Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
Cmdr. The Patriot
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 889
Lid geworden op: 02 jun 2003, 14:11
Locatie: Utrecht and Zoetermeer, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Cmdr. The Patriot »

Peace and long life.

Zal ik ook maar eens weer voorstellen na een periode van afwezigheid.
Ik ben Loek Eerhart en ga door het leven als The Valiant Patriot en ookwel Cmdr. Loek. Ben 20 lentes jong en studeer Chemische Technologie in Den Haag. Zit in het vierde en laatste jaar en ga begin februari op afstudeerstage. (8>

Ben fan van Star Trek sinds voor eeuwig. Sinds TNG op nederland 1 werd uitgezonden begin jaren '90. Daarna DS9 en VOY gezien en af en toe zo'n filmpie. Ik hou over het algemeen van alle Sci-fi, als het maar iets technologisch is.

Tja, verder ...., ben nog single (niet op zoek), hobbies zijn een beetje computeren, internetten en elke dag wel ff hierzo rondkoekeloeren. Daarnaast heb ik enkele websites en doe een beetje aan uitgaan in de weekenden met non-Trekkies.

Dat was het wel zo'n beetje 8-)
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

OK, laat ik me dan ook maar eens voorstellen.
Mijn echte naam is Martijn en ben 24 jaar jong.
Ik denk zoals de meesten op dit forum ben ik
een fan van Star Trek. Ook ben ik een fan van
Lord Of The Rings.
Ik woon al 19 jaar in Ter Apel. En voor degene die
niet weten waar het ligt. Ter Apel ligt onder in de
provincie Groningen tegen de duitse grens aan.
Mochten jullie nog meer van me willen weten
mail me dan.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Hoi ik ben Jimmy en ik zit hier nou ruim 2 jaar (niet iets om trots op te zijn)

Ik heb me nooit formeel voorgesteld op dit forum dus na zo`n 1300 posts op dit nieuwe forum en zo`n 800 op de oude. Stel ik me hierbij voor :-P
Laatst gewijzigd door Jim Kirk op 14 feb 2004, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

Volgens mij had ik dit al eens gedaan, maar goed.

Mij echte naam is Raymond, ben 22 jaar jong/oud en woon in Purmerend. Alhoewel ik hier woon, ben ik ergens anders geboren, nl. in Amsterdam. De mooiste en ook meteen de crimineelste en vuilste stad in Nederland.

Sinds ik uit mijn ogen kon kijken keek ik al naar tekenfilms op de BBC e.a. Engelstalige zenders. Ja wat moet je anders als de Nederlandse TV niets heeft? Maar goed, niets kwaads over de NL TV, want anders had ik nooit zo goed Engels geleerd. Hoe het precies is ontstaan weet ik ook niet. Ik stond op een dag gewoon op, wierp mijn schijtluier af en kon Engels spreken.

Na het zien van de eerste plaatjes van Dinosaurussen ben ik daar helemaal gek van geworden. Al als kind kocht ik mij gek aan speelgoed Dinosaurussen en ratelde ik de oren van iemands kop, met allerlei feitjes over deze uitgestorven beesten. Toen kwam Jurassic Park en werd ik helemaal gek van het speelgoed. Zie ook mijn internetsite over dit onderwerp.

Echter, de grootste en duurste obsessie kwam pas na het zien van de Star Wars films. Toen ik nog een kleine kontkrummel was zond Nederland 1 alledrie de delen uit. Na het zien meteen gek. Helaas was er toen geen speelgoed, maar dat kwam weer in 1995. Dus ik meteen verslaafd aan Star Wars en ik kocht zo'n beetje alles. Nee dat lieg ik, ik kocht echt alles. Dit is inmiddels een wat uit de hand gelopen hobby, maar dat laat ik nog wel een keer zien.

Star Trek is ook een grote liefhebberij van me. Sinds het zien van de eerste aflevering van The Next Generation ben ik een echte Trekkie. Ik koop alleen geen speelgoed e.d. van Star Trek, aangezien het meeste drie keer niks is. Ik heb wel 3 Deluxe sets van Enterprise, maar dat is het wel zo'n beetje.

Een andere gekte die momenteel in mijn kop de ronde doet is The Lord of the Rings. Na het zien van de eerste figuren heb ik er één gekocht (Legolas). Ik doe dit wel vaker als ik een figuurtje zie wat mooi is gemaakt. Echter na het zien van de film vond ik het verhaal zo goed dat ik alles heb gekocht. Dit vond mijn moeder geweldig want dit betekende dus weer meer verzamelingen! Inmiddels is ook dit, naast alle andere verzamelingen van mij behoorlijk uit de hand gelopen met +/- 45 figuren.

Oh ja, tijdens dit alles ben ik er ook nog in geslaagd om mijn MAVO-D en een MEAO opleiding Adm. te halen. Knap he?

Alhoewel je dit niet kunt afleiden uit bovenstaand zeikverhaal ben ik een zeer volwassen jongeman van 1.85 m met blauwe ogen, donkerbruin haar en helaas een klein buikie. Ik ben humoristisch, zorgzaam, intelligent en heb ik de pest aan alcohol, roken en hebberige of gierige mensen. Ik ben ook een liefhebber van dieren (NEE, niet op die manier viespeuk!)

Zijn er hier trouwens nog leuke vrijgezellen? Dames 20-25 jaar? Mocht je interesse hebben in een serieuze relatie of gewoon een leuke vriend, mail me!

:-D
Gebruikersavatar
Gos
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 feb 2004, 20:55
Locatie: Alkmaar

Bericht door Gos »

Hallo!!

Mijn naam is Jos. Ik ben 23jr.
Ik woon in Alkmaar.
Mijn hobby's: vliegen, duiken, hardlopen, vriendin, fitness en slapen.

Ik volg startrek al heel wat jaartjes. Meest interessant: de technologie en de verhaallijn. Daarom vind ik dit forum ook zo interessant.

Binnenkort vul ik dit bericht nog wel aan met meer feitjes over mijzelf.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Hallo

Nickname : supervlaai

Woon in belgiè

Mijn hobbys : chatten ,forums bezoeken en ook reageren, computer,games,

Sport : badminton.

Werk : fabriek werken machine werk.Bandwerk


Leeftijd : 25jaar

Geslacht : M
Gebruikersavatar
BlueICEz
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 dec 2002, 19:55
Locatie: Obdam
Contacteer:

Bericht door BlueICEz »

Hmmm ben benieuwd of deze topic nog nut heeft.. maar bij deze..

Mijn naam is Marcel, woon in een Noord-Hollands dorpje in de buurt van Alkmaar en Hoorn.. Ik ben 19 jaar, mijn nickname is BlueICEz.

Ben hier al een tijdje lid geloof ik.. maar doe niet bepaald vaak de moeite om in te loggen.. Hoorde overigens van BorgAngel (dave) dat ut hier wel leuk was.. dus ach nu maar wat vaker een kijkje nemen hier :)
Gebruikersavatar
I.D.I.C.
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2004, 23:53

Bericht door I.D.I.C. »

Ook hallo allemaal,

Naam: Ernst
Leeftijd: 24

Lees al een tijd de berichten op dit forum maar nu pas
geregistreerd. Al een paar jaar fan van Startrek.
Vooral TNG en DS9, ENT begint nu ook goed te worden.

Hobbies: voetbal, internet
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

Goed, 't heeft een tijd geduurt, maar ik heb het voor elkaar gekregen.
Kleine intro dan:

De naam is Michael Bosscha, ik kom uit een krankzinnig klein dorpje onder de rook van IJmuiden (Driehuis om precies te zijn), en kijk al star trek sinds ik weet hoe ik de ATB moet gebruiken. 19 jaar, vriendinnetje, de standaard poeha zo'n beetje. Ik teken onwijs veel, meer met potlood dan op de PC, en volgens de meeste moet ik het zo houden ook, maar ben wel erg geïntereseerd in 3DMax. Ik heb het programma wel, maar hoe t werkt, beats me.

Ach, dat was het wel zo'n beetje, jullie zullen me hier wel vaker zien rondbanjeren :)
Arphetic
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 350
Lid geworden op: 05 apr 2004, 20:44
Locatie: Uh ??

Bericht door Arphetic »

Post Edited by no1 less then me :)
Laatst gewijzigd door Arphetic op 25 mei 2005, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ayla
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2002, 00:07
Locatie: Veghel

Bericht door Ayla »

sonpas schreef:Ik heb me eigenlijk ook nog nooit voorgesteld.....

dagelijks luister ik naar de naam Pascal en ben getrouwd (als enige op dit forum zeker?),
heb 2 schatten van kinderen, een dochter van 9 en zoon van 6 jaar, de jongste is ook al gek van Star Trek..(hoe zou dat nou komen.. :? )
Ik ben Hoofd Distributie van een textielbedrijf dat je kan bekijken op mijn website.
Mijn hobby's zijn; Sience fiction, computers, motorrijden...en spelen met mijn vrouw......euhhhh...kinderen bedoel ik. :-D
Nou, je bent niet de enige getrouwde vrouw hoor.....
Ik het verleden ben ik hier veel geweest, op dit forum, maar het is inmiddels al weer wat jaartjes geleden.....

-------------[\Edit]-------------
Foutje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk ben je geen vrouw, foutje bij t reageren.
mijn excuses.
-------------[/Edit]-------------

Ik ben dus Wendy, 34 jaar, getrouwd (!!) met een lieve man, en heb inmiddels 3 kids; onze zoon wordt bijna 6, onze oudste dochter is nu 4 en dan hebben we nog een dochtertje van 8 mndn.

mijn hobby's:
startrek kijken, mijn honden, muziek maken en luisteren, een goed boek lezen ( als daar ooit tijd voor is !!), vakantie vieren met mijn gezin, liefst in Frankrijk, wandelen in de bossen samen met honden en gezin.

Ik werk in de gehandicaptenzorg, voor 16 uur in de week, en verder ben ik dus partner, mamma, huisvrouw, en alles wat daar bij komt kijken.....

Ik denk dat dit t wel ff was voor nu.
Heb je nog vragen...................ik hoor t wel !!

doei doei
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Hoi!

Ik ben 16 jaar(nu onderhand 17), mijn hobbys zijn puzelen, oh nee dat moet je bij lingo zeggen. Nouja Star Trek, keyboarden (die piano achtige niet voor de computer dus), computeren, films etc. Ik ben niet getrouwd, ook geen kinderen (duh). En ik zit in de eindexamenklas van de HAVO (studeer onderhand P&A op de HHS). Nu onderhand geslaagd.

?
Laatst gewijzigd door Guess who? op 16 dec 2004, 16:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tpol-14
Ensign
Ensign
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2004, 18:36
Locatie: Meppel

Bericht door Tpol-14 »

heyz

ik ben in echt Catharina Krom.
ben nu nog 14 maar word op 2 mei (2004)
15 .
ik ben regelmatig te vinden op de chatbox van startrek.nl.
en ook al ben ik daar de jongste ik heb het daar ontzettend naar me zin.
ook hier op het forum heb ik het naar me zin.
ik ken eigenlijk persoonlijk geen mensen die veel van startrek houden, dus startrek.nl is mijn links naar mensen die van startrek houden.
heb nogal veel hobby's zoals films, tekenen, chatten, computeren en natuurlijk startrek en eigenlijk nog veel meer.
maar echt mijn hobby is line dance ik doe soms ook wedstrijden daarvan.
zit ook in het demo team dat houd in dat ik moet optreden soms best wel griezelig om voor allemaal mensen op te treden.

verder zit ik nog op school.
in de tweede jaar van de AOC terra college
als iemand nog vragen heeft stuur gerust een berichtje hier op het forum :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Blub :W
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Ik ben hier nieuw en ik stel me voor. Ik ben SCRAP.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

kom er net achter dat ik me nog nooit echt heb voorgesteld :P ok komt ie:

nou ik ben dus mij (ik noem geen namen, lekker puh), ben 19 jaar en studeer rechten in utrecht. verder ben ik nogal 'into' muziek, zo speel ik bijvoorbeeld saxofoon. nou verder zit ik veels te vaak achter mn computer, en dat is t wel zo'n beetje :D
Gebruikersavatar
Melody
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2004, 22:34

Bericht door Melody »

hallo allemaal. t schijnt de bedoeling te zijn dat je jezelf voorsteld dus here we go :-P

ben helemaal gek van dieren. kijk veel tv en zit veelste veel achter de comp. weet zeer weinig van startrek, je zult je nu wel afvragen wat doe je hier dan. nou iemand zei dat t leuk was hier. dus ik dacht geef t een kans ;). (Mel is voldoende btw)
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

nou eh ik ben tpol-14 aleen heb ik nu een nieuwe naam door wat probleempjes met de computer
Gebruikersavatar
Praxis1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 apr 2004, 13:56
Locatie: Roosendaal

Bericht door Praxis1 »

Hallo allemaal. Ook ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Mark, 29 jaar en compleet idolaat van Star Trek. Mijn favoriete series zijn TOS en TNG. Enterprise vind ik maar een vreemde eend in de bijt, niet altijd logisch.
We spreken elkaar nog wel eens hier en daar.
Gebruikersavatar
U.S.S MuMusannieman
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 apr 2004, 20:22
Locatie: almere

Bericht door U.S.S MuMusannieman »

ik zoe me even voor stellen, Ben nieuw hier >:)
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Ik ben Alex
26 jaar en woon in Utrecht. Post hier inmiddels alweer... 3 jaar? Geen id eigenlijk, was er op 't "oude forum" ook al bij.
Ik ben de veroorzaker van het concept "StarTrek.nl forum BBQ". Waar ik dan ook wel trots op ben .
Ik ben Student in de gezondheidszorg en trekkie sinds een jaar of... 9, geloof ik...
Vragen? Komt u maar!
knip-plak, sorry *!
Gebruikersavatar
famo
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 apr 2004, 17:43
Locatie: antwerpen (belgië)
Contacteer:

Bericht door famo »

jo!
ik ben famo en ik ben een hevige starwarsfan. star trek vind ik ook wel leuk en ik ben nu bezig met de series een beetje te leren kennen. ik ben 17 jaar oud en woon in België. mijn website kan je bekijken op www.jedinet.tk
Gebruikersavatar
Aquelle
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 396
Lid geworden op: 27 apr 2003, 14:43
Locatie: neverneverland

Bericht door Aquelle »

Hi ik ben Aquelle, op het internet kan je me ook tegenkomen als Arathera. Ik ben 21 jaar, studeer rechten in Leiden en heb afgelopen jaar mijn 12 en een half jarig Trekkie zijn beleefd. Zoals aan mijn posts te zien ben ik hier niet helemaal nieuw, maar ik heb het afgelopen half jaar doorgebracht op een plek zonder internet, geloof me...dat is afzien!
Gebruikersavatar
Velocity
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2004, 16:13
Locatie: Emmen

Bericht door Velocity »

Ook ik ben nieuw hier (wow verrassend)

Ik ben mannelijk, 18 jaar, scholier en woon in Emmen en uiteraard Startrek fan.
Eerder heb ik op het oude forum al wat gepost onder de nick Han.

verder nog weinig te melden, hoop wat leuke en interresante replys etc. te kunnen produceren :)
Gebruikersavatar
MitchellBlack
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 mei 2004, 19:29
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door MitchellBlack »

Nouw hallo,

Ben ook nieuw ( lekker nutvol bericht ) Ik het Mitchell en ik ben al sinds mijn negende jaar een superfan van Star Trek...
Ik ben geboren op 11 januarie 1989... ( Nu dus 15 )
Mocht je meer willen weten, voeg me toe bij je MSN...

GREETZZZ MitchellBlack
Gebruikersavatar
iris dax
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:24
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

Bericht door iris dax »

ik ben hier nieuw en stel me even voor ik ben iris janse en ben 14 jaar oud mijn hobby's zijn startrek kijken voornamelijk voyager,zwemmen en judo.
Gebruikersavatar
Doc
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 467
Lid geworden op: 27 apr 2004, 13:19
Locatie: Amerspace
Contacteer:

Bericht door Doc »

Doe ik het ook ff:

Ik ben Jonne, 22 jaren oud, wonend in Amersfoort en StartrekFan...
Ik ben een enorme starshipfreak (Nebula, Oberth, Miranda etc.) en eigenlijk wil ik van alle bekende schepen modellen hebben, ik ben alleen niet zo'n modelbouwer...

Mijn andere grote hobby die nog grotere proporties aanneemt dan Startrek is Harry Potter. Ik heb alle boeken zowel in het NL als Engels, verder nog het geweldige "Ultimate Unofficial Guide To The Mysteries of Harry Potter"(ben geloof ik de enige in Nederland die dat boek heeft...) en meer van dat soort dingen. Volgende week donderdag gaat film 3 in premiere dus ik ga vandaag alvast kaartjes halen :)

Verder doe ik veel aan scouting (ben welpenleiding) en hou ik ontzettend van muziek, meer de freaky kant. Denk aan Eels, Radiohead, Lamb, Boards of Canada maar ben ook een ontzettende A Capellaliefhebber, laatst nog een cd van de Swingle Singers aangeschaft, heerlijk...

School doe ik nu niet meer an, volgend jaar weer, dan wil ik een poging gaan doen om met de PABO te beginnen. Momenteel werk ik als postkamermedewerker bij Sun Microsystems in Amersfoort.
ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

Ha leuk, zie net dat dit er is;

Post hier vanaf vorige week of zo. Voorheen las ik veel, alleen de nuttige topics dan.

Ben bijna 30, die hard ST fan. Alle eps tot in zevenvoudige herhaling gezien. Vooral TNG. Ben die hard LOTR fan, die boeken lees ik al bijna 10 jaar elke keer weer opnieuw. Gigantische fan van de klassieke SF-jes zoals Battlestar, B7 en Dokter Wie. Maar ook van die recente series zoals SG-1.
Maartenovski
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 365
Lid geworden op: 21 mei 2004, 22:21
Locatie: Mars

Bericht door Maartenovski »

hmmm nou ja mijn ouders hebben gezegd dat ik maarten ben..verder woon ik in zaandam en ben inmiddels 14 jaar oud

hobbies star trek (duh) skate gitaarspelen en computeren

nou ja dat wel het wel weer zo'n beetje
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Hey allemaal. Ik ben Alexander, 18 jaar heb net me examen gedaan en ga volgend jaar studeren. Ehh, me hobbies zijn...gamen, vooral multiplayer shooters zoals battlefield, natuurlijk star trek, muziek, eten en drinken enne ik ben vast wat vergeten.
Ik kijk al star trek sinds ik The undiscovered country in de bios heb gezien, in '91 als ik het goed heb en TNG is me favo serie. Tja, wat moet ik nog meer vertellen. Niks eigenlijk. :-P
Plaats reactie