last episode

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Gesloten
Gebruikersavatar
J.T.
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2003, 19:48
Contacteer:

last episode

Bericht door J.T. »

Hoe is de laatste Star Trek in de jaren '60 afgelopen - Turnabout Intruder ? Was het wel een soort van "laatste aflevering" of hield het gewoon ineens op? Ik vraag me af hoe de franchise eruit zou hebben gezien als NBC geen problemen had met Majel Barrett.
Gebruikersavatar
RegBarclay
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 jul 2003, 11:34

Bericht door RegBarclay »

De serie zou eigenlijk langer duuren (5 jaar?) Maar door gebrek aan kijkers is het geanulleerd
Gebruikersavatar
J.T.
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2003, 19:48
Contacteer:

Bericht door J.T. »

ja dat snap ik maar ik vroeg me af hoe het geannuleerd is, zijn ze gewoon ineens gestopt of is de laatste afl. Turnabout Intruder ook echt de "laatste" (een soort van afsluiting)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Re: last episode

Bericht door 3rd RemataKlan »

J.T. schreef:Hoe is de laatste Star Trek in de jaren '60 afgelopen - Turnabout Intruder ? Was het wel een soort van "laatste aflevering" of hield het gewoon ineens op?
Het hield gewoon op. "Turnabout Intruder" is toch geen finale materiaal. De aflevering werd overigens ook nog enkele maanden na de op één na laatste aflevering uitgezonden.
J.T. schreef:Ik vraag me af hoe de franchise eruit zou hebben gezien als NBC geen problemen had met Majel Barrett.
Huh? Het enige wat ik weet, is dat het testpubliek en dus ook NBC tegen een vrouwelijke first officer was (die gespeeld werd door Majel Barrett in "The Cage").

Verder had Majel een niet een grote rol in de serie, terugkerend personage in de vorm van Nurse Chapel. Dus ik zou niet weten NBC daar tegen zou hebben om de serie te annuleren.
Gesloten