Moderator: R2D2
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Admiral
![]() Berichten: 14285
|
|
TOS bracht ons vele aliens. sommige waren geslaagd zoals de klingons andere iets minder zoals de First Federation. Maar wat is nou het meest belachelijke buitenaards wezen dat Kirk en zijn crew tegen zijn gekomen in hun 3 jarige reis?
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() ![]() Berichten: 258
|
|
Miriam schreef: TOS bracht ons vele aliens. sommige waren geslaagd zoals de klingons andere iets minder zoals de First Federation. Maar wat is nou het meest belachelijke buitenaards wezen dat Kirk en zijn crew tegen zijn gekomen in hun 3 jarige reis? Zonder twijfel Mugato (Private Little War). |
|
|
|
Moderator
![]() ![]() Berichten: 4744
|
|
Ik ga voor de Horta?
|
|
|
|
Admiral
|
|
Majoor Tom schreef: Miriam schreef: TOS bracht ons vele aliens. sommige waren geslaagd zoals de klingons andere iets minder zoals de First Federation. Maar wat is nou het meest belachelijke buitenaards wezen dat Kirk en zijn crew tegen zijn gekomen in hun 3 jarige reis? Zonder twijfel Mugato (Private Little War). ![]() ![]() |
|
|
|
Rear Admiral
![]() ![]() Berichten: 5469
|
|
Ik vond de Gorn altijd al vrij ongeloofwaardig.
|
|
|
|
Commander
![]() ![]() Berichten: 1895
|
|
mr_Vulcan schreef: Ik ga voor de Horta? Horta zijn juist leuk! Maar dat zal wel komen omdat ik er ooit een gespeeld heb in een Star Trek sim. Geloof dat dat ensign Hoeba was ![]() |
|
|
|
Admiral
|
|
Maar een horta is toch niet meer dan een hoopje blubber, hoe kan dat nou functioneren op een sterreschip.
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() ![]() Berichten: 3471
|
|
Ik ben ooit eens in slaap gevallen tijdens die aflevering met de Horta en heb daar vervolgens ook over gedroomd. Toen ik wakker gemaakt werd door m'n toenmalige vriendin was ik nogal in de war en ging haar waarschuwen voor de Horta en dat we ons moesten verbergen
![]() Anyway, back on topic ... Ik heb Tellarites altijd van die vage wezens gevonden ... Met van die rare varkens-snuiten .... ![]() |
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() ![]() Berichten: 258
|
|
Ook dit was inderdaad een belachelijke alien.
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() ![]() Berichten: 7318
|
|
Wel bovengemiddeld veel make-up voor een alien in Star Trek.
Hoewel het merendeel dan ook wel weer een pruik is. |
|
|
|
Administrator
![]() ![]() Berichten: 5700
|
|
![]() |
|
|
|
Fleet Admiral
![]() ![]() Berichten: 18703
|
|
Dark*staR schreef: ![]() Zal maar niet teveel over die mond gaan zeggen ![]() |
|
|
|
Captain
![]() ![]() Berichten: 2985
|
|
En waar zit jij nou weer met je vieze gedachten?
![]() |
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
Admiral
![]() ![]() Berichten: 11551
|
|
CmdrCrichton schreef: En waar zit jij nou weer met je vieze gedachten? ![]() hetzelfde waar jij zit... ![]() |
|
|
|
Admiral
|
|
Miriam schreef: ![]() Eigenlijk zijn deze juist goed bedacht... |
|
|
|
Vice Admiral
![]() ![]() Berichten: 9095
|
|
Miriam schreef: ![]() Die heb ik nog op mijn bureau liggen. Nou ja, een grijze dan. |
|
|
|
Admiral
|
|
die van mij is een sleutelhanger, maar ligt niet in de buurt
![]() |
|
|
|
Vice Admiral
|
|
Nemesis schreef: die van mij is een sleutelhanger, maar ligt niet in de buurt ![]() Ja van mij ook. Maar hij ligt toevallig op het bureau. |
|
|
|
Admiral
|
|
Zijn jullie bij the Star Trek experience geweest dan?
|
|
|
|
Admiral
|
|
nee, die kreeg je als je de tribble box kocht (ja op VHS)
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
Nemesis schreef: nee, die kreeg je als je de tribble box kocht (ja op VHS) Weet niet meer precies, maar iets dergelijks was het wel. |
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13460
|
|
Als je even flink met de swiffer door het huis gaat heb je ook zo'n bal.
|
|
|
|
Admiral
|
|
EMH schreef: Als je even flink met de swiffer door het huis gaat heb je ook zo'n bal. ook alleen als je het huis niet dagelijks schoonmaakt ![]() |
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13460
|
|
Miriam schreef: EMH schreef: Als je even flink met de swiffer door het huis gaat heb je ook zo'n bal. ook alleen als je het huis niet dagelijks schoonmaakt ![]() doe ik ook niet dagelijks ![]() |
|
|
|
Admiral
|
|
EMH schreef: Miriam schreef: EMH schreef: Als je even flink met de swiffer door het huis gaat heb je ook zo'n bal. ook alleen als je het huis niet dagelijks schoonmaakt ![]() doe ik ook niet dagelijks ![]() Ik wel (of de huishoudster ![]() |
|
|
|
Lieutenant
![]() ![]() Berichten: 512
|
|
Ik vind zo veel aliëns belachelijk maar deze springt er voor mij wel uit.
![]() Half levend half van plastic speelgoed lijkt wel. |
|
|
|
Vice Admiral
|
|
^
King size Barbie, jaren zestig stijl? ![]() |
|
|