Star Trek - Repulse

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eriktrekkie
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 apr 2005, 12:57
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Star Trek - Repulse

Bericht door eriktrekkie »

Zoals sommige van jullie al weten ben ik onlangs begonnen met ST fanfiction. Ik heb een kleine synopsis gemaakt en ik vroeg me af of jullie even je licht erop willen laten schijnen, kijken of fluff-wise alles enigzins aannemelijk is.

Op- en aanmerkingen zijn erg welkom!

STAR TREK - Repulse
De USS Repulse is onderdeel van de stabilisatie macht die na de Dominion oorlogen, namens de federatie, actief is in de Cardassiaanse Unie. De federatie die na de oorlog enorme verliezen heeft geleden heeft beroep moeten doen op oudere sterrenschepen en jonger personeel. De USS Repulse en haar bemanning zijn hier een mooi voorbeeld van. De Repulse werd gebouwd in 2298 totdat het in 2346 uit actieve dienst werd gehaald en door de Starfleet Academie in gebruik werd genomen zodat leerling-ingenieurs hun theorie op de Repulse in praktijk konden brengen. In 2375 deed Starfleet echter weer een beroep op de Repulse toen haar ter oren kwam dat deze dusdanig was opgevoerd door ijverige studenten dat ze vrijwel onmiddellijk weer in actieve dienst kon. Starfleet moest de zware klap die de vloot had opgelopen kunnen opvangen door oude schepen opnieuw in gebruik te nemen. Naast enkele Excelsior klasse sterrenschepen heeft het ook Wasp en Azië klasse sterrenschepen opnieuw ingezet als onderdeel van de stabilisatie macht.
Voor de bemanning van de Repulse werden ook geen hoge eisen gesteld, deze is opgemaakt uit jong, onervaren personeel dat vrijwel rechtstreeks van de academie komt. De USS Repulse zal veelvoudig worden ingezet en de omstandigheden eisen veel van zowel het schip als de bemanning. Deze laatste zullen dan ook gedwongen zijn zich snel te ontwikkelen en aan te passen.
Gebruikersavatar
eriktrekkie
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 apr 2005, 12:57
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door eriktrekkie »

niemand? |:(
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Repulse = Wijs af

kzou iig een andere naam kiezen die iets pakkender en mooier is

Het is een leuk idee alleen vraag ik me af of hoe je het wil doen
wat zijn die situaties waar ze veel in worden gezet
en waarom gebruiken ze zon oud schip voor zoiets belangrijks zelfs als hij geupgrade is haalt hij het nog lang niet bij de standaard federatie schpepen en voor belangrijke dingen lijkt het me niet logisch dat ze verse ensigns gebruiken dat kunnen beter ervaren officieren zijn die veel meegemaakt hebben.

Maar het is een leuk idee wat misschien wat beter uitgewerkt moet worden
Plaats reactie