Interesse in een spellenmiddag ?

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

Ik vroeg me enig zins af of er interesse is een spellenmiddag , ik kan na nader afspraak te maken wellicht voor ruimte zorgen ...

Het idee heb ik omdat er wat mensen zijn op dit forum die het leuk vinden bordspellen te spelen (en eventueel kaart en rollenspellen) ....

Het idee van mij is ik ben lid van een spelvereniging in Den Bosch genaamd Imperium waar ik weleens linkjes voor verspreid het ligt op loopafstand van het station (10 minuten) en het heeft voldoende (gratis !!) , parkeerplaatsen , eten en drinken mag je zelf meenemen - maar er zijn schappelijke prijzen ... , Aan alcohol doen ze normaal gesproken niet - maar volgens mij kan dat wel ergens wijzigen.

Er is een spelotheek waar menig een weleens jaloers op zo kunnen worden met een enorme variatie aan verschillende spellen (inclusief mens erger je niet en jumbojet) :Y) ... Maar zelf spellen meenemen is geen probleem ...

Ik heb het idee bedacht na dat wat mensen ook met spel dagen en zelf een 'spel conventie' op de proppen komen dus doe eventjes een gooi ...

Het idee zo bijvoorbeeld na overleg op een zaterdag van bijvoorbeeld een uur 's middags tot elf uur 's avonds (ruime tijden bestuur heeft zelf sleutels en woont in Den Bosch) ... Er is genoeg ruimte voor in speelruimte voor zeker 15 / 20 mensen verspreid over verschillende tafels , ook is er nog een 'balkon' (wel een gammele trap maar dat terzijde) - en nog een zolder met verschillende ruimtes waar gebruik van gemaakt kan worden ...

Het idee is om te regelen met mensen die zelf ook bij de spel vereniging komen dus gewoon een 'spel dag' alleen wellicht interessant voor mensen van startrek.nl om te meeten ...

Doe even een gooi het kan een gek idee zijn en waarschijnlijk genegeerd word of zo , maar opzich lijkt me wel leuk en interessant voor de liefhebber.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door The Silencer »

Ik heb potentieel wel interesse. Mag ik mijn huisdier meenemen? Hij schijt braaf in zijn kommetje
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

Het idee kwam omdat er meer mensen zijn die van alles regelen en ik had al eens een paar jaar terug iets van een 'rpg' meeting in gedachten had ...

Nou heb ik eventueel de ruimte ervoor het is gratis - wellicht als er iets voor lunch of avondeten geregeld moet worden een kleine bijdragen (ze hebben wel voedsel daar , stoommaaltijden voor 5 euro , en lasagne voor 2 euro) ... Voor de rest is de ruimte gratis , natuurlijk beveel ik aan om wat te drinken en eten daar te kopen zodat er nog wat inkomsten zijn maar het is niet verplicht ..

Het word dus waarschijnlijk een gewone 'speel dag' , dus met mensen die ook regelmatig op donderdag / vrijdagavond en zondagmiddag (en avond) , daar op de club komen ... , Eventueel mocht er maar een laag potientieel zijn ... :-)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

Ondertussen verhuisd en nog dichter bij het station , wel 2 euro aan parkeergeld voor een auto maar dat terzijde
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door R2D2 »

The Silencer schreef:Ik heb potentieel wel interesse. Mag ik mijn huisdier meenemen? Hij schijt braaf in zijn kommetje
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Frank »

Ik heb eventueel ook wel interesse, hoewel ik de laatste tijd (op bridge na) niet zoveel spellen meer doe.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

We zijn sowieso open op donderdag avond van 6 tot 11 (plus minus tijden :Y) ) vrijdagavond 7 tot 11 en zaterdag van 1 tot 23.00 , bij genoeg interesse kan de zaal ook wel op zaterdag geopend worden het bestuur heeft zelf sleutels en woont in Den Bosch zelf.

Spellen varierend van Mens Erger je niet tot Arkham Horror staan zelf in de kast doch mee gebrachte spellen geen bezwaar zijn (ik ben waarschijnlijk met de fiets dus sla even over) ...

Eten en drinken is er zelf voor heel redelijke prijzen (veel goedkoper dan horeca) , geen alcohol overigens en er geld een alcohol ontmoedingsbeleid (kurkgeld voor zelf meegebracht alcohol) , doch ik wellicht iets kan regelen als het gehouden word op een niet 'speldag' ...
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door The Silencer »

Er hoeft toch niet perse alcohol te zijn om een leuke spellenmiddag te hebben? Ik heb iig nog steeds wel een keer zin. Liefst op een zaterdag omdat dan lijn 25 wat frequenter rijdt O-)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

Ik heb helemaal geen alcohol nodig en met dat gefietst van mij is dat helemaal niet nodig maar ik weet dat er wat mensen zijn die er moeite mee hebben :lachhuil:

Ik kan wel even kijken , maar voor die twee / drie geinteresseerden doe ik het liever op een zondag(middag) dan op een zaterdag.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Miriam »

The Silencer schreef:Er hoeft toch niet perse alcohol te zijn om een leuke spellenmiddag te hebben? )
Wel om een middag in een ruimte met The Silencer te overleven.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:
The Silencer schreef:Er hoeft toch niet perse alcohol te zijn om een leuke spellenmiddag te hebben? )
Wel om een middag in een ruimte met The Silencer te overleven.
Dan werkt alcohol ook niet meer. Weet ik uit ervaring.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Blind Guardian »

Ondertussen weer verhuisd :Y) , deze keer 500 meter verder van het station als de vorige locatie
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Interesse in een spellenmiddag ?

Bericht door Miriam »

Zo dit geen spelenmiddag moeten zijn :{
Plaats reactie