Robert Beltran voor Utopia IV in 2003

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Helmgirlie1

Robert Beltran voor Utopia IV in 2003

Bericht door Helmgirlie1 »

Van de Utopia organisatoren heb ik gisteren een email ontvangen dat ze graag Robert Beltran volgend jaar willen uitnodigen. Ze willen echter graag weten hoeveel mensen geinteresseerd zijn. Willen degenen die Robert Beltran volgend jaar graag als gast willen zien dan een email sturen naar Nicoline van den Berg op email adres : utopia@club.tip.nl en aan haar vragen hem uit te nodigen?

De site van Utopia (science fiction conventie te Scheveningen) is te vinden op url:
http://www.utopiasite.com/

Daar kun je alles over de conventie vinden, waar het gehouden wordt etc.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Olga Eckmann

Indien je vragen hebt dan kun je altijd een emailtje naar mij sturen op Eckstone_1967@gmx.net of in het engels of duits naar Antje Kreutz op antjekreutz@aol.com
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

lijkt me geweldig!!!! Ik ga ze gelijk vragen of ze Diana Muldaur ook kunnen uitnodigen! :bouncy:
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Liever niet hoor. Ik heb gehoord van mensen die hem gezien hebben dat hij helemaal niet leuk is op conventies.

Hij schijnt zich bijvoorbeeld ontzettend negatief uit te laten over Voyager en zijn rol als Chakotay.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Hij is best wel leuk / intressant, tenminste op de afgelopen FedCon wel, maar hij kan zich idd wel eens negatief over voyager / star trek uitlaten
Trip
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:41

Bericht door Trip »

Hij schijnt zich bijvoorbeeld ontzettend negatief uit te laten over Voyager
Hij is wel realistisch, dat moet ik em nageven.
Zelf zie ik liever Terry Farrell of Jolene Blalock op die conventie verschijnen 8-)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ah sterretje...weer een goede reden om ergens heen te gaan, wordt nog leuk he :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Beltran heeft een tof gevoel voor humor, op die Duitse FedCon deed hij samen met McNeill alsof hij een alcoholist was. :D
Die clips van hem op StarTrek.com, zeker die van de wrap party zijn fantastisch.
De con reports die je leest op internet zijn regels tekst, je weet niet hoe ze zijn gezegd.

"Now, Mr. Beltran, tell us how you really feel about Endshame." :D
Gebruikersavatar
Helmgirlie
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jun 2002, 16:00

Bericht door Helmgirlie »

Ik ben zelf ook op de Fedcon geweest. Hij heeft best wel een grof en zeker ook tof gevoel voor humor, maar vaak wordt hij te serieus genomen. Ik denk dat hij het leuk vindt om reacties uit te lokken. Vaak wordt wat er gezegd is ook wel uit zijn context getrokken. Op papier staat het weer heel anders dan als je het hoort. En als je het op papier leest kun je ook niet zien of iets als grap bedoeld is.

Utopia lijkt me trouwens wel een toffe conventie. Coctail party met de gasten, Q & A sessies, lunchen met de gasten. Ik ga in ieder geval ook in Oktober als Ethan Phillips komt.

In ieder geval bedankt voor de hulp voor het zenden van een email naar de organisatoren met een verzoek Robert B. uit te nodigen voor volgend jaar. (degenen die het leuk vinden om hem te zien)

Groetjes Olga
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Ik heb geen idee hoe Utopia zich heeft ontwikkeld, maar de eerste was vrij rommelig. Eigenlijk is het Bilderberg hotel in Scheveningen een tikkeltje aan de kleine kant aangezien het niet alleen om ST fans gaat, maar ook Buffy, Xena, SW, B5, etc. Er komen dus erg veel mensen naartoe en toen mijn broer en ik er waren (op de 1e Utopia dus) bleek dat best wel voor problemen te zorgen qua ruimte. Dus ik zal waarschijnlijk er niet meer naartoe gaan hoewel ik moet zeggen dat het heel gaaf was om JG Hertzler te ontmoeten!

Het lijkt me best leuk om Robert Beltran toe te voegen aan mijn verzameling gesigneerde foto's van ST acteurs maar puur voor hem alleen zou ik waarschijnlijk niet naar een conventie gaan. Ik weet niet precies waarom, hoor. Hij spreekt me denk ik niet zo aan als bijvoorbeeld een Tim Russ of Bob Picardo.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik ben bij Utopia I en II geweest maar voorlopig vind ik wel genoeg, dit jaar komen er geen karakters die me echt interesseren en Robert Beltram eigenlijk ook niet, als ze nou Andrew Robinson (garak) zouden proberen over te halen.
Plaats reactie