[Site Check]

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

[Site Check]

Bericht door LGoosens »

Site-naam: .
Site-url: Link verwijderd

Hallo medetrekkies,

Ik werk nu reeds enige tijd aan deze site en dat wordt langzaam maar zeker ook zichtbaar, dus ik wil graag jullie mening erover weten. Het is een vrij standaard Star Trek site, die als hij af is eigenlijk zo'n beetje alles moet bieden over de series, de afleveringen, en de films edg. Daarbij moet er nog eens een hele grote Treknology database komen, maar zo ver ben ik nog lang niet. 8-) Ik heb er al een forum en een nieuwsbrief bij, en ook wil ik bijvoorbeeld Star Trek game reviews online zetten en zelf dingen maken. Ik heb al een hele collectie wallpapers, filmpjes, MSN avatars enz.

Ook krijg ik toch wel minstens 3 bezoekers per dag ofzo, maar dat is natuurlijk nog lang niet genoeg. :-P
Daarom zet ik het hier en wil ik jullie mening weten, ook zou ik graag suggesties horen over wat ik er op moet zetten. Ook zou ik het leuk vinden als er wat mensen lid werden van het forum, omdat daar nu nog maar zo weinig leden zijn dat het erg versombert.... ;-(

In ieder geval veel plezier op mijn site, meer content is al onderweg! :-P

Groeten van Lennart Goosens.

Surf snel naar Link verwijderd
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

It soon became a hype and in the 1971 there was even made a movie: Star Trek: The Motion Picture. It all started here and this is the one and only origin of the entire Star Trek universe.

Ik heb er nog niet echt rondgekeken, maar ik betrap je wel gelijk al op een grove fout... Waar haal je je informatie vandaan? Verzin je die zelf?

Edit:

Enterprise: Here in the Netherlands, where I live, we are just experiencing the third season of Star Trek: Enterprise. Still, I think Enterprise was made with a lower budget, because it's only half as fantastic as Voyager.

What the fuck? Meen je dit serieus? :)
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

Ik zou zeggen: ga maar weer langs alles want er zitten een zooitje spelfouten in waar je U tegen zegt. Als ik jou was zou ik ook eens een kijkje nemen op Memory Alpha, een Wikipedia encyclopedie waar bijna alles staat. Het mooiste daaraan is dat als het er nog niet staat, je het er zelf bij kan zetten. Ik zou dus aanraden om daar eerst een kijkje te nemen, voordat je dus hier weer gebashed wordt omdat je dingen fout op je website zet.

[MEGA EDIT] Het is een ongesproken regel (nouja... ongesproken...) dat je credits geeft, oftewel vertelt waar je plaatjes etc. vandaan komen. Ik zou het namelijk niet grappig vinden als bijvoorbeeld ik op jouw website een wallpaper zie staan die ikzelf gemaakt heb, maar dat dat er niet bij staat. Let erop, er zijn een hoop mensen die daar een serieus probleem van maken. En wat betreft je engels... Voor een 13 jarige is het best goed. Maar let toch op de spelling!

[NOG EEN EDIT]
Question: I don't understand much of the forum, most posts are in.... what language actually....?
Answer: Well, I suppose it can be annoying, but most of the forum users come in through Dutch forums etc. And telling them to post messages in English is a little difficult, because the English people are in fact outnumbered by them. Also a lot of Dutch people are VERY bad at English, 'I seem to be an exception....'
Goed, voor 13 jaar ben je best goed in engels, maar om dan meteen te zeggen dat bijna alle nederlanders er slecht in zijn, vind ik een beetje ver gaan, we zijn geen Fransen! Nederlanders zijn goed in talen, dat wordt in het buitenland ook gezegd, en hoewel het er soms brakkig uit komt (denk aan Kok die engels begint te brabbelen op TV) weten we ons altijd wel verstaanbaar te maken.

[GAAN WE WEER]
*zucht*, check Memory Alpha ASAP, deflectors nodig voor Warp? I don't think so, een deflector doet wat de naam zegt, hij deflecteert obstakels uit de weg van het schip. Anders zou een stukje steen ter grote van een knikker een gat in de romp slaan ter grote van een flinke vuist. En niet alle schepen hebben deflectors (Miranda, bijvoorbeeld, multi-vectored Prometheus), die doen het gewoon met het schild systeem.
Laatst gewijzigd door BorgMan op 07 feb 2005, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Policy schreef:Het is niet toegestaan om reclame te maken voor een eigen website. Ook is het niet toegestaan om hulp te vragen met een concurrerende website op dit forum
Daar valt dit dus onder. Helaas LGoosens. Maar omdat je hier nieuw bent is het je vergeven. Bovendien is je data inderdaad ietwat aan de foute kant. :)
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

BorgMan schreef: *zucht*, check Memory Alpha ASAP, deflectors nodig voor Warp? I don't think so, een deflector doet wat de naam zegt, hij deflecteert obstakels uit de weg van het schip. Anders zou een stukje steen ter grote van een knikker een gat in de romp slaan ter grote van een flinke vuist. En niet alle schepen hebben deflectors (Miranda, bijvoorbeeld, multi-vectored Prometheus), die doen het gewoon met het schild systeem.
Ik citeer Janeway uit de aflevering 'Collective' van Voyager: 'We can't give you the deflector because we wouldn't be able to go to warp anymore' (moet ik bij opmerken: de Voyager heeft toch een back-up deflector? :{)

Dat de deflector puin uit de weg ruimt weet ik, maar niemand kan me vertellen wat ie nou precies allemaal kan! Over fouten: als je een fout ziet, zeg dat dan, want ik controleer de meeste dingen op andere sites, maar ook op andere sites zie ik soms HELE grove fouten. ;)

EDIT: Een eigen websites is toch ook een vorm van fanart/fanfiction? :{
Ik wist echt niet dat dat hier niet was toegestaan, het is bovendien heus geen poging om de bezoekers van StarTrek.nl weg te kapen. Als ik hier niet eens iets mag zetten over mijn eigen site, vind ik het toch wel erg flauw. :-P
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

Tuurlijk kan je zonder Deflector niet naar Warp:
1) Het ding wordt ook wel eens een *navigational deflector* genoemd, wat dus betekent dat je voor navigatie aangewezen bent daarop.
2) Stel je eens voor. Je bent een scheepje. Je gaat naar warp. Je hebt geen schild geactiveerd (want er zijn geen pesky aliens in de buurt ;)), en praktisch terwijl je naar Warp gaat knal je, daar heb je hem weer, tegenop de knikker. Normaal wordt dat gat dus een vuist, met lichtsnelheid wordt dat dus een flinke ravage, je zou gerust kunnen stellen dat je de bridge zou kunnen afschrijven ;)
En ach, wat de deflector allemaal kan? Dat is story-plot afhankelijk ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

'I seem to be an exception....'
De arrogantie druipt er vanaf :{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

zo dom ook he. Af en toe vragen members er gewoon om om gebant te worden :O

btw.. titel veranderen is ook wel een id ;)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Tha Ertenal schreef:btw.. titel veranderen is ook wel een id ;)
|:( Thanks

@ LGoosens: Je kunt inderdaad het gesuggereerde topic gebruiken mocht je alsnog je site willen laten zien. :)
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

Ace of Spades schreef:
'I seem to be an exception....'
De arrogantie druipt er vanaf :{
HeeHeeHeeHeeHee! :( Dat was een grapje, waarom denk je dat ik het tussen aanhalingstekens had gezet? |:(

OK OK ik haal het wel een keer weg! Niemand heeft hier gewoon gevoel voor humor.... :{
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

ow...kheb harstikke veel humor. Je kan goed lachen met mij, mits goede slimme humor. Komt bij jou niet echt uit de verf.
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

OFFTOPIC: Van mij zeggen ze wel vaker dat men mijn grapjes niet begrijpt.... :-P

Maar iig toch leuk dat er mensen naar mijn site hebben kunnen kijken, hoewel ik niet begrijp dat het nodig is om de url weg te halen. Daarover verder geen discussie, wat mij betreft: zand erover.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

zoiets heet policy. Die behoor je te kennen 8-)
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

Ace of Spades schreef:zoiets heet policy. Die behoor je te kennen 8-)
Ehm ja maar die is hier toch wat strenger....! ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

och, wat is streng? Je kan hier veel hoor
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ace of Spades schreef:och, wat is streng? Je kan hier veel hoor

Ja, vooral jij :-P ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

ehm....ow...valt wel mee toch?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

ik wil best even komen kijken hoor, moet je even je site in de gesuggereerde topic zetten. Mr. Vulcan geeft hiervoor toestemming (zie zijn post) of anders even via pm :-)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ace of Spades schreef:ehm....ow...valt wel mee toch?
If you say so :-P



(let maar niet op mij vanavond :-P )
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

in een melige bui?
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

^^^

Zo iets......... :-P
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

Paulstartrek schreef:ik wil best even komen kijken hoor, moet je even je site in de gesuggereerde topic zetten. Mr. Vulcan geeft hiervoor toestemming (zie zijn post) of anders even via pm :-)
Kan het ook zo?

NEE
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door extatix »

Je kunt ook gewoon verwijzen naar je profiel.
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

extatix schreef:Je kunt ook gewoon verwijzen naar je profiel.
LOL stom ja! |:( :-P

Okee ik heb hem nu ook in het centrale topic staan:
[CENTRAAL TOPIC] Geef de URL van je Homepage! (ALLEEN HIER!)

Lennart Goosens. *D :-P
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

LGoosens schreef:
Paulstartrek schreef:ik wil best even komen kijken hoor, moet je even je site in de gesuggereerde topic zetten. Mr. Vulcan geeft hiervoor toestemming (zie zijn post) of anders even via pm :-)
Kan het ook zo?

NEE
tha ertenal schreef:Af en toe vragen members er gewoon om om gebant te worden
i rest my case :{
LGoosens
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2004, 16:18
Locatie: Diemen, Holland
Contacteer:

Bericht door LGoosens »

Nou er staat geen URL toch? :-P
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

mr_Vulcan schreef:
Policy schreef:Het is niet toegestaan om reclame te maken voor een eigen website. Ook is het niet toegestaan om hulp te vragen met een concurrerende website op dit forum
url boeit niet, is nog steeds reclame :{
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

LGoosens schreef:Nou er staat geen URL toch? :-P
:ban:
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

:stupid: (mocht t nog niet duidelijk zijn... mja voor sommige mensen kan je niet duidelijk genoeg zijn :nono:)
Gesloten