Mudd's women

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Gesloten
Gebruikersavatar
AstroStart
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 312
Lid geworden op: 11 jun 2004, 08:03

Mudd's women

Bericht door AstroStart »

Vreemde aflevering...

Die vrouwen worden heel lelijk als ze hun 'Venus pilletje' niet krijgen en worden weer knap als ze dat pilletje weer op hebben. Aan het eind van de aflevering [spoilers] heeft Kirk zo'n pilletje vervangen voor een neppilletje en toch wordt die vrouw weer beeldschoon. Volgens Kirk ligt dat aan de illusie of zoiets, maar dat kan toch nooit? Een vrouw die van lelijk naar beeldschoon gaat met een neppilletje....
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

er zijn wel meer vreemde dingen in TOS. Ik denk dat je dat moet zien in de tijdsgeest. Het was niet echte serieuze SF en of dingen al dan niet mogelijk waren of niet maakte niet veel uit.
Gebruikersavatar
AstroStart
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 312
Lid geworden op: 11 jun 2004, 08:03

Bericht door AstroStart »

Ja, dat heb je wel meer, maar dat zijn allemaal Sci-fi gerelateerde fouten. Dit gaat echt om puur menselijke zaken en zo'n fout heb ik nog niet echt gezien bij Star Trek.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

misschien was de inspiratie een beetje op en tja ze wilden Kirk toch met vrouwen op de buis hebben :-D
Laatst gewijzigd door Ace of Spades op 27 aug 2004, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Is het niet meer dat de vrouwen denken dat ze door het pilletje er mooier uitzien wat invloed op hun uitstraling?
Gebruikersavatar
AstroStart
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 312
Lid geworden op: 11 jun 2004, 08:03

Bericht door AstroStart »

Zeker, maar het verschil is wel heel erg groot tussen de twee veranderingen. Volgens mij zijn het ook twee verschillende actrices :{
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

nee hoor, Als jij heel verdrietig kijkt en je gezicht in een bepaalde vorm trekt dan vallen bepaalde rimpels e.d. veel meer op dan als je een andere houding neemt. Was een zeer interessante aflevering, en nog met humor ook, leuk!
Gebruikersavatar
AstroStart
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 312
Lid geworden op: 11 jun 2004, 08:03

Bericht door AstroStart »

Afbeelding

Afbeelding

Dit gaat echt niet vanzelf, zonder een pilletje te nemen.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ik denk dat ze haar gewoon verwaarloost hebben opgemaakt bij de 2e, en bij de 1e extra make-up en meer glitters en wie weet wat voor rotzooi er nog meer overheen zit.

Die dikke lagen make-up doen wonderen. :{ (vooral op tv)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

AstroStart schreef:Zeker, maar het verschil is wel heel erg groot tussen de twee veranderingen.
De aflevering is niet bepaald subtiel in haar boodschap.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Het kan ook zijn dat ze weer te veel makeup heben gebruikt.En dat verandert het gezichts ook een beetje.
Gebruikersavatar
Diana333
Ensign
Ensign
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 apr 2003, 21:54
Contacteer:

Bericht door Diana333 »

Ik heb de aflevering ook net gezien. Inderdaad erg vreemd. De meeste afleveringen van TOS zie ik voor het eerst.
Gebruikersavatar
Columbo
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 aug 2004, 19:26

Bericht door Columbo »

supervlaai schreef:Het kan ook zijn dat ze weer te veel makeup heben gebruikt.En dat verandert het gezichts ook een beetje.
Het blijkt altijd erg moeilijk van een jong iemand, iemand te maken die er oud uitziet, ondanks alle make-up technieken van tegenwoordig. Ik heb dat altijd onprofessioneel gevonden. Wil je een ouder iemand uitbeelden, neem dan ook echt een oudere acteur. Zie bijvoorbeeld The Menagerie. Daar hebben ze gewoon een paar oudere mensen voor de Talosians genomen en er een nogal grote schedel opgezet. Kan geen make-up tegenop. ;)

Columbo
Gesloten