The Silencer »

Ik ben in mijn huis. Voelt na een half jaar nog steeds raar om het eindelijk "mijn" huis te noemen.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door mr_Vulcan »

Thuis
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Blind Guardian »

Achter mijn PC :lachhuil:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Guess who? »

The Silencer schreef:Ik ben in mijn huis. Voelt na een half jaar nog steeds raar om het eindelijk "mijn" huis te noemen.
Want het is een vijandelijke bunker waar je alle soldaten in hebt uitgemoord maar hun lijken liggen er nog? :)

Ik ben thuis.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door mr_Vulcan »

Guess who? schreef:
The Silencer schreef:Ik ben in mijn huis. Voelt na een half jaar nog steeds raar om het eindelijk "mijn" huis te noemen.
Want het is een vijandelijke bunker waar je alle soldaten in hebt uitgemoord maar hun lijken liggen er nog? :)

Ik ben thuis.
:o
GW? weet het niet. ;-(

Maarre, heb je al wat verandert om het meer naar jouw stijl te zetten of hou je alles hetzelfde?
Tenminste, zolang dit forum een geschikte plek is om het te delen. :lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Nemesis »

ik ben ook thuis..
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door The Silencer »

Guess who? schreef:Want het is een vijandelijke bunker waar je alle soldaten in hebt uitgemoord maar hun lijken liggen er nog? :)
Nee, ik heb paps en mams gewoon op het kerkhof laten bijzetten. Toch zo netjes, ook richting de rest van de familie.
mr_Vulcan schreef:Maarre, heb je al wat verandert om het meer naar jouw stijl te zetten of hou je alles hetzelfde?
Tenminste, zolang dit forum een geschikte plek is om het te delen. :lachhuil:
Nee nog niet echt. Ik heb nog steeds de energie (=moed) niet gehad om echt op zolder met opruimen aan de slag te gaan. Wilde deze week wat doen, had weekje vrij genomen, maar elke keer als ik daar kom is het gewoon te veel. Er staat zooooveel. En momenteel kan ik ook niet naar de milieustraat, daar staat elke dag 1,5 uur file. Ik heb al wel wat kasten leeg en dozen gemaakt met spullen die weg kunnen (bij voorkeur kringloop, maar intussen ben ik in staat om de stapel Duitse romans gewoon bij het oud papier aan de straat te zetten, in NL wil die echt niemand hebben). Zodra ik met broeders eens naar de stort kan om wat oude kasten weg te brengen dan komt er ook weer plek op de eerste vrij en kunnen wat dingen van zolder weg zodat die leeg komt en ik daar kan laten renoveren. Maar ik denk dat dit jaar de zolder te laten renoveren niet meer haalbaar is met al dat Coronagebeuren. Maar als ik hem een heel eind leeg kan krijgen (dingen weg en wat ik nog niet weg wil doen op de eerste ergens kunnen stallen), dan ben ik al blij.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Nemesis »

ach .. 1,5 uur in de rij voor de vuilstort is dan toch een vorm van uitje.. eten en drinken mee.. gezellig :) :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door The Silencer »

Gezellig in je eentje, want met meer dan één mag je het terrein niet op :lachhuil: Het bleek op een gegeven zo erg te zijn dat de file ook op de provinciale weg Nuenen - Gemert stond en zodoende de rotonde bij Bavaria geblokkeerd werd. Medewerkers van Bavaria moeten dezelfde straat in en hadden gewoon moeite op het werk te komen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Nemesis »

haha bijzonder.. oh bij ons mag je met de hele familie naar de stort.. kinderen mochten sowieso al niet naar buiten en op het terrein zelf mag er maar 1 uitstappen..

dan zijn broers handig.. ik blijf zitten en hij ruimt op :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door The Silencer »

Hier kom je het terrein niet eens op als er passagiers in de auto zitten...misschien zou het werken als ik mijn broer onder het puin op de aanhanger verberg? :?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Nemesis »

The Silencer schreef:Hier kom je het terrein niet eens op als er passagiers in de auto zitten...misschien zou het werken als ik mijn broer onder het puin op de aanhanger verberg? :?
:lachhuil:

of gewoon liggend op de achterbank met een doek.. maar wat is de fun daarvan..
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: waar ben je nu?

Bericht door Guess who? »

The Silencer schreef:
Guess who? schreef:Want het is een vijandelijke bunker waar je alle soldaten in hebt uitgemoord maar hun lijken liggen er nog? :)
Nee, ik heb paps en mams gewoon op het kerkhof laten bijzetten. Toch zo netjes, ook richting de rest van de familie.
mr_Vulcan schreef:Maarre, heb je al wat verandert om het meer naar jouw stijl te zetten of hou je alles hetzelfde?
Tenminste, zolang dit forum een geschikte plek is om het te delen. :lachhuil:
Nee nog niet echt. Ik heb nog steeds de energie (=moed) niet gehad om echt op zolder met opruimen aan de slag te gaan. Wilde deze week wat doen, had weekje vrij genomen, maar elke keer als ik daar kom is het gewoon te veel. Er staat zooooveel. En momenteel kan ik ook niet naar de milieustraat, daar staat elke dag 1,5 uur file. Ik heb al wel wat kasten leeg en dozen gemaakt met spullen die weg kunnen (bij voorkeur kringloop, maar intussen ben ik in staat om de stapel Duitse romans gewoon bij het oud papier aan de straat te zetten, in NL wil die echt niemand hebben). Zodra ik met broeders eens naar de stort kan om wat oude kasten weg te brengen dan komt er ook weer plek op de eerste vrij en kunnen wat dingen van zolder weg zodat die leeg komt en ik daar kan laten renoveren. Maar ik denk dat dit jaar de zolder te laten renoveren niet meer haalbaar is met al dat Coronagebeuren. Maar als ik hem een heel eind leeg kan krijgen (dingen weg en wat ik nog niet weg wil doen op de eerste ergens kunnen stallen), dan ben ik al blij.

Oh wacht, sorry, ik had dit gewoon moeten weten... had ik op Facebook gelezen. Sorry nogmaals.
Goed te zien dat je uit stapjes vooruit komt.
Plaats reactie