EMH schreef:
Een mail beantwoord van iemand die heel logisch denkt en zijn emoties d.m.v. therapieën heeft onderdrukt.
Jij spreekt Supervlaai nog?
Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
EMH schreef: Een mail beantwoord van iemand die heel logisch denkt en zijn emoties d.m.v. therapieën heeft onderdrukt. Jij spreekt Supervlaai nog? |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
gisteren met * gegeten en naar de bios. Daarna nog 2 films gekeken hier.
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
|
Gewinkeld voor het middageten, gekookt, gegeten en tafel afgeruimd.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17990
|
|
|
32.35 kilometer gefietst binnen anderhalf uur netjes - en lekker rustig op de weg, nou ja in het buitengebied bij Erp en Boekel is toch geen reet te beleven , wel vlakbij The Silencer geweest
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: 32.35 kilometer gefietst binnen anderhalf uur netjes - en lekker rustig op de weg, nou ja in het buitengebied bij Erp en Boekel is toch geen reet te beleven , wel vlakbij The Silencer geweest ![]() De buitenposten hadden u gesignaleerd maar kregen de order niet te vuren, sterker nog, ze kregen de opdracht potentiële obstakels voor u uit de weg te ruimen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: 32.35 kilometer gefietst binnen anderhalf uur netjes - en lekker rustig op de weg, nou ja in het buitengebied bij Erp en Boekel is toch geen reet te beleven , wel vlakbij The Silencer geweest ![]() De buitenposten hadden u gesignaleerd maar kregen de order niet te vuren, sterker nog, ze kregen de opdracht potentiële obstakels voor u uit de weg te ruimen. Nou ja ik heb het kanaal niet overgestoken al ik dat wel even gedacht had maar daarvoor had ik toch iets eerder moeten vertrekken een uur of zeven in plaats van half negen. ![]() Overigens nog gebruik van gemaakt van geweldige kruispunten systeem hebben ze route plattegronden neergezet maar de routes nog niet aangepast d'oh .... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Mijn buitenposten zijn redelijk wat vooruitgeschoven. Slincers houden van early warning (niet als we zelf de aanvallende partij zijn overigens).
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Een heel aardige site gevonden waar ik fietsroutes mee kan voorbereiden waar ik zeker gebruik van ga maken , staan nog leuke opties op die site over gemiddelde snelheid en dergelijke.
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Werk
Boodschappen met een lijstje uit mijn hoofd, aangezien mijn telefoon op werk ligt Afwassen (van weekend) koken eten |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
Eten gekookt
Tafel gedekt |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
werk
boodschappen (was er nog 3 vergeten) koken eten |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
Miriam als gelezen gemarkeerd.
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
GPS schreef: Miriam als gelezen gemarkeerd. jij ook al ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: GPS schreef: Miriam als gelezen gemarkeerd. jij ook al ![]() Gemarkeerd met een cumshot? Laat maar, ik ga maar weer eens. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
|
Voetbal gekeken.
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
The Silencer schreef: MajinSource schreef: GPS schreef: Miriam als gelezen gemarkeerd. jij ook al ![]() Gemarkeerd met een cumshot? Laat maar, ik ga maar weer eens. Ik ben blij dat ik je niet begrijp. ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
erachter gekomen dat ze bij het tokkie gebeuren genaamd 'action' koetjesrepen verkopen
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
een mini sorteerdepot aangemaakt op de tafel in de speeltuin tegenover ...
heb er foto's van gemaakt resultaat zal ik later wel op the netz zetten ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Wat
gepost op het forum ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20218
|
|
|
The Silencer schreef: Wat gepost op het forum ![]() Wat ik ook ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Een "brief" naar Hermes "gestuurd" over absurditeiten in OV-chipkaarttarieven.
Mezelf bedacht dat ik om vijf uur even naar de sporthal had willen gaan om een briefje op te hangen met daarop de data van de laatste en eerste trainingen ![]() Vergeten dus ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17637
|
|
|
Koplampen vervangen en een testrit gemaakt.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. Gepost uit je ziekenhuisbed omdat je door het felle licht de trein niet zag waar je tegenaan reed? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? Rondje via Zoetermeer . En even gas gegeven aan het eind van de A4 .@Slinc: Wut? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
The Silencer schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. Gepost uit je ziekenhuisbed omdat je door het felle licht de trein niet zag waar je tegenaan reed? Testrit op de trein |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? Rondje via Zoetermeer . En even gas gegeven aan het eind van de A4 .@Slinc: Wut? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? Rondje via Zoetermeer . En even gas gegeven aan het eind van de A4 .@Slinc: Wut? De testrit is succesvol verlopen. De koplampen deden het na afloop nog steeds. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Ace of Spades schreef: The Silencer schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? Rondje via Zoetermeer . En even gas gegeven aan het eind van de A4 .@Slinc: Wut? De testrit is succesvol verlopen. De koplampen deden het na afloop nog steeds. Niet succesvol verreden? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Koplampen vervangen en een testrit gemaakt. efkes op en neer naar berlijn met 320 en terug ? Rondje via Zoetermeer . En even gas gegeven aan het eind van de A4 .@Slinc: Wut? Tegenvaller ik denk je gaat wel voor vier uurtjes Berlijn en weer terug ... ![]() |
|
|
|
|