Star Trek Frontiers - Concept art

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Star Trek Frontiers - Concept art

Bericht door BorgMan »

Ik ben tegenwoordig bezig als concept artist voor Star Trek Frontiers (intresse? mail me voor de link), een project dat zich toespitst op een script-based verhaal. Verhaal in een notendop: Federation zet een transwarp netwerk op, Federation valt gedeeltelijk uit elkaar, strubbelingen, chaos, af en toe een oorlogje hier en daar, the usual stuff. Hun episodes worden bijgestaan door (tegenwoordig) een team van artists, maar omdat hun 3D artist een beetje problemen heeft met Federation (of Alien soorten) design ethics, hebben ze mij er bij gehaald. Dus ach, bij deze dus een paar concepten, en één van mn eigen designs die ik maar zelf in 3D heb omgezet omdat hij er niet veel van begreep. Ik waarschuw jullie wel, het is een SIMPEL 3D programma dus verwacht geen visueel hoogstandje ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet eerlijk zijn dat de Archangel toch wel een van mijn betere designs is, ik moet er alleen nog voor zien te zorgen dat iemand 'm GOED rendered. Iets voor de toekomst ;)
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

sorry, maar ik vind t design echt niet mooi. Ik vind t knap dat je t zo gedaan heb, en ik zout zelf ech nie doen, maar ik vin em een beetje teveel op de intrepid lijken, en die vind ik persoonlijk maar een lelijk wicht.
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

Dat kan, maar er staan nog meer designs op, wat vidn je ddaar dan van? ;)
Plaats reactie