Blind Guardian schreef:
Na een gesprek met bepaald iemand verwacht ik dat er dit jaar geen meeting meer komt en het waarschijnlijk in het voorjaar van 2012, ik haal me netjes van de lijstjes af ...
The Destroyer of Meetings

Moderator: Dark*staR
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
|
Moderator
![]() Berichten: 20233
|
|
|
Blind Guardian schreef: Na een gesprek met bepaald iemand verwacht ik dat er dit jaar geen meeting meer komt en het waarschijnlijk in het voorjaar van 2012, ik haal me netjes van de lijstjes af ... The Destroyer of Meetings ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
The Silencer schreef: De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation. Slotje dan maar? ![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5829
|
|
|
Met het verstrijken van de weken ben ik automatisch van de lijstjes gehaald xD
Bijna sinterklaas ![]() Maar ben altijd aan te spreken voor (mini)meets in de buurt. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation. Slotje dan maar? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation. Slotje dan maar? ![]() ![]() Of geven we de mensen nog een kans alsnog een meet te organiseren deze maand? Het kan nog! |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation. Slotje dan maar? ![]() ![]() Of geven we de mensen nog een kans alsnog een meet te organiseren deze maand? Het kan nog! Volgende meet: Random dag in november; locatie: busstation Uden of het zebrapad vanaf het busstation richting de sociale werkplaats/boekhandel; tijd: 16:51:23-16:53:34. Ik zal erbij zijn als ik dan toevallig rond die tijd moet overstappen in Uden ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Ik ben erbij.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2021
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8933
|
|
|
Jammer
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: ![]() Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: De najaarsmeet heeft gisteren in Uden plaatsgevonden tussen 16:51:23 en 16:51:27 bij het busstation. Slotje dan maar? ![]() ![]() Of geven we de mensen nog een kans alsnog een meet te organiseren deze maand? Het kan nog! |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8933
|
|
Ik had graag nog eens een aantal mensen willen spreken. Ik heb geen idee of dat er nu nog van komt. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
GPS schreef: ;-( Ik had graag nog eens een aantal mensen willen spreken. Ik heb geen idee of dat er nu nog van komt. Dat klopt, vanavond ontwaak ik uit mijn droom en dan is de wereld vergaan. |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
nu weet ik niks meer |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5829
|
|
|
lol, ik zie alleen maar 5 lege posts. Volgens mij zit er hier op werk een filter op plaatjes in het netwerk xD
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
oh noz! nu mis je allemaal belangrijke informatie over de aankomende meet
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17637
|
|
|
^Gheheheh
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Nog 3 beschikbara data
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
Ik gok er op dat de meeting plaats zal vinden in Maart / April 2012
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Blind Guardian schreef: Ik gok er op dat de meeting plaats zal vinden in Maart / April 2012 ![]() Tenzij het juni/juli is, natuurlijk. |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Vis schreef: Blind Guardian schreef: Ik gok er op dat de meeting plaats zal vinden in Maart / April 2012 ![]() Tenzij het juni/juli is, natuurlijk. Mei niet ![]() |
|
|
|
|