Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Lessien
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2004, 20:05
Locatie: Suxy, Belgie
Contacteer:

Bericht door Lessien »

hello allemaal,

Ik ben Faby en ik woon in de zuid van Belgie. ik ben 28 jaar oud.

Mijn nederlands is slecht maar ik probeer.

Mijn hobby zijn: website, karaté, lezen....
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Hallo,

Ik [oh.. wat onbeleefd] ben een half nieuwe user, ik ben in het verleden ooit eventjes geregistreerd geweest maar ik postte niet echt omdat ik alleen iets wilde posten als ik iets zinnigs en nuttigs te melden had over het betreffende topic en dat was niet zo vaak, toen werd het forum veranderd en vergat ik mijn password en was er ook nog die ene zaak die te maken had met [censuur]. Nu is er echter dat Debate camp forum waarin specifiek wordt gevraagd om zinnige en goed overdachte posts en het leek me wel aardig daaraan bij te gaan dragen en me dus weer aan te melden.

Ik [ik doe het weer] ga op dit moment niet uitgebreid over mijzelf uitweiden, wat ik wel zal doen is uitleggen waarom mijn naam is zoals ie is. Er was eens een aantal geleerde mensen die het een schande vond dat de jeugd van tegenwoordig niet wist wat een zandraket was, en dat dezelfde jeugd in een willekeurig veenmoeras nog geen kale jonker van een wateraardbei kon onderscheiden [voor het geval jij behoort tot de jeugd van tegenwoordig: dit zijn allemaal planten]. De geleerde mensen gaven de jeugd van tegenwoordig dus een bosje gras en vroegen ze wat dit voor plantjes waren. De jeugd dacht, wat is dit nu, gras is toch gras? Nee zeiden de geleerden, dit is vossenstaart, dit is witbol, dit is stomp vlotgras, en dit is fioringras. De jeugd zei, Huh, volgens ons is het allemaal trutgras. En zo hoort het ook.
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Mijn voornaam + geboortejaar = nickname ... lekker makkelijk :-D

Ik kijk sinds een jaartje intensief Star Trek. Daarvoor vond ik het ook altijd erg leuk.
DS9 is mijn favoriet. Ik heb echter maar een seizoentje of twee gezien op tv. DVD's zijn te duur voor mij :{ .
Gebruikersavatar
Hamborger
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2004, 21:17
Locatie: Putten

Bericht door Hamborger »

Heey, ik = ook nieuw hier :)
Wat gegeventjes over mezelf
Echte naam: Bart Guliker
Geboortedatum: 15-10-1987
Woonplaats: Putten
Hobbies: Computers, Star Trek, Webdesign
Favoriete ST serie: Voyager
Favoriete ST film: First Contact + Nemesis
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door SCC Dauntless »

Ik zal dan maar beginnen.

Ik heb hieronder een personal file:

Name: van Leeuwen, Kevin I
Age: 17
Rank: (ten tijde van deze wijzigen) Lieutenant
Huidige taak: user en simmer
vorige taak: gast
-------------------------
Persoonlijke info:

Intresses: Schrijven, SIMMEN, sporten
Sport(en): Spinning/RPM en Skiën
Huisdieren: Ja, eentje, een hond
-------------------------
Huiselijke info:

Ouders: beide nog in leven en niet gescheiden
Broers: nee
Zusters: nee
Relatie: Ja
Relatie status: verkering
Relatie met: ma belle
-------------------------
Forum info:

Bereikbaar via:
-MSN (kevin.ingemar@quicknet.nl)
-IRC (het kanaal van de TF-254)
-e-mail (sbadmins@gmail.com)


[color=red] SCC Dauntless edit op 6-05-2005: bericht compleet veranderd, nieuwe info toegevoegd [/color]
Laatst gewijzigd door SCC Dauntless op 21 mei 2005, 14:47, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
puka
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2004, 13:38

Bericht door puka »

Hallo,
Ik ben ook nieuw!

Puka, 29 jaar met een voorliefde voor TNG (met name Jean Luc) & Voyager en ben nu bezig Enterprise te ontdekken.

Maar andere sci-fi series kunnen me ook boeien. Babylon 5, en nu met name Farscape zijn favoriet.

Tot op het forum allemaal.
Selar
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 148
Lid geworden op: 20 jul 2004, 21:43
Locatie: NL
Contacteer:

Bericht door Selar »

Hoi,
Ik ben Selar, dat is een Vulcan naam. Ik heb een ultiem doel hier, en dat is Mr. Vulcan te overtreffen :), en dat gaat me lukken ook.

Ik hou van DS9, VOY en ENT. Ik ben te jong om TNG en TOS gezien te hebben, en veel herhalingen zijn er ook niet.
Ik sim ook, ik zit bij een Amerikaanse RPG organisatie, de FSF en een Nederlandse sim.
Gebruikersavatar
The Borg
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 apr 2004, 21:43
Locatie: kloosterzande, aarde, ver buiten delta kwadrant (op de aarde), misschien straks op een borg-cube!!!
Contacteer:

Bericht door The Borg »

Nog nooit ingeschreven, zal het nu maar eens doen:

Hallo, ik ben Pim, 10 jaar en ik woon ik Kloosterzande (Nabij Hulst)
Mijn hobby's zijn vooral Star Trek en computeren
Ik denk dat ik het jongste lid van 't forum ben ( :-D )
Ik woonde vroeger in Graauw (Ook nabij Hulst, Zeeuws vlaanderen)
Ik ben lid van vele forums, sites en clubs
Als jullie me op sommige forums zien onder de namen: Ijzerdraadje, The Borg, Hpinternet, Janeway_600 en Daanthu. Ben ik het (!)
Ik heb de naam The Borg uitgekozen omdat ik heel veel fan ben van DS9, TNG en Voyager (In die series komt Borg het meeste voor) en daarom heb ik hem uitgekozen!
Ik kan soms irritant zijn en ook Héééééél moeilijk!
Ik ben ook fan van Harry Potter maar het meeste van Star-Trek

Dit was mijn verhaal

P.S. Oja Selar, dat doel is het raarste doel ooit!
Gebruikersavatar
KillaH
Ensign
Ensign
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 jul 2004, 19:14
Locatie: Meppel

Bericht door KillaH »

hoi ik ben jasper, 16 jaar en woon in zwolle
ik ben al sinds ongeveer 2000 star-trek fan nadat ik een aflevering van VOY had gezien. ik ben op een stuk of 10 forums actief maar deze gaan allemaal over computers of spelletjes. je kan me daar tegen komen als:
KillaH (KillaH87), KONIJN (--NL--KONIJN) of Killer-Rabbit. maar ik gebruik nu eigenlijk alleen nog maar KillaH.

ik ben nog van plan om TOS, TNG en alle star-trek films in de special editie te kopen.

nou ik zie jullie hier allemaal nog wel want ik ga nu verder surfen
Gebruikersavatar
Kes1063
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2004, 22:58
Locatie: in de buurt van Rotterdam

Bericht door Kes1063 »

Hallo :)

Mijn naam echte naam is Ingrid, bijna 41 (nog een paar daagjes) en verder ben ik een fan van Startrek. Het is begonnen bij TOS en daarna volgde de rest vanzelf. Enterprise moet ik een beetje aan wennen, maar ook daar kijk ik meestal wel naar.

Ben nog maar pas bij dit forum aangesloten en vanwege mijn vakantie ben ik nog niet echt actief aan het posten geweest. Dat komt nog wel.

Groetjes :thumbs:
Gebruikersavatar
Fvw
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Capelle aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Fvw »

Ik ben Frank, 18 jaar woon in Capelle aan den IJssel.

Ik ben sinds vandaag weer terug op dit forum na wat thuis probleempjes (mn computer en mn pa in die combi)

Mn favoriete ST serie is Enterprise (word steeds beter).

Mn hobby's zijn tvkijken, films, Formule 1, voetba, cabaret en nog wat andere dingen die niet het vermelden waard zijn.
Gebruikersavatar
Paramount
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jun 2004, 22:05
Locatie: Arnhem

Bericht door Paramount »

Hallo, ben al een tijdje lid maar zie nu pas deze voorstel topic.

Sorry sorry dus.

Ik ben dus Paul
Woon in arnhem
ben 45 jaar

ben al heel lang TOS fan zag het voor het eerst op de duitse tv,
dan zaten we, ouders. broers en zus aan de buis gekluisterd.
op het ogenblik ben ik VOY fan
en volg ENT
Kan wel zeggen een echt trekkie

Verder verzamel ik gesigneerde foro's
van filmsterren ben trots dat ik er al een 476 stuks heb

wil een van jullei iets meer weten dan hoor(zie) ik het wel

Groetjes Paul
Laatst gewijzigd door Paramount op 08 aug 2004, 00:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Photen_Torpedo
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 445
Lid geworden op: 21 jul 2004, 14:53
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Stel me voor

Bericht door Photen_Torpedo »

Hey ik ben Jonathan ben 15 jaar en houd veel van de Voyager series

Mijn naam is dan ook Chakotay omdat ik hem een goed karakter vind hebben op voyager
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Laat me raden: * heeft jouw voorstel post ook per ongeluk gewist... :{

Dan zal ik mijn stukje maar ook overniew schrijven :huh:

Ik ben Angelique en ik ben 21 jaar. Bij mij begon het toen ik nog een klein ukkepukkie was met herhalingen van TOS. Sindsdien heb ik alles van Star Trek wel tenminste 1 keer gezien. Ik kom al een paar maanden op dit forum en had dus uiteindelijk besloten om me hier te registreren. :)
Triple Z
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 aug 2004, 17:36

Bericht door Triple Z »

hoi mensen ik ben rutger en kom uit franeker (in friesland). ben 15 jaar en ga naar 4 havo.

ben hier ooit een tijd geleden eerder geweest, en zelfd geregistereerd, maar hen nooit gepost en ben later mijn wachtwoord vergeten en gefrutseerd geraakt omdat ik mijn forum naam toen verkeerd had getypt :P
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door captain crash »

Dark*staR schreef:Bij deze het verzoek aan de nieuwe leden van dit forum om jezelf even in dit topic voor te stellen.

Het oude voorstel topic Newbies: Stel je even voor! (Blijkbaar ook voor Oldbies!!) is gesloten wegens het hoge offtopic gehalte.

Zie ook het Ik ben hier nieuw en stel me voor. topic in de Briefingroom.

Dit topic is dus alleen bedoeld voor nieuwe leden van StarTrek.nl forums.

Namens alle bestaande users, mods en admins: Welkom op StarTrek.nl forums.
Wil iedereen zich hier aan houden? Het wordt nogal vermoeiend om iedere keer weer posts weg te halen...jah ook jij BG :p ;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Hallo, laat ik mij ook even voorstellen. Mijn naam is Wim en ik ben een Star Trek fan sinds de jaren zestig. (Ja, ik heb ze echt allemaal gezien :) ) Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar TOS. Hoewel ik de andere series ook graag zie.
Meer weten? Vraag maar.
Laatst gewijzigd door GPS op 29 sep 2004, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mr. Janeway
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 sep 2004, 19:05
Locatie: Oostrozebeke (België)
Contacteer:

Bericht door Mr. Janeway »

Hallo allemaal. Ik ben dus nieuw op dit forum.
Ik heet Mr. Janeway ;) (Filip en bijna 16 in het echte leven ergens in België) en al bijna 4 jaar fan van Star Trek. Mn favoriete series zijn TNG en VOY, ENT vind ik wat oninteressant... *D
Gebruikersavatar
startrekker
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 256
Lid geworden op: 10 sep 2004, 13:57
Locatie: Roosendaal, Noord-brabant

Bericht door startrekker »

hallo allemaal ik ben tom, woon in roosendaal. ik ben 15 jaar oud, zit nog op school. hobbies: mountain biken, StarTrek kijken *D . mijn favoriete series van startrek zijn: Enterprise en TNG + VOY. DS9 heb ik nog nooit echt goed gezien dus kan er geen ordeel over geven.
Gebruikersavatar
Master of the Universe
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 65
Lid geworden op: 06 okt 2004, 21:10

Bericht door Master of the Universe »

'lo.... ik ben meester van het universum

Ik ben ouder dan jullie kunnen voorstellen... ;) En al jaren loyaal star trek fan... ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Hey mede fans. Ik ben Daniel en woon in Zuid-Limburg in het dorpje waar de enige echte bier :-P wordt gebrouwen (Brand bier) namelijk in Wijlre.
En ik ben 18 jaar.

Ik ben 2e jaars HBO student en volg de opleiding SJD (Sociaal Juridische Dienstverlening)

Mijn hobby's zijn StarTrek/ Farscape/ StargateSG1/Atlantis / Smallville e.a series, muziekvideos maken en en mijn website onderhouden.
Mijn favoriete startrek series zijn Deep Space Nine en Enterprise.
Gebruikersavatar
Spot
Captain
Captain
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:43

Bericht door Spot »

Ik heb me ook nog nooit voorgesteld hier dus het word hoog tijd.
Mijn naam is Mirjam, 37 jaar. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en moeder van een zoon van 5. Ik ben hier begonnen als een echte trekkie. Sterker nog al mijn internet bezigheden hadden te maken met de serie. In de 3,5 jaar dat ik hier nu kom ben ik daarvan voorgoed genezen lijkt het. Ik kijk nooit meer Star Trek. Enterprise nog wel geprobeerd maar zodra ik T'Pol in beeld krijg kan ik niet anders dan op het x klikken.
Ik ben hier blijven hangen aan de mensen die hier komen en blijven posten omdat het forum zo lekker is uitgebreid. Vooral fanfiction/fanart rules :Y)
Gebruikersavatar
Lt. Cmdr. Franksta
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 931
Lid geworden op: 07 okt 2004, 14:30
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Lt. Cmdr. Franksta »

Ik ben Frank en ik ben 13 (bijna 14). Op school ben ik Lieutenant commander. ik hou van computeren en star trek :P
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Zal me na een paar jaar ook maar eens officieel voorstellen.

ik ben rob uit Hezingen vandaar mijn nick. Ben verder druk met scouting en kijk genoeg startrek en andere sf om mezelf te vermaken.

Waarom ik me heb aangemeld weet ik niet meer maar ik denk omdat er een topic was waar ik een onzinnige opmerking kon maken.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Nou vooruit, dan zal ik me ook eens voorstellen...

Mijn naam is Petra, ik ben 19 jaar en ik woon in het mooie dorpje Eerbeek. Ik ben eerstejaars Nederlands aan de Universiteit Utrecht.
Ik heb me op 6 juni 2001 geregistreerd op het vorige (rood-gele) forum, das dus alweer 3 jaar en 4 maanden. Ik ben een oldbie 8-) Mijn Star Trek-verhaal komt nogal overeen met dat van Spotje... Ik vond Star Trek echt geweldig, keek altijd naar Voy en TNG, maar het is nu al erg lang geleden dat ik echt heb gekeken.
Ik ben wel op het forum blijven hangen, waarom? Soms komen er wel leuke mensen (hoewel de laatste tijd de newbies vooral erg vervelend zijn). Ben wel fan van de Mess Hall.
Gebruikersavatar
A3aan
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 289
Lid geworden op: 20 aug 2003, 17:15
Locatie: Tolbert , te Grun

Bericht door A3aan »

Peti schreef:ik woon in het mooie dorpje Eerbeek.
Eerbeek! Eerbeek-city! In de Veluwe!

Daar was ik van het zomer een weekje op vakantie. Leuk park, daar niet van. Maar Eerbeek..tja...leuk dorpje :)

Om ontopic te blijven:

Ik ben Adriaan (heej...), 19 jaar en studeer geneeskunde in Groningen. En ben altijd al fan geweest van Star Trek. Ik heb met name Voyager en TNG gezien, en kleine stukjes DS9.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Hoi daar,

Ik zit nu ongeveer een week op dit forum en het leek me een keer tijd worden om me voor te stellen.

Ik ben Conno, op het moment 23 jaar en ben druk bezig met af te studeren. Ik ben student toegepaste wiskunde en dan vooral de logistieke en OR kant.

Ik ben Star Trek leuk gaan vinden toen ik op een ondoordacht moment Elogium van Voyager helemaal af had gekeken. Daarna ben ik ook TNG en DS9 leuk gaan vinden. Enterprise is bij tijd en wijle wel leuk, vooral door Trip en de Andorians en T'Pol, maar meestal kunnen me de afleveringen toch niet echt interesseren. TOS zou best leuk kunnen zijn, maar ik kan me echt niet over het crappy uiterlijk heen zetten (sorry! toen het er een jaar of wat geleden op Net5 was, heb ik geloof ik 1 of 2 afleveringen gezien. Die met Harry Mudd en die waar Sulu een beetje gek wordt en door de gangen heen schermt. Vond ze geen van beide echt goede afleveringen).

Andere SF-series die ik leuk vind zijn: Farscape (de beste!), Earth 2 (stom dat'ie met zo'n cliffhanger afliep), Earth: Final Conflict (seizoen 1 dan, daarna ging het bergafwaarts).

Mijn andere favoriete TV-programma's zijn Expeditie Robinson en Wie is de mol?

Ik lees ook graag boeken. Vooral fantasy en dan af en toe wat Star Trek boeken. Als je de DS9 relaunch nog niet gelezen hebt zou ik daar gauw mee beginnen: zijn erg goede boeken! Verder kan ik de boeken van Robin Hobb erg aanraden. Zij heeft 3 trilogien geschreven die zeker de moeite van het lezen waard zijn.

Doordat ik Star Trek leuk vond ben ik ook het Star Trek customizable cardgame gaan spelen. Eerst 1E en toen dat ophield 2E. Als je van ST houd is het erg de moeite waard. Het spel is heel leuk om te spelen, niet te moeilijk te leren maar wel met voldoende diepgang en elke affiliatie heeft z'n eigen kenmerken (Borg -assimileren, Cardassains - capture, Romulan - manipulatie, etc.).

Daarnaast speel ik ook het Lord of the Rings tradeable cardgame. Dat is ook erg leuk.

En sinds een jaar houd ik me ook bezig met Heroclix. Dat is een spel over comic-figuren. Ben ik tijdens m'n stage in engeland mee begonnen en vind het nog steeds leuk. Er is een erg leuke groep in nederland om mee te spelen. Door dit spel ben ik ook een paar comics gaan lezen.

Zo, dat was een lang verhaal. Waarschijnlijk dat niemand het leest, maar dan staat het in ieder geval in de archieven :-D

WLC
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Ben vandaag hiero gekomen, woon in Zoetermeer, Zuidholland,16 jaar, man grote ST fan (duhhhhh) En 't is hier wel gezelligm en over 50 min begint SG1 and daarna ST:ENT
Gebruikersavatar
mer sam
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2004, 17:04
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door mer sam »

ik ben nieuw ik ben 5 :-D
ik ben het kind van spot Kissy
Enterprise-E
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 okt 2004, 19:16
Locatie: hoofddorp

Ik ben nieuw

Bericht door Enterprise-E »

Hey ik ben nieuw hier.
Mijn naam is Tim Beentjes
Ik ben 16 jaar oud
Mijn hobby's zijn computeren en voetballen.
Ik doe nu de opleiding ICT niveau 4 op het ROC van amsterdam

Ik ben een redelijk goede engineer van wegen me kundigheid met computers en daarom hoop ik ook dat ik op een schip word geplaatst bij engineering.

Tim Out
Plaats reactie