William "Kirk" Shatner new role

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
1Kaaskop
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 okt 2003, 04:38
Locatie: San Diego California

William "Kirk" Shatner new role

Bericht door 1Kaaskop »

Ik hoorde enkel nieuws dat William Shatner in de spin-off series van de
"Practice" van David Kelley zal spelen.

Ik hoopte eigenlijk dat hij als zijn groot-grote grootvader "chef" Kirk
aan boord Enterprise NX-01 zou spelen.

Het zou aardig als band geweest zijn om de 22ste eeuwKapitein te
verbinden. Kirk aan de originele Enterprise...

Nu goed. Denkt iedereen anders hier het zou zijn een goed idee voor de oude Star Trek bemanningsleden om als hun eigen voorvaderen in deze prequel serie Enterprise te verschijnen?

Just curious.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Ja dat lijkt me ook wel een goed idee.Maar gaan we ze dan in de afleveringen zien.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik zou zoiets verwerpelijk vinden.

De TOS acteurs zijn te bekend om eventjes een andere rol in een Trek-serie te spelen.

De ENT personages zouden dan de tweede viool in hun eigen serie worden. De meeste krijgen nu al amper iets te doen en van fatsoenlijke ontwikkeling is helemaal weinig sprake.
Verder heeft ENT al moeite om op eigen benen te staan.

Ik ben blij voor Shatner dat hij een regular is in een nieuwe serie. :)
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 31 mar 2004, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Sisko als overoveroveroverovergrootvader van zichzelf :)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:Sisko als overoveroveroverovergrootvader van zichzelf :)
en dan werkt hij zeker mee aan de bouw van deep space nine ofzo. :-P
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

wie zullen we dan nog zien in the enterprise. Spock?......als cadet
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

uss defiant schreef:
captain crash schreef:Sisko als overoveroveroverovergrootvader van zichzelf :)
en dan werkt hij zeker mee aan de bouw van deep space nine ofzo. :-P
nee dat kan niet, wanneer dat ding gebouwd is enzo komt naar voren in de serie...ik zou eigenlijk niet weten waar dat over moet gaan...zou wel cool zijn als hij een grote held was in een of andere oorlog ofzo
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:
uss defiant schreef:
captain crash schreef:Sisko als overoveroveroverovergrootvader van zichzelf :)
en dan werkt hij zeker mee aan de bouw van deep space nine ofzo. :-P
nee dat kan niet, wanneer dat ding gebouwd is enzo komt naar voren in de serie...ik zou eigenlijk niet weten waar dat over moet gaan...zou wel cool zijn als hij een grote held was in een of andere oorlog ofzo
was sarcastisch bedoeld.
Gebruikersavatar
1Kaaskop
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 okt 2003, 04:38
Locatie: San Diego California

Bericht door 1Kaaskop »

Sarcasme weg...

ik zou graag de voorvader Samuel Kirk als Chef van de Enterprise zien...en ja, zou wel cool zijn als hij een grote held was in een oorlog misschien met de Xindi ofzo.

Als dat niet goed genoeg was in Nederlands, dan hier komt 't in engels:

Sarcasm aside...

I would like to see the ancestor Samuel Kirk as the Enterprise's chef...and yes, it would be cool to see him as a player of consequense maybe in a war with the Xindi or other.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Eigenlijk vind ik dat er in star trek te veel dubbel rollen gebruikt worden... Ik zag bv Zef Cograne in een TNG aflevering... Hij is een belangrijk deel uit de geschiedenis right? Dan hadden ze beter iemand anders kunnen gebruiken.

Ik zag ook nog "Degra" van ENT een rolletje hebben in DS9... En Tom Paris zat samen met Wesley op de academy... maar goed met dat soort rolletjes kan ik nog leven.

Wat dan nog het idee dat de legendarische "Kirk" zijn eigen voorvader speelt is voor mij "out of the question"
Gebruikersavatar
BoBjUh
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 dec 2003, 12:25
Locatie: Assen

Bericht door BoBjUh »

DataLord schreef:Eigenlijk vind ik dat er in star trek te veel dubbel rollen gebruikt worden... Ik zag bv Zef Cograne in een TNG aflevering... Hij is een belangrijk deel uit de geschiedenis right? Dan hadden ze beter iemand anders kunnen gebruiken.

Ik zag ook nog "Degra" van ENT een rolletje hebben in DS9... En Tom Paris zat samen met Wesley op de academy... maar goed met dat soort rolletjes kan ik nog leven.

Wat dan nog het idee dat de legendarische "Kirk" zijn eigen voorvader speelt is voor mij "out of the question"
Zou ook niet echt goede zaak vinden als ze ze ST karakter hun eigen voorvader zou laten spelen in ENterprise
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

BoBjUh schreef:Zou ook niet echt goede zaak vinden als ze ze ST karakter hun eigen voorvader zou laten spelen in ENterprise
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, alleen moet hij dan wel zo "bewerkt" worden dat hij er wel op lijkt maar niet hetzelfde is.

snapt iemand dat? ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen :huh: :huh:
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Jimbo schreef:
BoBjUh schreef:Zou ook niet echt goede zaak vinden als ze ze ST karakter hun eigen voorvader zou laten spelen in ENterprise
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, alleen moet hij dan wel zo "bewerkt" worden dat hij er wel op lijkt maar niet hetzelfde is.

snapt iemand dat? ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen :huh: :huh:
Lijkt me ook een goed idee.Maar wie gaat het voordragen aan de enterprise.En hoe gaan we dit regelen.
The One
Commander
Commander
Berichten: 1410
Lid geworden op: 22 jan 2003, 09:40

Bericht door The One »

Jimbo schreef:Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, alleen moet hij dan wel zo "bewerkt" worden dat hij er wel op lijkt maar niet hetzelfde is.

snapt iemand dat? ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen :huh: :huh:
Zoiets van aan de ene kant lijkt een zoon op zijn vader, maar aan de andere kant verschillen ze toch ook enorm.

Tja, van mij hoeft dit niet zo, misschien bij de start van ENT. Dan kan er nog een mooi verhaal omheen geschreven worden. Maar nu zo halverwege een serie? Nee, de kans is dan verkeken.
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

The One schreef:Zoiets van aan de ene kant lijkt een zoon op zijn vader, maar aan de andere kant verschillen ze toch ook enorm.
Dat bedoel ik ja, echt ook wel dat ze het uiterlijk veranderen. lijkt mij best cool 8-)
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Visitor1982 schreef:Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
w00t, VET 8-)

krijgen we die bejaarde toch nog een keer te zien :-D
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

DataLord schreef:
Visitor1982 schreef:Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
w00t, VET 8-)

krijgen we die bejaarde toch nog een keer te zien :-D
*D zeker ik ben blij dat deze eens terug op de schermen komt.Weer eens nieuws waar ik niets van af wist. :-D
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

supervlaai schreef:
DataLord schreef:
Visitor1982 schreef:Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
w00t, VET 8-)

krijgen we die bejaarde toch nog een keer te zien :-D
*D zeker ik ben blij dat deze eens terug op de schermen komt.Weer eens nieuws waar ik niets van af wist. :-D
Misschien dat als je eens rondzoekt op internet i.p.v. steeds niets toevoegende posts typt dat je dan ook nieuws kan vinden voor op het forum? ;)
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Visitor1982 schreef:Misschien dat als je eens rondzoekt op internet i.p.v. steeds niets toevoegende posts typt dat je dan ook nieuws kan vinden voor op het forum?
Haha, als ik eens een keertje nieuws vind en ik kijk op dit forum dan is dat hier al weer meteen oud nieuws ;( ;(
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

Visitor1982 schreef:Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
Is het ook bekend wat voor een soort rol hij dan gaat spelen?? 8-)
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

^

Nee, maar hij is al eens gevraagd om de opa van Kirk te spelen. Dus zal dan dit keer ook wel zo zijn.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Visitor1982 schreef:^

Nee, maar hij is al eens gevraagd om de opa van Kirk te spelen. Dus zal dan dit keer ook wel zo zijn.
wtf... dan moeten ze hem beter wel goed veranderen want ik zou het maar niets vinden als hij er hetzelfde uit ziet :r
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Visitor1982 schreef:
supervlaai schreef:
DataLord schreef:
Visitor1982 schreef:Rick Berman heeft in een gister gepubliceerd interview gezegd dat er is overlegd met Paramount en dat er 2 ideeen zijn gelanceerd voor een comeback van William Shatner in Star Trek, in dit geval dus Enterprise's 4e seizoen.
w00t, VET 8-)

krijgen we die bejaarde toch nog een keer te zien :-D
*D zeker ik ben blij dat deze eens terug op de schermen komt.Weer eens nieuws waar ik niets van af wist. :-D
Misschien dat als je eens rondzoekt op internet i.p.v. steeds niets toevoegende posts typt dat je dan ook nieuws kan vinden voor op het forum? ;)
Hier vind je toch ook nieuws genoeg op het forum.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

^

Ja omdat mensen er moeite voor doen en niet steeds zinnetjes typen als "vind ik ook", "klopt ja", "hahahaha LOL" "mee eens"
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Visitor1982 schreef:^

Ja omdat mensen er moeite voor doen en niet steeds zinnetjes typen als "vind ik ook", "klopt ja", "hahahaha LOL" "mee eens"
Ja en dat is mijn probleem toch niet de jouwe :(
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

^

Oh je ziet het als een probleem van jezelf? Doe er dan wat aan! :)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

idd mee eens visitor1982 :-P




sorry als ik nu wat mensen beledig is toch mijn 500'ste post dus het boeit me niet
Gebruikersavatar
spartaan
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2004, 14:39
Locatie: Brielle
Contacteer:

Bericht door spartaan »

DataLord schreef:Ik zag ook nog "Degra" van ENT een rolletje hebben in DS9... En Tom Paris zat samen met Wesley op de academy... maar goed met dat soort rolletjes kan ik nog leven.
Dat was toch Nick Locarno en niet Tom Paris? Overigens wel gespeeld door dezelfde acteur.
Laatst gewijzigd door spartaan op 26 mei 2004, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

Was idd wel dezelfde acteur, maar in 'The First Duty' speelde hij Nicholas Locarno
Gesloten