Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Nemesis »

KillaH schreef:de grote gast is Walter Koenig

http://www.coolwatersprods.com/id5.html

OCT 25, 2009

Netherlands

WALTER KOENIG

http://www.tfd.nl

misschien komt ik ook wel, word dan meteen ook mijn eerste meeting, nadeel is wel dat mijn zusje ook op 25 oktober jarig is

goed gedaan kereltie :)

Nou als ie daadwerkelijk komt denk ik wel dat we even een bezoekje kunnen brengen :). Wil best met hem op de foto en een handtekeningetje!
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door MiVo »

Ik ga er ook wel even heen, denk ik :)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Paulstartrek »

Walter koenig :O Kewl. Dat is wel interessant :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door captain crash »

Hebben * en ik al eens live gezien. Zal bij ons heel erg afhangen van de drukte tegen die tijd. Gezien het goede nieuws van vandaag heb ik echter weinig hoop dat we tijd hebben.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door mr_Vulcan »

Okee, ik ga. :)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Dark*staR »

www.tfd.nl schreef:25 (Update: speciale aankondiging!!!!)
Geplaatst op:30-5-2009 00:40, door: frank

Wat heeft de TFD met het getal 25? De TFD bestaat dit jaar een kwart eeuw! 25 jaar! en op de 25e oktober houdt de TFD dan haar fanclubdag in Nieuwegein! Met als speciale gast niemand minder dan Walter Koenig (Chekov) op deze conventie!!!

En natuurlijk hebben we die dag nog veel meer te bieden! Lees hieronder hoe je aan toegangskaarten kan komen!

Kaarten bestellen:
Stuur een email naar info@tfd.nl met daarin je naam, adres en (voor leden:) je lidnummer. En het aantal kaarten dat je wil bestellen (per TFD-lid geldt een maximum van 4 kaarten)

Je krijgt vervolgens een bevestigingsmail met daarin je reserveringsnummer en het verschuldigde bedrag.

Maak dit verschuldigde bedrag over op giro 3237505 tnv The Flying Dutch te Leiden, met vermelding van je reserveringsnummer. LET OP: vergeet dit reserveringsnummer niet! Anders wordt de betaling niet verwerkt en ontvang je geen kaart(en)!

Binnen een maand na ontvangst betaling ontvang je de bestelde kaarten.

Kaarten aan de kassa?
Misschien, maar dan ben je duurder uit en je loopt kans op een uitverkocht evenement en dan moet je je die zondag elders in de omgeving zien te vermaken! Al voor deze aankondiging online kwam ontving de TFD de eerste bestellingen! Dus wacht er niet te lang mee! We hebben het wel over een acteur uit de meest legendarische originele Star Trek serie!

Prijzen:
Kaarten in de voorverkoop kosten voor TFD leden slechts 15 euro, niet-leden betalen 20 euro.
Alweer een reden om TFD-lid te worden!

Aan de zaal (mits beschikbaar) kosten kaarten 20 euro voor leden en 25 euro voor niet-leden.
Het is trouwens te hopen dat Walter Koenig voor de 25e oktober geen Mexicaanse griep krijgt of dat hij het als cadeau voor de bezoekers mee gaat nemen. Misschien kunnen wij hem de Q koorts cadeau doen.
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Jadzia »

Moet ie naar Nuland komen. Het halve dorp schijnt hier de Q koorts te hebben als ik t zo hoor...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Guess who? »

Jadzia schreef:Moet ie naar Nuland komen. Het halve dorp schijnt hier de Q koorts te hebben als ik t zo hoor...
Quantum koorts? Word je dan maar relatief ziek? :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door EMH »

Guess who? schreef:
Jadzia schreef:Moet ie naar Nuland komen. Het halve dorp schijnt hier de Q koorts te hebben als ik t zo hoor...
Quantum koorts? Word je dan maar relatief ziek? :P
Ja en naar een andere tijd verplaatst. :*)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Blind Guardian »

Jadzia schreef:Moet ie naar Nuland komen. Het halve dorp schijnt hier de Q koorts te hebben als ik t zo hoor...
Dus 12 van de 24 inwoners ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Blind Guardian »

Dark*staR schreef:
www.tfd.nl schreef:25 (Update: speciale aankondiging!!!!)
Geplaatst op:30-5-2009 00:40, door: frank

Wat heeft de TFD met het getal 25? De TFD bestaat dit jaar een kwart eeuw! 25 jaar! en op de 25e oktober houdt de TFD dan haar fanclubdag in Nieuwegein! Met als speciale gast niemand minder dan Walter Koenig (Chekov) op deze conventie!!!

En natuurlijk hebben we die dag nog veel meer te bieden! Lees hieronder hoe je aan toegangskaarten kan komen!

Kaarten bestellen:
Stuur een email naar info@tfd.nl met daarin je naam, adres en (voor leden:) je lidnummer. En het aantal kaarten dat je wil bestellen (per TFD-lid geldt een maximum van 4 kaarten)

Je krijgt vervolgens een bevestigingsmail met daarin je reserveringsnummer en het verschuldigde bedrag.

Maak dit verschuldigde bedrag over op giro 3237505 tnv The Flying Dutch te Leiden, met vermelding van je reserveringsnummer. LET OP: vergeet dit reserveringsnummer niet! Anders wordt de betaling niet verwerkt en ontvang je geen kaart(en)!

Binnen een maand na ontvangst betaling ontvang je de bestelde kaarten.

Kaarten aan de kassa?
Misschien, maar dan ben je duurder uit en je loopt kans op een uitverkocht evenement en dan moet je je die zondag elders in de omgeving zien te vermaken! Al voor deze aankondiging online kwam ontving de TFD de eerste bestellingen! Dus wacht er niet te lang mee! We hebben het wel over een acteur uit de meest legendarische originele Star Trek serie!

Prijzen:
Kaarten in de voorverkoop kosten voor TFD leden slechts 15 euro, niet-leden betalen 20 euro.
Alweer een reden om TFD-lid te worden!

Aan de zaal (mits beschikbaar) kosten kaarten 20 euro voor leden en 25 euro voor niet-leden.
Het is trouwens te hopen dat Walter Koenig voor de 25e oktober geen Mexicaanse griep krijgt of dat hij het als cadeau voor de bezoekers mee gaat nemen. Misschien kunnen wij hem de Q koorts cadeau doen.
Waarom krijg ik een Tim Russ Deja Vu als ik dit lees
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Dark*staR »

Nou... omdat ook voor dit evenement te laat met de promotie begonnen is (aan het begin van de vakantieperiode)? omdat aankondigingen voor de 25ste oktober alleen op de standaard plaatsen te vinden zijn (diverse websites waar over het algemeen geen nieuwe mogelijke bezoekers mee aan worden getrokken)? Ook zou het niet heel veel verbazing oproepen als er op de dag zelf meer TFD vrijwilligers zijn dan bezoekers.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Blind Guardian »

Nou het ging meer over de ophef dat het snel uitverkocht zo worden de rest had ik niet eens rekening mee gehouden, overigens als ik een link die eerder over Koenig ging heb gelezen kreeg ik meer het gevoel dat hij gewoon op een of andere winkel promotie tour is
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Dark*staR »

Als het aantal beschikbare kaarten maar klein genoeg is dan zal het inderdaad snel uitverkocht zijn :lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Nemesis »

zijn er maar beperkte kaarten, beetje stom..
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Blind Guardian »

Nou er zal ook maar beperkte ruimte zijn en de TFD kennende mogen wel al blij zijn als de ruimte een formaat van een vegaderzaal heeft. :lachhuil:
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door MiVo »

Zal wel kleiner van opzet zijn dan bijvoorbeeld Utopia ofzo.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Blind Guardian »

MiVo schreef:Zal wel kleiner van opzet zijn dan bijvoorbeeld Utopia ofzo.
Juh en in het Bilderberg kon ook maar een max van wat 300/400 per dag ?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Guess who? »

dus ong 100 man dit keer?
En entree is 25 euro?
Koenig vraagt dus 2500 per event? :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door EMH »

betaling in natura.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Guess who? »

nuclear wessels? :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door EMH »

en eeuwig zal het nagloeien :lachhuil:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Guess who? »

Koenig is na al die tijd dus een cheap whore geworden :P
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Jadzia »

vhore bedoel je?
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door mr_Vulcan »

Nou, ze zijn niet echt snel. Vier dagen geleden een bestelling geplaatst en nog niets vernomen. Niet eens een bevestiging... :?


Edit: Whahaha. :*)
Binnen 1 minuut na het posten van dit bericht krijg ik een mailtje met info. :lol:
Ze houden het hier in de gaten! :o
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door captain crash »

Wij beslissen het ongeveer een week vooraf...denk niet dat de kaarten dan op zijn, en mocht dat toch wel het geval zijn...tjah dan hebben we pech
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Dark*staR »

www.tfd.nl schreef:En we hebben nog een tweede gast! Niemand minder dan ********. Voor insiders is ***********zeker niet onbekend; naast Nederlands beroemdste ********** is hij ook nog eens een onvervalste Star Trek fan. Met enthousiasme en passie schrijft hij over ************voor kranten en tijdschriften in binnen- en buitenland. Hij publiceerde meer dan veertig boeken over uiteenlopende onderwerpen.****zal bij ons een interessante lezing komen houden over ********** en je kunt er van op aan dat hij de link naar Star Trek wel zal leggen). Naast deze lezing zullen er nog een aantal gasten de dag opluisteren met verhalen en lezingen over Star Trek en uiteraard de TFD. Hoe je een kaartje kunt bemachtigen kun je hieronder lezen. Maar wees er snel bij want "the word is out" en ze vliegen als zoete broodjes over de toonbank. De plaatsen zijn beperkt dus .... Bovendien als je vooraf besteld heb je een korting en loop je niet de kans dat je straks in de rij aan de kassa te horen krijgt dat er geen plek meer is. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Meer info over gasten en updates over het programma vande dag volgen later. Zowel op de TFD hyves als op deze website en het forum
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Trutgras »

Het is goed om te horen dat die dingen verkocht worden als broodjes. Dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik Trek minnend Nederland in de steek laat door niet te komen, en weet ik ook gelijk dat diegenen die besluiten om te ontbijten met een bordje muesli of brinta later geen preek krijgen dat ze toch echt een broodje hadden horen te consumeren. Toch?

het is volgens mij 'als warme broodjes over de toonbank gaan' en 'zoete broodjes bakken'
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door GPS »

Trutgras schreef:Het is goed om te horen dat die dingen verkocht worden als broodjes. Dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik Trek minnend Nederland in de steek laat door niet te komen, en weet ik ook gelijk dat diegenen die besluiten om te ontbijten met een bordje muesli of brinta later geen preek krijgen dat ze toch echt een broodje hadden horen te consumeren. Toch?

het is volgens mij 'als warme broodjes over de toonbank gaan' en 'zoete broodjes bakken'
:stupid: Ik sluit me gehhel bij bovenstaande spreekster aan. Ook bij de kleine lettertjes.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Fanclubdag TFD [nieuwe opzet] 25-10

Bericht door Nemesis »

wie gaat nu we.. beperkte kaartjes.. wel dom.. nou denk niet dat ik ga, kan hooguit een paar weken van te voren aangeven of ik kan. Ik kan met mijn werk wel zo druk hebben.. dat ik in het weekend alleen maar bij lig te komen..
Plaats reactie