Creation Entertainment

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Cap. Star Trek
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:50

Creation Entertainment

Bericht door Cap. Star Trek »

Hallo Allemaal,
Dit bericht zag ik op het Federation forum en ik heb het eigelijk gewoon gekopieerd uit dat topic:

Hi,

After 31 years, Creation finally comes to London, England, a city we've loved visiting and a true center of international sci-fi fandom!

The dates are January 3 to 5, 2003 and our first two sensational guest stars are WILLIAM SHATNER and KATE MULGREW! Check out the preliminary details we have so far, with much more to come. Visit us at:
http://www.creationent.com/cal/

Start the next New Year off right with us in London!!!

Thanks,
Your friends at Creation Entertainment
http://www.creationent.com/

Deze informatie komt van Bajarron van het Federation forum
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Dat is best wel cool!! Jammer dat ik echt niet naar Engeland kan komen (vanwege het geld natuurlijk:().
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Hmz...nee...sterretje en ik gaan al naar Duitsland bovendien hoef ik twee bovengenoemde sterren ook niet te zien...kijk, als Brooks nou kwam he :)
Cap. Star Trek
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:50

Bericht door Cap. Star Trek »

captain crash schreef:Hmz...nee...sterretje en ik gaan al naar Duitsland bovendien hoef ik twee bovengenoemde sterren ook niet te zien...kijk, als Brooks nou kwam he :)
Ach, die is veel te druk bezig om zijn hoofd kaal te blijven scheren :-P

Duitsland? Gailio 7?
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Cap. Star Trek schreef:
captain crash schreef:Hmz...nee...sterretje en ik gaan al naar Duitsland bovendien hoef ik twee bovengenoemde sterren ook niet te zien...kijk, als Brooks nou kwam he :)
Ach, die is veel te druk bezig om zijn hoofd kaal te blijven scheren :-P

Duitsland? Gailio 7?
Nee, de FedCon...zie topic: Federation Con XI
Cap. Star Trek
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:50

Bericht door Cap. Star Trek »

[quote="Dark*staR
Nee, de FedCon...zie topic: Federation Con XI[/quote]

Oh, de website van Fedcon ken ik wel, maar in Duitsland worden toch best veel confenties gegeven he'?
Ik denk de Engeland en Duitsland beide de meeste confenties per jaar van europa geven.

Alvast veel plezier gewenst

Cap. Star Trek
Gebruikersavatar
Win2ksal
Ensign
Ensign
Berichten: 157
Lid geworden op: 13 jun 2002, 18:06

Bericht door Win2ksal »

Wat is er eigenlijk to doen op zon convention? Want op de site staat alleen dat er tot nu toe 3 guests komen en dat je je star trek/star wars collectibles kan laten 'appraisen'....

Is er ook nog wat anders te doen???

(niet dat t me niet tof lijkt om janeway (kate mulgrew) in ut echt te zien ofzo)
Gebruikersavatar
Win2ksal
Ensign
Ensign
Berichten: 157
Lid geworden op: 13 jun 2002, 18:06

Bericht door Win2ksal »

Eigenlijk had ik wel een beetje gehoopt op een antwoord... :P
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Win2ksal schreef:Eigenlijk had ik wel een beetje gehoopt op een antwoord... :P
Bij deze dan

Van de FedCon website:
At the moment we have already signed one cast member on, with many more guest(s) of cast and production crew to follow. Video-rooms will show the latest productions and specials - on a big screen. Several dealer's rooms will invite you to do some Trek-shopping.

The best costumes will be awarded at the Fancy Dress, and at the Art Show you'll be able to marvel at drawings, paintings, spaceship-models and other artifacts.

Furthermore, several Star Trek related companies will be present with their exhibitions. And so on... And what is most important: our Star Trek guests with their Q&A and autograph-sessions.

What else ?

Well, there's computer animation, video clips, lectures, Star Trek trivia show, Behind the Scenes of Star Trek with Richard Arnold, fan-made videos and more. Last but not least, we would like to encourage you to bring your costumes along - it would be great if as many fans as possible would appear in their Star Trek attire !!!
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Cap. Star Trek schreef:Oh, de website van Fedcon ken ik wel, maar in Duitsland worden toch best veel confenties gegeven he'?
Ik denk de Engeland en Duitsland beide de meeste confenties per jaar van europa geven.
Nou, ik vind dat TFD ook veel GROTE conventies geeft... :p

Win2ksal schreef:Wat is er eigenlijk to doen op zon convention? Want op de site staat alleen dat er tot nu toe 3 guests komen en dat je je star trek/star wars collectibles kan laten 'appraisen'....
Nou, wat de sterren doen behalve handtekeningen uitdelen zou ik niet weten omdat ik nog nooit op zo'n conventie geweest ben. Maar ik heb van Dark*Star gehoord dat de sterren soms een show opvoeren.
Verder kun je bakken Star Trek spul aankopen (zowat alle beschikbare videos, boeken, actiefiguren, kaarten, games en meer zooi).
(niet dat t me niet tof lijkt om janeway (kate mulgrew) in ut echt te zien ofzo)
Mij lijkt dat dan niet tof. Liever Avery Brooks! :)
Plaats reactie