Where No Man Has Gone Before

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Gesloten
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Where No Man Has Gone Before

Bericht door Tactical_Cube »

Titel aangepast - 3rd

Ik heb seizoen 1 nu op mijn comp staan en heb vandaag
where no man has gone before gezien
ik vond dit eerlijk gezegd een slechte opening en vreemd verhaal (afgezien van de effecten en acteerwerk)

ten eerste je weet nog steeds niet wat dat vreemde geval was waar ze in kwamen dat rozeachtige ding wat rood werd toen ze erin zaten.

ten tweede een erg vreemd verhaal, dat je ineens superkrachten krijgt.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Blijf jij maar lekker Voyager kijken.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Welkom in de wondere wereld van sci-fi :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kan je niet eens normaal reageren

en trouwens ik kijk alle treks maar voyager vind ik gewoon leuker, zoals jij ds9 de leukste vind (lijkt mij)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:kan je niet eens normaal reageren
Kun jij geen normale posts maken?
slechte opening en vreemd verhaal
komend van jou lach ik daar heel erg hard om. Vooral wanneer ik de volgende punten lees.
ten eerste je weet nog steeds niet wat dat vreemde geval was waar ze in kwamen dat rozeachtige ding wat rood werd toen ze erin zaten.
Een energiebarriere, dit wordt gezegd.
ten tweede een erg vreemd verhaal, dat je ineens superkrachten krijgt.
De energiebarriere verhoogde het ESP vermogen van mensen met een al hoog ESP vermogen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja dat heb ik wel gesnapt ja, maar ze wouden tog zo nodig verder exploren, dan vind ik ook dat je erachter moet komen of ze er niet langs kunnen en wat het precies is.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ongeacht het grote gevaar natuurlijk. :roll:
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Ik denk dat als je toen tos kijkt dat het toen een schiterend afleverings waren, toen kende we nog niets beters dan dat.En het was gewoon af voor ons.Dus tos heeft niet slecht gedaan bij ons.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

delta flyer ga jij terug naar je simpele janeway aanbiederij, weet jij zelfs dat zonder tos er geen voyager was geweest...

ach laten we het daar maar niet over hebben, voor jouw is er alleen voyager en niks anders... alles draaid om jouw heldin janeway... er is vast een syndroom naam voor die ik niet weet...
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Where No Man Has Gone Before

Bericht door GPS »

Tactical_Cube schreef:Ik heb seizoen 1 nu op mijn comp staan en heb vandaag where no man has gone before gezien
ik vond dit eerlijk gezegd een slechte opening en vreemd verhaal (afgezien van de effecten en acteerwerk)

ten eerste je weet nog steeds niet wat dat vreemde geval was waar ze in kwamen dat rozeachtige ding wat rood werd toen ze erin zaten.

ten tweede een erg vreemd verhaal, dat je ineens superkrachten krijgt.
Ff acteerwerk en effecten buiten beschouwing gelaten. (Je kunt jaren zestig werk net zo min met huidig werk vergelijken als Charlie Chaplin met Police Academy) Er zit toch echt een verhaallijn in hoor!
Mensen die al een hoge eps rating hebben worden blootgesteld aan een energieveld, waardoor hun vermogen haast explosief toeneemt en dat stijgt ze naar hun hoofd. Waardoor zij een gevaar worden voor hun omgeving. Net zo als iedereen die zich beter vindt dan zijn medemens.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

delta flyer ga jij terug naar je simpele janeway aanbiederij, weet jij zelfs dat zonder tos er geen voyager was geweest...
wat zit je nou dom te zeiken

ik vind ds9 bijna net zo leuk als Voyager en tng vind ik ook leuk, en enterprise seizoen 3/4 ook dus zeg maar nix als je niets goeds te zeggen hebt.

Ik vond deze aflevering gewoon vreemd, net zoals ik the thaw en emenations in voyager ook dom vind.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Kheb net


Errend of Mercy gezien, het was een leuke aflevering op zich, maar hoe kan het dan dat ze later wel mogen vechten van die gastjes.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

De Organians, zoals die gastjes heten, hebben een hekel aan geweld.
Het vechten lieten ze toe om iedereen wat te leren en vooral om zichzelf op dat moment niet te onthullen. Op het eind van de aflevering lieten ze dus zien wie ze werkelijk waren.

Aan de de Organians is zelfs het verdrag tussen de Federatie en de Klingons te danken.
Gesloten