Guess who? schreef:
Twelve Angry Men
Wow, wat een gave film
Wow, wat een gave film

Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben
Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast
|
Moderator
![]() Berichten: 20224
|
|
|
Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
Vis schreef: Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben Oh, ik heb die uit '97 gekeken ![]() Is die uit de jaren 50 ook zo goed? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben Oh, ik heb die uit '97 gekeken ![]() Is die uit de jaren 50 ook zo goed? You're kidding, right? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben Oh, ik heb die uit '97 gekeken ![]() Is die uit de jaren 50 ook zo goed? You're kidding, right? Ik heb die nog niet gezien. Dus nee. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben Oh, ik heb die uit '97 gekeken ![]() Is die uit de jaren 50 ook zo goed? You're kidding, right? Ik heb die nog niet gezien. Dus nee. Een remake kijken van de #6 uit de IMDb Top 250 ... that's a real shame ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Vis schreef: Guess who? schreef: Twelve Angry Men Wow, wat een gave film ![]() ![]() Ik vergeet ook altijd totaal dat ik naar iets uit de jaren 50 aan 't kijken ben Oh, ik heb die uit '97 gekeken ![]() Is die uit de jaren 50 ook zo goed? You're kidding, right? Ik heb die nog niet gezien. Dus nee. Een remake kijken van de #6 uit de IMDb Top 250 ... that's a real shame ![]() Duidelijk. Ik heb me erg goed vermaakt met de film uit 1997. Nu die uit de jaren 50 verkrijgen ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Inception
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Guess who? schreef: Inception ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1040
|
|
|
Wrath of the Titans
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Titanic (1997) Zelfs in 3D zagen ze de ijsberg niet. American Reunion (2012) yeah baby. Was erg lache! Journey 2: The Mysterious Island (2012) Had ik al een keer eerder gezien Wrath of the Titans (2012) Zeer indrukwekkend gemaakt Dr. Seuss' The Lorax (2012) mooie kleurrijke bomen, en met zingende vissen enzo Spoiler (weergeven) ![]() The Hunger Games (2012) was weer fantastisch ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
MajinSource schreef: ![]() MajinSource schreef: Jouw nieuwe Sucker Punch? |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
Ik moet die Amerikaanse Battle Royale nog zien
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Vis schreef: ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
The Departed
Coole film ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
The Curious Case of Benjamin Button
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Nemesis schreef: The Curious Case of Benjamin Button Verklaart waarom GPS 22 is. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
MajinSource schreef: Ik vond hem maar matig. Heb ook begrepen dat er een deel 2 komt ![]() |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1040
|
|
|
Immortals, wel een aardige film
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
USS Enterprise schreef: Immortals, wel een aardige film 300 rip-off ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
Ruzie om het waterbosje
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Miriam schreef: MajinSource schreef: Ik vond hem maar matig. Heb ook begrepen dat er een deel 2 komt ![]() Er zijn 3 boeken ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: Miriam schreef: MajinSource schreef: Ik vond hem maar matig. Heb ook begrepen dat er een deel 2 komt ![]() Er zijn 3 boeken ![]() En 4 lichten? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
The Artist
Verwachtingen waren blijkbaar te hoog, ik vond er geen reet aan. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 216
|
|
|
Dat is vast een leuke kinderfilm voor Miriam, maar ik weet niet of ze oud genoeg is om deze film te zien.
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
SpaceWally schreef: Dat is vast een leuke kinderfilm voor Miriam, maar ik weet niet of ze oud genoeg is om deze film te zien. Er zitten wel zingende vissen in, dat maakt de film wel interessant. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
MajinSource schreef: SpaceWally schreef: Dat is vast een leuke kinderfilm voor Knuffelbol, maar ik weet niet of ze oud genoeg is om deze film te zien. Er zitten wel zingende vissen in, dat maakt de film wel interessant. Toegevoegd aan m'n watch list |
|
|
|
|