schrijf mee enterprise: S5

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

schrijf mee enterprise: S5

Bericht door uhura »

Er word echt veel geschreven door de verschillende mensen hier dus voor alle 'goede' schrijvers hier. Link verwijderd. Zie Forum Policy!
een klein stukje uit de daar geschreven text:Writing is not the only thing that will be contributed, fans will also contribute music (the goal is to have original music), art, storyboards, models and ‘Fanamatics’ (fan animatics) rough sketch animations designed to show the flow of a certain effects sequence.

This Project is completely volunteered based and will involve no profit or fund raising since Paramount Studio holds the copyright to Star Trek. Distribution will be free for all fans via the internet once a final product is available. Fans will be able to be part of this project by visiting Link verwijderd. Mensen die interesse hebben hierin kunnen Uhura PM'en voor de link.


de link onderaan de pagina stuurd je weer verder.
wat vinden we van zo een initiatief? wij als nuchtere nederlanders die niet echt snel op de baricaden gaan?

Weer eens wat anders dan de DVD's bekijken.
Laatst gewijzigd door uhura op 17 okt 2005, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Ik zou liever een TOS seizien 4 schrijven dan een ENT seizoen 5, B & B hebben al te veel schade gemaakt om nog goed te maken...
Gebruikersavatar
Spot
Captain
Captain
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:43

Bericht door Spot »

S5 is bij Enterprise wel toepasselijk :X
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

|:( Sorry als ik een regel gemist heb maar...welke forum regel.
Ik had een verwijzing naar o.a. dark armada gezien , dat is ook een fan site???



Maar wat vinden we dus van zo een initiatief?

Ik denk dat als het weer een heel amerikaans feestje word we weer met dezelfde zooi zitten als voorheen. Helemaal uit een US standpunt, ongenuanceerd en patriotistisch. terwijl voor mij star trek dus meer iets internationaals zou moeten zijn.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Policy schreef:Het is niet toegestaan om reclame te maken voor een eigen website. Ook is het niet toegestaan om hulp te vragen met een concurrerende website op dit forum.
Dark Armada is een uitzondering op die regel. Zij hebben namelijk toestemming gekregen om hun link te posten. Jij niet. :)

Bovendien weet ik niet of er hier mensen zijn die interesse hebben in een fan-based seizoen 5 van Enterprise. Degene die wel geïnteresseerd zijn kunnen je PM'en voor de link. :)
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

:) O.K. sorry ik zal geen links meer posten.

Een van de redenen dat ik op fora kom is om er achter te komen wat er allemaal te doen is op star trek gebied. Zo ben ik via een ander nederlands forum hier gekomen maar ook op de screen heroes site,utopia site, trekunited site en andere collega sites. Daaruit kwam weer mijn bezoek aan conventies en ben ik gaan zoeken naar een locatie waar dark armada op zou kunnen gaan nemen etz. Jammer dat je hier dus zeer selectief moet zijn met dat soort informatie over star trek voor andere fans.
Ik zou namelijk heel graag weten wat andere nederlandse fans van zo een open meedenk actie vinden.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

enterprise, nou neen... die serie heeft totaal gehad bij mij, en ik vind dat berman en braga niet de eer verdienen dat fans nog een season bij gaan schrijven... en dan is nog netjes uitgedrukt
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

BG het gaat er niet om dat B&B wat krijgen maar dat wij wat krijgen.
En dat we iets positiefs met onze intresse voor star trek zouden kunnen doen. Dus niet alleen zitten miesemousen maar actie ondernemen zoals de mensen van b.v. new voyages en dark armada hebben gedaan.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik vind het zelf altijd jammer dat fans verder gaan met series die al geweest zijn. Het is leuker als men met nieuwe dingen begint, zoals ook veel aan het gebeuren is. Daarom vind ik Dark Armada ook zo leuk idee, juist om het nieuw is. Ik zal dus zelf niet snel mee gaan schrijven aan een 'so called' vijfde seizoen van ent (of een achtste van ds9).
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

dat is inderdaad een van mijn bezwaren...mijn 'moeite' met b.v. New Voyages is dat ik toch steeds de echte TOS acteurs wil zien.

Maar ik heb bij het S5 project het idee dat ze denken de andere Enterprise fans iets te bieden wat ze willen hebben. het is eigenlijk ook een logisch gevolg van de oorzaak van de start van de site.
En het is natuurlijk makelijker als je iedereen met de neus dezelfde kant op wilt hebben om uit te gaan van iets dat alle deelnemers al kennen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik denk niet dat men met ent nog echt iets kan. De ds9 relaunch serie in boekvorm is zo'n succes omdat er een sterke basis is...maar nog heb ik daar zo nu en dan mijn twijfels bij.
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

Tja het word misschien niets maar je weet maar nooit en het is leuk om gewoon te brainstormen mat een heel stel mensen.
Het lijkt me leuk als er meer input vanuit nederland komt. Die amerikanen denken zo ... :*D amerikaans.
In TOS zijn alle continenten vertegenwoordigd in Ent. eigenlijk niet of in ieder geval ervaar ik dat minder. Ze vragen nu ook naar suggesties voor muziek, ontwerpen,namen van schepen en zo.
Trekfansunited is in ieder geval aan de weg aan het timmeren. Wat het word een schuurtje of een nieuwe droom zal de toekomst uitwijzen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Die amerikanen denken zo ... amerikaans.
En wat is Amerikaans denken dan volgens jou?
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

uhura schreef: Die amerikanen denken zo ... :*D amerikaans.
Het zou wat zijn als dat niet zo was :{ .
Gebruikersavatar
uhura
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2002, 21:59

Bericht door uhura »

:) je kunt natuurlijk ook wat internationaler denken dan alleen vanuit je eigen land.
Het overgrote deel van de suggesties hebben allemaal direct met het amerika te maken. Het overgrote deel van de voorgestelde namen voor nieuwe schepen, maar ook namen voor bemanningen voor die schepen. Verhaal lijnen zo zijn er nog veel meer van die dingen.
Plaats reactie