Forum Meetings?

Vragen en opmerkingen over StarTrek.nl en het forum.

Moderators: captain crash, Wilson

Gesloten

Lees eerst het bericht. In welk forum moeten afspraken en verslagen van Forum Meetings komen

Star Trek Algemeen
3
10%
The Mess Hall
16
53%
Een ander Forum
0
Geen stemmen
een Apart forum
6
20%
Kan me geen ene hol schelen(dus ook niet 3 topics over hetzelfde onderwerp in verschillende forums)
5
17%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Forum Meetings?

Bericht door Nemesis »

Meetings:

Meetings tussen forumleden is een van de leukere dingen die een forum kan bieden..

raar maar waar, misschien vertel ik het wel vaag enz.. maar het gaat hierom

als we iets willen regelen wordt er altijd een topic geopend...(logisch) maar het kan soms fout lopen blablabla.. miscommunicatie e.d.

Ik stel daarom voor, om in de 2 forums waar het gebeurt, 1 van te kiezen.. dit wordt dan ook het forum waar je het verslag van het desbetreffende meeting kan plaatsen...

ik stel voor Of de Mess Hall of Star Trek Algemeen.., als je vindt.. een ander forum kan dat ook, of je weet niks.. of je wilt het in een speciaal apart forum
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Ik heb voor TMH gekozen. Eigenlijk interesseert het me niet zo aangezien ik 1 keer naar zo'n meeting ben geweest en het helemaal niet leuk vond. Maar als je dan toch zoiets wilt regelen, hoort dat niet op een van de ST forums thuis. Want ook al zijn de meeste meetings dan op een con, sommige zijn dat niet. En dus is het een privé-aangelegenheid die op zichzelf niets met ST te maken heeft. TMH lijkt me daar dus de beste plek voor. Een apart forum lijkt me wat veel van het goede aangezien er niet zo ontzettend vaak een meeting is.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Oh 90% van de meetings hier worden toch voortijdig afgeblazen, dus om er nou een apart forum te gaan maken, neuh... :)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik zou een apart meeting-forum, net zoals www.federation.nl heeft op hun forum wel een goed idee vinden.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Inderdaad, maak maar een apart forum voor alle (star trek en niet star trek) meetings / fanclubdagen / conventies / evenementen en de nabesprekingen en foto's van deze bijeenkomsten
Laatst gewijzigd door Dark*staR op 16 jun 2002, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

apart forum, lijkt me het makkelijkste.. :)
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

nee juist niet, The Mess Hall is goed genoeg :)

zoveel super meetings zijner toch niet, en om er nou een nieuw forum voor te maken is overdreven :roll:
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Maar in de mess hall verdwijnen berichten heel snel naar onder. En dan gaan de mensen die het bericht over de meeting toevallig hebben gemist weer klagen dat ze dr niet bij konden zijn ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Mess Hall...daar stonden ze altijd en ik zou niet weten waarom nu niet (gerwin...duidelijk vraag naar duidelijkheid, neem eens een DUIDELIJK besluit :) )
Excelsior
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 373
Lid geworden op: 02 jun 2002, 21:51
Locatie: BREDA

Bericht door Excelsior »

Wie is Gerwin, ken ik die? Is dat een soort sinterklaas? Of een kerstman? Geeft ie kadootjes? Brengt hij verrassingen? Is hij een superheld? Houdt hij van sex? Bejaardensex? Kan iemand mij inlichten wie dit personage binnen het grote forumsprookje is? Of is het een saga? Met een held en een vijand? Wie weet het? Wie laat het mij weten? Wie....?

in TMH of course: tis vrijetijdsbesteding
Komt enkele keeren per jaar voor
1 topic per meeting.. is geen nieuw forum mee te vullen


*BURP, santé*
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Excelsior schreef: in TMH of course: tis vrijetijdsbesteding
Ik dacht dat het hele st.nl-forum vrijetijdsbesteding was :-P
Excelsior schreef: Komt enkele keeren per jaar voor
Overal waar je bij elkaar kan komen, kun je een forum-meeting bij houden, en dat komt wel degelijk meer dan enkele keren per jaar voor...
Excelsior schreef: 1 topic per meeting.. is geen nieuw forum mee te vullen
Misschien zijn er wel 2 topics per meeting mogelijk (de aankondinging en de nabespreking) :X ...en dat er geen nieuw forum mee te vullen is...wel, zo denk ik ook over het Nemesis forum.
Laatst gewijzigd door Dark*staR op 17 jun 2002, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik ben ervoor om meeting topics in TMH te zetten, maar ik ben er ook voor om TMH te ontlasten. Dus misschien een nieuw forum, net als we films ontlast hebben door een apart Nemesis forum te maken.
Ik zie liever meerdere rustige forums dan enkele overdrukke forums.

Maar de beslissing hangt natuurlijk af van de hoeveelheid topics over meetings en denk dus dat het niet doorgaat.
In dat geval: Meeting topics in TMH.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Het kan wel een breder forum worden dan alleen voor forum-meetings... zoals bv een forum waar meetings, fanclubdagen, conventies en evenmenten in komen
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

TMH ontlasten? Ga weg, waarom? Nee, juist wel, meetings zijn niet iets waar je je post hoeveelheid mee omhoog moet halen.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

captain crash schreef:TMH ontlasten? Ga weg, waarom? Nee, juist wel, meetings zijn niet iets waar je je post hoeveelheid mee omhoog moet halen.
goed punt meissie ;-)
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Ik denk dat het in de messhall kan, maar zodra er veel meetings zijn, moet het idd wel in een apart forum
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Bericht door Voyager »

een apart forum zouw best wel handig zijn hoef je namelijk niet het hele forum door te struinen naar het topic over die ene meeting
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Nou ja, als mensen perse een apart forum er voor willen, mij best. Ik blijf TMH er de beste plek voor vinden. Maar als je dan toch een apart forum maakt, dan we een zonder postcount want die meetings hebben niks met het forum te maken.
Gesloten