Wisseling van de wacht

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Plaats reactie
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Wisseling van de wacht

Bericht door HorckDude »

Mods op dit forum, hoe goddelijk ze ook zijn, zijn helaas niet vrijgewaard van de tand des tijds.

Na 6,5 jaar trouwe dienst op dit forum nemen we nu afscheid van Section 31 als moderator. Hij heeft zich al die jaren veel ingezet voor het forum, maar heeft onlangs aangegeven klaar te zijn voor zijn pensioen. Onze dank voor al het werk in de afgelopen jaren, en we hopen je wel nog vaak te mogen zien posten. :)

Maar waar enerzijds een oude mod afzwaait, treed anderszijds een nieuwe mod toe tot de crewrangen. We verwelkomen Trekscaper als nieuwe moderator. Zijn enthousiasme voor Star Trek en SciFi, en activiteit op het forum in het algemeen maken hem volgens ons een goede toevoeging aan het modteam. Dus bij deze: welkom en veel succes!

En met Section 31's vertrek en Trekscaper als nieuwe mod, vinden er ook enkele veranderingen in de verdeling van mods over het forum plaats. De volgende fora veranderen van mod:

Voyager
Section 31 -> HorckDude

Enterprise
mr_Vulcan -> Trekscaper

Star Trek XI
Raynor's Revenge -> Trekscaper

TV, Films, Muziek en Boeken
Section 31 -> Vis

Computers and other preposterous contraptions
HorckDude -> Raynor's Revenge

Daarnaast wordt een officiële wijziging doorgevoerd die eigenlijk al enige tijd toegepast werd. Raynor's Revenge wordt medemod van The Mess Hall. Zowel Dark*staR als Raynor's Revenge zijn daarmee aanspreekpunt voor dit forum.

Met deze wijzigingen hopen we er weer even tegenaan te kunnen op ons mooie forumpje.

Dank voor uw aandacht. :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Dat was het dan! :o

6,5 jaar als moderator en daarvoor een klein half jaar als user, stiekem toch een lange tijd...

Het zal echt wennen worden dat ik niet ff snel een topictitel, spelvaut of typo kan wijzigen of een (in mijn ogen) nutteloze post van een irritante user kan verwijderen (ja, dat deed ik regelmatig... O)) ).
Of even snel een slotje plaatsen op een bagger topic, dingen die na ruim 6 jaar behoorlijk vanzelfsprekend zijn geworden.

Als user blijf ik trouwens gewoon actief, zeker met het oog op Trek XI en natuurlijk in het TV, Films en Muziek forum.

Ik wens Trekscaper heel veel succes in zijn nieuwe functie, ik denk de juiste user voor deze vacature. ^O^

Overigens moet ik de StarTrek.NL awards nog altijd afronden, maar in de schaarse vrije tijd die ik heb gehad de laatste maanden had ik er geen zin in. Dus die houden jullie nog te goed. :P

End of log! :Y)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Bedankt Section31 voor je vertrouwen als je opvolger :) Ik zal dan ook mijn best doen om je waardig op te volgen.
Plaats reactie