Vis schreef:
Blindy schreef:
Even geinhaleerd
Foei

Symbicort zo spannend is het dus niet

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
Vis schreef: Blindy schreef: Even geinhaleerd Foei ![]() Symbicort zo spannend is het dus niet ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Naar de huisarts geweest (gistermiddag). Als je gaat om je oren uit te laten spuiten en er moet een haakje aan te pas komen, dan is dat niet fijn. Als hetzelde haakje een deel van je trommelvlies verwijderd/vernield, dan is de wereld daarna letterlijk en figuurlijk een stuk stiller. Gelukkig is dat niet het geval.
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5829
|
|
|
geconstateerd dat ik een vrij weekend heb.
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Dark*staR schreef: Naar de huisarts geweest (gistermiddag). Als je gaat om je oren uit te laten spuiten en er moet een haakje aan te pas komen, dan is dat niet fijn. Als hetzelde haakje een deel van je trommelvlies verwijderd/vernield, dan is de wereld daarna letterlijk en figuurlijk een stuk stiller. Gelukkig is dat niet het geval. Het kan nog stiller. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13089
|
|
|
werk
supermarkt broodjes knakworst bereid |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5193
|
|
|
Tv gekeken.
|
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20231
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Tv gekeken. was er wat leuks op? |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Het zevenuursjournaal, De premiejagers en The Event.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
hard gezwommen
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
heen gefietst,
rollenspel gespeeld terug gefietst, uitgemaakt voor Michael Boogard en vriendelijk mijn hand opgestoken (hadden ze volgens mij niet verwacht) .... |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
Zitten schijten
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Silvia schreef: Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ik: dit is geen afleidingsmanoeuvre |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ik: dit is geen afleidingsmanoeuvre Als jij dat denkt, dan is het dat juist wel en geslaagd. ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
El Slinco schreef: Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ik: dit is geen afleidingsmanoeuvre Als jij dat denkt, dan is het dat juist wel en geslaagd. ![]() Of ik laat jouw denken dat ik dat denk ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: El Slinco schreef: Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ik: dit is geen afleidingsmanoeuvre Als jij dat denkt, dan is het dat juist wel en geslaagd. ![]() Of ik laat jouw denken dat ik dat denk ![]() Nee, jij denkt dat jij mij dit laat denken dat je dat denkt. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Slincy schreef: Vis schreef: El Slinco schreef: Vis schreef: Silvia schreef: Vis schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ik: dit is geen afleidingsmanoeuvre Als jij dat denkt, dan is het dat juist wel en geslaagd. ![]() Of ik laat jouw denken dat ik dat denk ![]() Nee, jij denkt dat jij mij dit laat denken dat je dat denkt. Nope, jij denkt dat ik denk dat ik jou laat denken dat ik dat denk. |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2021
|
|
|
Slincy schreef: Blubsel schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ten eerste is het de C.E.C. Titanic, dus zal je me niet bereiken. Ten tweede hij ligt nog niet in het water maar staat nog in het droogdok Your argument is invalid |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: Slincy schreef: Blubsel schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ten eerste is het de C.E.C. Titanic, dus zal je me niet bereiken. Ten tweede hij ligt nog niet in het water maar staat nog in het droogdok Your argument is invalid Onderzeeërs hebben gewoon ballistische raketten aan boord hoor, het ding hoeft niet in het water te liggen |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Silly schreef: MajinSource schreef: Slincy schreef: Blubsel schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ten eerste is het de C.E.C. Titanic, dus zal je me niet bereiken. Ten tweede hij ligt nog niet in het water maar staat nog in het droogdok Your argument is invalid Onderzeeërs hebben gewoon ballistische raketten aan boord hoor, het ding hoeft niet in het water te liggen Misschien is het wel een droogdok met anti-ballistischerakettenunits. |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2021
|
|
|
Gerookte Paling schreef: Silly schreef: MajinSource schreef: Slincy schreef: Blubsel schreef: Silvia schreef: U-Slinco richting de in aanbouw zijnde MS Titanic gestuurd. Nou, tot zover je surprise attack ![]() Wie zegt dat dit niet een afleidingsmanoeuvre is terwijl ik jouw vol met C-4 hang en op die boot laat afzwemmen? ![]() Ten eerste is het de C.E.C. Titanic, dus zal je me niet bereiken. Ten tweede hij ligt nog niet in het water maar staat nog in het droogdok Your argument is invalid Onderzeeërs hebben gewoon ballistische raketten aan boord hoor, het ding hoeft niet in het water te liggen Misschien is het wel een droogdok met anti-ballistischerakettenunits. En misschien zitten er Lantian Shields omheen ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Met een goede vriend DH in geweest. Was leuk om met iemand te gaan die echt als toerist door de stad loopt
Zelf ook weer een aantal straten voor het eerst gezien. Daarna gamen, chinees eten en meer gamen ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Een paar spelletjes Carcassonne en Hoogspanning.
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Even op de rommelmarkt in onze straat rondgelopen. Toen ik ongeveer driekwart gezien had begon 't te regenen en ben ik maar terug naar huis gegaan.
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5829
|
|
|
Bonnetjes uitgezocht van de bbq van de muziekvereniging.
Financiele administratie van de evenementencommissie van die vereniging op orde gebracht. Afrekening van de bar uitgezocht pff Toen was ik het even zat en ben ik op zoek gegaan naar leuke spelletjes |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
GeWhatsApped met BG
Een nieuw spelletje bedacht voor vannacht met Vis urrrr: |