wie is Marcel Stoker? (m.stoker@hccnet.nl)

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

Wat virussen tegenwoordig ook doen is virusmailtjes versturen met als afzender een email adres wat ook uit de internet cache gehaald is. Zo kreeg ik een virusmailtje van gerwin terwijl het mailtje oorspronkelijk door een besmet persoon is verstuurd die gerwins adres in z'n cache had staan. Uur later kreeg gerwin een virusmailtje van 'mij'. Ik krijg tegenwoordig ook virusmailtjes van editor@startrek.com. Als je in de header van een mailtje kijkt, zie je van welk email adres het virus echt komt.
Gebruikersavatar
12of14
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:52
Locatie: www.spacedock.nl
Contacteer:

Bericht door 12of14 »

Er is de laatste tijd weer een uitbraak geweest van het Klez.H Virus, je ontvangt een mail met een bijlage van 80 tot 90 kb, die dus niet runnen!!!!

(Ik heb er ook last van gehad 900 besmette files, als je een mailtje hebt gehad van

12of14@captain.net /@spacedock.tk
en
spacedock@captain.net/info@spacedock.tk

niet openen en mij ff een pm sturen A.U.B)

Voor de info over het virus zie http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32klezh.html en http://www.sophos.com/downloads/products/ voor de GRATIS virusscanner.
Gebruikersavatar
Kathryn Janeway
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 12 jun 2002, 14:16
Locatie: NCC Voyager (groningen)

Bericht door Kathryn Janeway »

Ik wou ook even laten weten dat ik ook mailtjes van marcel stoker onvangen heb.
Kreeg meer dan 10 per dag.
Ik heb hem meerdere malen een mailtje terug gestuurd met de vraag waarom hij mij die dingen stuurde.
Maar dat hielp niet totdat een goede vriend van mij een mailtje naar hem toe had gestuurd.
Ik kreeg van deze marcel een mailtje terug met de woorden sorry ik had een virus in mijn computer en die jou adres ook heeft genomen om een virus naar toe te sturen.
Hij heeft zijn computer weer klaar en heeft nu geen virus meer en zou mij met rust laten.
Dus iedereen die last heeft gehad van marcel stoker zal er geen last meer van hebben.
Data
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jun 2002, 17:00
Locatie: LOP; straight outta Compton

Bericht door Data »

Wat een goedkope smoes zeg.
Maar ja, het kan natuurlijk waar zijn.
Hoe groot is eigenlijk de kans dat ik die zooi krijg?
Ik heb nog nooit wat van die gast gehad. (gelukkig)
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

Afbeelding
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Zwaar lollig.....

Ik heb van hem geen mail gehad, maar ik heb wel mailtjes van veel mensen gehad met tete als onderwerp, en daarin stonden 2 namen van msn mensen (die in mijn lijst staan) echt vaag... er zat ook een enjoyable attachment bij van 40 kb en .eml of .gif.src :)
als je het "probeert" te downloaden, gaan mcafee hotmail scannen, en dan zegt die dat er een virus in zit.....ik had 10 van die mails, van verschillende mensen... of ook re: tete of could not deliver to sender -tete
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Heb even mijn andere mail bekeken en ik had ook nog een heleboel marcel stocker emails dat moet dus inderdaad wel via het forum zijn gegaan, want op andere mailadressen had ik het niet.....maar na 22 juni heb ik ze niet meer gekregen...
Gebruikersavatar
NewZZ
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 jun 2002, 21:30
Locatie: Is weer terug :)
Contacteer:

Bericht door NewZZ »

tuvok4774 schreef:Heb even mijn andere mail bekeken en ik had ook nog een heleboel marcel stocker emails dat moet dus inderdaad wel via het forum zijn gegaan, want op andere mailadressen had ik het niet.....maar na 22 juni heb ik ze niet meer gekregen...
Misschien is ie wel opgepakt >:)
ik haat virussen
:shake:
Gebruikersavatar
Cmdr Chakotay
Captain
Captain
Berichten: 2849
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:00

Bericht door Cmdr Chakotay »

Grrrr... Ik krijg nu ook van die mailtjes via hotmail. Maar nu van Chris Chester, Illegem Danny en Emanuel verlinde. :( Ik heb ze geblocked, maar ik wordt er niet goed van. :( En telkens ook weer een ander adres. :spank:
Gebruikersavatar
enterprise E
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 750
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door enterprise E »

ik krijg van die irritante virus mailtjes van hotmail delivery system en dat is ZEEEER irritant want die kan je niet blocken |:(
Gesloten