Het is zover!!!

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Het is zover!!!

Bericht door Tactical_Cube »

vandaag is het eindelijk zover ik ga weer eens proberen the motion picture te zien op bbc

en wie weet misschien zie ik em deze keer wel uit, zo ja dan geef ik mijn mening erover zo nee dan is het de 4e keer dat ik em na een tijdje afzet
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

:{
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

we kijken met smart uit naar jouw mening
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Jammer genoeg zendt men de 1979 versie uit en niet de Director's Edition, dat maakt echt wel verschil, zeker voor iemand die Voyager gewoon is.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het is zover!!!

Bericht door Nemesis »

Tactical_Cube schreef:vandaag is het eindelijk zover ik ga weer eens proberen the motion picture te zien op bbc

en wie weet misschien zie ik em deze keer wel uit, zo ja dan geef ik mijn mening erover zo nee dan is het de 4e keer dat ik em na een tijdje afzet
Weet je wat je moet doen. Je moet hem harder zetten dan normaal. Dan kan je wat meer op het geluid focussen. Zie het als iets bijzonders. De Enterprise gaat voor het eerst weer op reis enz. dan ga je er heel anders tegenaan kijken
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kheb alleen maar het einde gezien :)
en dat was op zich nog wel leuk maar kben blij dat ik de rest niet ben gaan kijken (ook al lag dat niet aan mezelf)

misschien ga ik dan nog wel eens die nieuwere editie zien kwil wel eens weten wat er allemaal gebeurt
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik vond het geen onaardige film, maar hij is best traag.
De volgende delen The Wrath of Kahn, The Search for Spock en The Voyage Home zijn stukken beter.
The Final Frontier is dan weer wat minder, The Undiscovered Country is dan wel weer lachen.
Laatst gewijzigd door EMH op 13 feb 2005, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

we zijn allemaal diep geschokt dat je het geen leuke film vond
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

lol
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

EMH schreef:Ik vond het geen onaardige film, maar hij is best traag.
De volgende delen The Wrath of Kahn, The Search for Spock en The Voyage Home zijn stukken beter.
The Final Frontier is dan weer wat minder, The Undiscovered Country is dan wel weer lachen.
Volledig mee eens. TMP is best goed als je de tijd neemt om hem op waarde te schatten, en de DE-versie helpt daar goed in mee.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Nebulaguy schreef:
EMH schreef:Ik vond het geen onaardige film, maar hij is best traag.
De volgende delen The Wrath of Kahn, The Search for Spock en The Voyage Home zijn stukken beter.
The Final Frontier is dan weer wat minder, The Undiscovered Country is dan wel weer lachen.
Volledig mee eens. TMP is best goed als je de tijd neemt om hem op waarde te schatten, en de DE-versie helpt daar goed in mee.
De scene dat Kirk met de shuttle aankomt op de Enterprise die in spacedock hangt is erg mooi.
Duurt wel een minuut of 3. Ze vliegen om het hele schip heen.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

^^ Juist daarom komt de film enorm traag over voor de mensen die alleen Voyager en Enterprise gewoon zijn, de hele V'Ger flyover + door de cloud heenvliegen duurt een kwartiertje of zo...heerlijk om naar te kijken, maar voor de actiefan gewoon bagger.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Vergeet dat stuk waarin Spock in z'n ruimtepakkie met raketaandrijving vliegt niet. (Of bedoelde je die ook.)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

^^ Dat komt toch een stukje later in de film? Nee, ik heb het van het "verdwijnen" van de V'Ger-torpedo tot het stilstaan voor de poort van V'Ger...Spock's vlucht is toch snel een kwartier later dan dat, dacht ik zo.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Nebulaguy schreef:^^ Dat komt toch een stukje later in de film? Nee, ik heb het van het "verdwijnen" van de V'Ger-torpedo tot het stilstaan voor de poort van V'Ger...Spock's vlucht is toch snel een kwartier later dan dat, dacht ik zo.
O ja da's waar. Maar die duurt ook best lang.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

En dan is de film ook nog eens een opgevoerde versie van 'Doomsday Machine'. Waardoor het voor de Trekfans van het 1e uur dus erg voorspelbaar was.

Ikzelf had gelukkig deze film al gezien voordat ik The Doomsday Machine keek. De 1e keer dat ik deze film keek vond ik 'm ook zeer speciaal. Ongeveer een jaar later kwam de DE uit... het was al weer een tijdje geleden dus ook toen vond ik het weer geweldig om te zien.

Naarmate ik hem een aantal keer gezien had werd de hele film in mijn ogen steeds saaier. Pas na de 3e keer merkte ik eigenlijk hoe erg ik mijn tijd aan het verdoen was. Alles was zo langdradig... Ik zat gewoon te wachten op het einde. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk heb gehaald, ik had hem uiteindelijk halverwege weer uitgezet.

En dat is nu ook alweer een lange tijd geleden, en zal waarschijnlijk nog een lange tijd duren voor ik hem weer besluit te gaan kijken!

In dit opzicht vind ik 'Doomsday Machine' dan ook beter! Het hele verhaal past makkelijk in de tijd van een aflevering.
En is dan dus ook niet zo langdradig.
Plaats reactie