Verslag van micro-meeting in scheveningen op 16 juni 2002

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Verslag van micro-meeting in scheveningen op 16 juni 2002

Bericht door Voyager »

Verslag van de micro-meeting in Scheveningen van 16 juni 2002:

Laat ik maar van vooraf aan beginnen:
Ik stond zondagochtend op en zo rond 08:30 keek ik nog even op het forum.
Ik zag daar het onheilspellende bericht van B’Ellana dat de meeting niet door zou gaan ! :-(

Wij (Voyager + Relativity) hadden echter nog een afspraak lopen met 2 forumleden: Sovereign (Willem) & Quantum (Jan).

Dus gingen wij toch maar naar Scheveningen om daar in ieder geval die 2 te ontmoeten.
EN HET WAS MOOI WEER!!!!!!!!!!!!!!
Na enige tijd wachten kwamen ze opdagen – ze hadden veel tegenwind gehad bij het fietsen.
Na wat gepraat voor de pier van Scheveningen gingen we met z’n vieren naar een nabij gelegen McDonalds.
Toen we eindelijk alles hadden besteld, gingen we gezellig met een ZONNETJE op het teras zitten. Heerlijk!

Nadat we daar lang en gezellig hadden gepraat, kwamen we op het idee om Gaby eens op te zoeken (want we waren toch maar met z’n vieren en zouden dus wel in zo’n strandwachtershutje passen :D ).
Helaas konden we de strandwachthut niet makkelijk vinden. Toen hadden we ook nog geprobeerd Gaby op te bellen maar we kregen helaas geen verbinding.

Zo rond vier uur besloten wij de micro-bijeenkomst te beeindigen en huiswaarts te gaan.

Ook hebben wij (Willem & Max) het idee gekregen om eens een goeie mini-meeting in het midden des lands te organiseren.

(to be continued….)

Uw verslaggever ter plekke,
Max (Voyager)

p.s. sorry voor dat andere topic dat mag wel verwijderd worden.
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Bericht door Voyager »

*kick*
nog antwoorden?
Gebruikersavatar
Relativity
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:19
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Relativity »

...en dan vergeet je nog het grote jaarlijkse vliegerfestijn dat tegelijkertijd op het strand van Scheveningen aan de gang was :-)
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Bericht door B'Ellana »

jullie hadden me ook niet gevonden in die bewakingspost, want ik zit zelf op een post aan de andere kant van de haven(hoofden) :)

Ik ben blij dat jullie het nog leuk hebben gehad...

en het krijgt een vervolg, of liever gezegd, een HERKANSING, die meeting hier.... :D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Zolang die herkansing maar niet 29 juni, 6 juli of het weekeinde van de 13e is :) Dan kan ik NIET, trouwens, ik geloof dat ik de komende weken toch een chronisch ik kan niet komen probleem heb, maar aan alles valt wel wat te doen dus ik wacht 't wel ff af :)
Excelsior
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 373
Lid geworden op: 02 jun 2002, 21:51
Locatie: BREDA

Bericht door Excelsior »

ah joh marlies, wat maakt het uit.. er wordt toch wel door ee niemand afgezegd of afgemeld whenever en wherever... ik vind dat mensen echt moeite voor moeten doen om die dag te kunnen, ongeacht andere verplichtingen. Dit zeg ik niet om mensen aantespreken, dit zeg ik omdat je anders altijd afmeldingen heb van ik moet iets anders doen dus ik kan toch niet komen. Het klinkt hard maar de realiteit heeft AL die keren dat al uitgewezen. Even terzijde dit. Ik ben blij voor hun dat ze gegaan zijn en het leuk hebben gehad. Ik had i.p.v. wat een leuk stranddagie had moeten worden een geheel andere, eveneens leuke invulling gehad van deze zondag. Daarover in het goedenmorgen topic want dat heeft weinig met die micromeeting te maken.
Gebruikersavatar
Tom Paris
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:39
Locatie: Krommenie

Bericht door Tom Paris »

what can i say? ik geen Excel best wel gelijk. Dat het wordt afgezegd is op zich geen ramp, maar op de dag zelf is ee beetje raar, ik had geen internet tot mijn beschiking op dat moment, maar dankzij DataLore wist ik het. Slecht geregeld dit! Erg slecht!
verder was mijn invulling van de zondag verder 9gelukkig) ook wel oke, maar ik heb er gewoon een HEKEL aan als iets op de dag zelf wordt afgezegd......
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Bericht door Voyager »

was gewoon wel gekomen.
dan was het nog gezelliger
Plaats reactie