Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
Ik er over aan het nadenken ben om een twitter account te beginnen
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
Snuivertje schreef: Ik er over aan het nadenken ben om een twitter account te beginnen ![]() Leuk! ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Waarom komen PVDA & VVD ministers altijd zo incompetent over
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Wist je dat ze ook voor GPS zijn muilwerk gips hebben? Verkapte bedrijching: BAN!
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17985
|
|
|
wist je dat ik morgen een vrij rustige dag ga hebben
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Blond Guardian schreef: wist je dat ik morgen een vrij rustige dag ga hebben ikke nie |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Wist je dat je bevroren koeien gewoon moet opblazen?
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
wist je dat ik dacht dat er onder leuven een dorpje ligt met de naam vlaaibeek bij nader onderzoek bleek het toch vaalbeek te zijn
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Blond Guardian schreef: wist je dat ik dacht dat er onder leuven een dorpje ligt met de naam vlaaibeek bij nader onderzoek bleek het toch vaalbeek te zijn ![]() ![]() je ziet wat je wil zien ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Vis schreef: Blond Guardian schreef: wist je dat ik dacht dat er onder leuven een dorpje ligt met de naam vlaaibeek bij nader onderzoek bleek het toch vaalbeek te zijn ![]() ![]() je ziet wat je wil zien ![]() Ja ik weet het .... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Section 31 ook jarig is vandaag, geloof ik
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Poppedein schreef: Section 31 ook jarig is vandaag, geloof ik ![]() die verrader krijgt geen topic ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
wist je dat anton teuben (niboehoe) mee gaat doen met de landelijke verkiezingen
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Wist je dat Railz Miniworld morgen officieel 5 jaar bestaat
Wist je dat het dan Miniworld Rotterdam gaat heten Wist je dat Erik de Zwart morgen op de knop mag drukken ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
MajinSource schreef: Wist je dat Railz Miniworld morgen officieel 5 jaar bestaat Wist je dat het dan Miniworld Rotterdam gaat heten Wist je dat Erik de Zwart morgen op de knop mag drukken ![]() Feli Zorg jij er dan voor dat er leuke dingen gebeuren zoals hij op die knop drukt? |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Ja dan gaat er een scene in werking in ons Ahoy, waarin de naam omgetoverd wordt. En daarna hebben wij opeens groene shirts aan ipv grijze
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Snollebol schreef: Section 31 ook jarig is vandaag, geloof ik ![]() Wie? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
ERP maar één inwoner heeft?
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
GPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? www.spatiegebruik.nl |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
GiPS schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() dus ik heb een "ERP"... dat is interessant betekent dat dat ik de burgemeester ben van ERP? |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() dus ik heb een "ERP"... dat is interessant betekent dat dat ik de burgemeester ben van ERP? Je bent ERP |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Opa schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() dus ik heb een "ERP"... dat is interessant betekent dat dat ik de burgemeester ben van ERP? Je bent ERP dan woont BG in mij? vies oud mannetje ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Vis schreef: Opa schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() dus ik heb een "ERP"... dat is interessant betekent dat dat ik de burgemeester ben van ERP? Je bent ERP dan woont BG in mij? vies oud mannetje ![]() BG woont in Uden en da's geen Erp. Je zal die afstand nog moeten aanvegen met een tandenborstel. Verder heb ik mij, zoals elke dag keurig gewassen. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Oldtimer schreef: Vis schreef: Opa schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: GiPS schreef: Vis schreef: ERP maar één inwoner heeft? Wist je dat jij een Erp obsessie hebt? ![]() je bedoelt ERP-obsessie? http://www.spatiegebruik.nl Nee, een Erp obsessie en een spatiegebruiktik. ![]() dus ik heb een "ERP"... dat is interessant betekent dat dat ik de burgemeester ben van ERP? Je bent ERP dan woont BG in mij? vies oud mannetje ![]() BG woont in Uden en da's geen Erp. Je zal die afstand nog moeten aanvegen met een tandenborstel. Verder heb ik mij, zoals elke dag keurig gewassen. Zie nou wat ERP allemaal aanricht! Verwarring alom. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Wist je dat ik toch weer even een pagina heb vol gezet met berichten vandaag.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Snoezie schreef: Wist je dat ik toch weer even een pagina heb vol gezet met berichten vandaag. Wist je dat ik steeds denk dat jij Nemesis bent door die avatar? Weet niet waarom.. |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1404
|
|
|
Wist je dat... ik mijn inlog weer gevonden heb voor dit forum
Wist je dat... ik dus weer eens actief ga proberen te doen hier |