Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »

Het nieuwe seizoen gaat weer beginnen. Ik heb er zin in! Lijkt me leuk om met de F1 fans alhier het erover te hebben.
Ik kijk eigenlijk naar alle races en heb ook erg veel zin in NASCAR(dirtrace) dit weekend.
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door B'Ellana »

eerste drama is alweer gaande in de F2.

Zhou met een banger van een rondje op pole met 0.003, maar nu under investigation :duh2:

Ik kijk ook alle races, F1,2 en 3, Formula E. Indycar, Moto GP, Moto 2 en Moto 3...

Sinds we geld hebben gaan we ook naar minimaal 1 race per jaar, meestal Silverstone, paar jaar geleden ook Barcelona.
Hadden vorig jaar 3-daagse paddock passes gewonnen.... :o maar die worden nu doorverplaatst naar 2022... :Y)
Hebben ook dit keer weer tickets voor Silverstone, eens zien of we mogen!
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »

Tof!

Ik kijk ook veel simraces. Momenteel de 12 uur van Sebring. Max Verstappen hangt daar ook nog rond en het is nu 3.33 uur in Bahrein :lachhuil:
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door B'Ellana »

Had 'ie toch eerder naar bed moeten gaan.

Wat een race had Perez. :pray:
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »

Perez was top! Lando 8-)

Ik zag net een filmpje voorbij komen. Lewis 29x de tracklimits overschreden tijdens de race.

https://sportnieuws.nl/formule-1/de-bee ... n-bahrein/
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Nemesis »

mooi race, ook lekker spannend, er werd veel ingehaald, het is jammer dat Max het niet niet gehaald heeft, maar het was een mooi race. Ook knap om te zien wat Perez met zijn bak kan. Prachtig om te zien dat Mazepin er geen ene pepernoot van kan. Jammer voor Schumacher dat hij echt in een prutauto rijdt.

Wel weer leuk dat Williams het nu iets beter doet, al zakten ze wel weg op het eind. Jammer dat we nu weer drie weken moeten wachten, maar ben benieuwd, hoop op een spannend seizoen. Dan maakt het niet uit dat Max niet wint (al is dat wel leuker), maar dan wordt hij tenminste op waarde geklopt en niet omdat Hamilton nu eenmaal een betere auto heeft.
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door B'Ellana »

Ruck Bogers schreef:Perez was top! Lando 8-)

Ik zag net een filmpje voorbij komen. Lewis 29x de tracklimits overschreden tijdens de race.

https://sportnieuws.nl/formule-1/de-bee ... n-bahrein/
Bij elkaar opgegeld, geloof ik, 5.6 seconden gewonnen met die 29 overschrijdingen. Dat was denk ik wel het verschil geweest in de overwinning... Maargoed, al lang blij dat er weer eens <1 seconde tussen 1 en 2 zat.

Al zal ik blij zijn als Hamilton ermee stopt. Heb niet heel veel tegen de vent persoonlijk, vind dat hij zijn 'fame' goed gebruikt voor politieke zaken, maar hij is zo'n verschrikkelijke verliezer.

Een goede rijder, anders had hij Mercedes nooit zo kunnen helpen naar waar ze nu zijn, maar als Russell in een te kleine stoel met een maat kleinere schoenen alleen door een pit stop fuck-up in zijn eerste race in die auto ook had moeten winnen... De hype doe ik hier iig niet aan mee.
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »

Nemesis schreef:mooi race, ook lekker spannend, er werd veel ingehaald, het is jammer dat Max het niet niet gehaald heeft, maar het was een mooi race. Ook knap om te zien wat Perez met zijn bak kan. Prachtig om te zien dat Mazepin er geen ene pepernoot van kan. Jammer voor Schumacher dat hij echt in een prutauto rijdt.

Wel weer leuk dat Williams het nu iets beter doet, al zakten ze wel weg op het eind. Jammer dat we nu weer drie weken moeten wachten, maar ben benieuwd, hoop op een spannend seizoen. Dan maakt het niet uit dat Max niet wint (al is dat wel leuker), maar dan wordt hij tenminste op waarde geklopt en niet omdat Hamilton nu eenmaal een betere auto heeft.
Dat vooral, het was een mooie race. En jij bent ook zo iemand die zegt dat Mazepin er geen reet van bakt en Schumacher in een prutauto rijdt :lachhuil:

Ja lekker dat Williams wat beter is geworden en Ferrari ook :Y) Gelukkig zijn er nog allerlei andere leuke races te zien. Ik kan je echt Twitch aanraden want simracen is hardstikke leuk om te kijken :Y) En vanavond hopelijk dan eindelijk de dirtrace van NASCAR. Ik hang ook op facebook in het Dutch Nascar cafe. Gezellig om tijdens de race met elkaar commentaar te geven op alles.
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »

B'Ellana schreef:
Ruck Bogers schreef:Perez was top! Lando 8-)

Ik zag net een filmpje voorbij komen. Lewis 29x de tracklimits overschreden tijdens de race.

https://sportnieuws.nl/formule-1/de-bee ... n-bahrein/
Bij elkaar opgegeld, geloof ik, 5.6 seconden gewonnen met die 29 overschrijdingen. Dat was denk ik wel het verschil geweest in de overwinning... Maargoed, al lang blij dat er weer eens <1 seconde tussen 1 en 2 zat.

Al zal ik blij zijn als Hamilton ermee stopt. Heb niet heel veel tegen de vent persoonlijk, vind dat hij zijn 'fame' goed gebruikt voor politieke zaken, maar hij is zo'n verschrikkelijke verliezer.

Een goede rijder, anders had hij Mercedes nooit zo kunnen helpen naar waar ze nu zijn, maar als Russell in een te kleine stoel met een maat kleinere schoenen alleen door een pit stop fuck-up in zijn eerste race in die auto ook had moeten winnen... De hype doe ik hier iig niet aan mee.
Redbull heeft het eigenlijk voor zichzelf verpest met die boordradio over die overschrijding van de tracklimits door Mercedes tijdens de race. Als ze het hadden laten gaan dan hadden ze achteraf een punt gehad. Maar idd heel fijn dat ze dichter bij elkaar zitten.

Hamilton houdt zich niet met politiek bezig maar met mensenrechten en dat vind ik heel tof. Ook fijn dat ze er dit seizoen mee doorgaan en dat Mick op zijn knie ging :Y)

Dat word fijn als Russel een goede auto heeft. Op social media zie ik steeds voorbij komen de verwachte line-up van 2022 bij Mercedes, Russel en Verstappen.

Gezellig forumvriendjes lekker lullen over F1 :Y)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Nemesis »

Nou ik zie verstappen niet naar mercedes gaan eerlijk gezegd. Hij heeft nu een auto die kan concurreren, volgend jaar wordt alles anders, dan moet hij Red Bull gewoon een kans geven.

Eerlijk gezegd had Mercedes n.a.v. vorig jaar het race-je van Russel toch wakker moeten worden en Bottas eruit sturen. Het is een prima coureur, maar hij mist gewoon net de finesse om alles uit die auto te halen wat een Hamilton (helaas) wel doet. Je ziet dat mensen als een Leclerc en verstappen daar eigenlijk ook best goed in zijn.

Het is idd dom van redbull geweest, maar ja.. we maken allemaal fouten, als Mercedes ze maakt, zijn ze altijd mooi (kan me nog een geniale race op Hockenheim herinneren..). Nu weer opletten en aan de bak.

Na die netflix documentaire krijg je nog meelijd me Grosjean, dat ie geen zitje heeft.. maar dat was er ook echt een die er gewoon niks van bakte. Niemand in de buurt.. alle rust mogelijk, meneer parkeert hem ergens., alles kapot.. en dan heb ik het niet over zijn klapper.. maar gewoon algemeen, regelmatig reed hij ook iemand aan. Nee, het is goed dat hij eruit is en met Maze(s)pin hebben ze alweer een nieuwe te pakken. Ik ben toch wel benieuwd, maar gezien zijn dommigheid omtrent zijn gedrag en het publiceren ervan, zal hij het pispaaltje blijven. Het feit dat Schumacher wel de auto op de baan weet te houden, zegt ook wel iets.

Veel andere zaken kijk ik niet echt, of het moet toevallig voorbij komen, maar met twee jonge koters heb ik er weinig tijd voor.
Gebruikersavatar
Ruck Bogers
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 532
Lid geworden op: 16 aug 2002, 19:07
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Ruck Bogers »


http://www.youtube.com/watch?v=CPcVRmYmMdI
:cheergroen: *O* :cheerblauw:

Zo mooi precies 5 jaar na Max zijn eerste winst in Barcelona :cocktail:
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door B'Ellana »

Het was een indrukwekkende race! Begon al goed met Grosjean op pole, die van mij ook wel had mogen winnen, maar die heeft nog wel even om die rookie-win te krijgen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Nemesis »

B'Ellana schreef:Het was een indrukwekkende race! Begon al goed met Grosjean op pole, die van mij ook wel had mogen winnen, maar die heeft nog wel even om die rookie-win te krijgen.
grosjean en winnen.. nee, dat zie ik niet meer gebeuren.. dat is echt een pepernoot..
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door B'Ellana »

Veekay op de eerste rij in de Indy500!

En het wiel van Bottas is nog steeds niet los:
https://wtf1.com/post/mercedes-still-ca ... m-bot-car/
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Nemesis »

nu ondertussen wel, maar echt beter wordt hij er niet van.
Ik kan wel genieten van het feit dat de kans nu wel degelijk aanwezig is dat Verstappen kampioen gaat worden.
Al wordt hij het maar één keer, dan heeft ie het waargemaakt, want dat doet ie nu wel.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Het Grote Race Topic: F1, F2, F3, Fe, NASCAR en de rest

Bericht door Blind Guardian »

Volg het niet maar Verstappen doet het wel beter dan het Nederlandse Voetbalteam ... dat moet ik hem nageven :lachhuil:
Plaats reactie