Extra's op TOS boxen

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Extra's op TOS boxen

Bericht door Dr.Q »

Ik vond dit een enorme ontgoocheling. Ik had echt er veel meer van verwacht. Wat meer authentieke beelden en zo... maar nee...
Gebruikersavatar
Cybermage
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:56
Contacteer:

Bericht door Cybermage »

nou vond een complete gerestaureerde aflevering ook niet verkeerd.
en de achtergronden werden duidelijk uitgelegd van de serie.
wat had je meer verwacht?
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

Had liever wat originele interviews gezien met de cast toen... Die gerestaureerde beelden en geluid dat doen ze bij elke dvd... Het was allemaal post mortum...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

hebben ze wel interviews dan van vroeger?
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

blijkbaar wel, maar ja... ze zullen dit wel sparen bij een nieuwe lancering van alle dvd boxen. (geldklopperij)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Inderdaad. Ik had ook gehoopt op interviews uit die tijd. Dat is toch anders dan interviews van nu waar 40 jaar tijd tussen zit waardoor castleden anders zijn gaan denken etc.

Beelden uit die tijd zou ook leuk zijn geweest.

Het ergste vind ik nog wel dat dit materiaal bestaat en hier en daar te downloaden is.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

das wel dom dan ja
en 40 jaar later waarschijnlijk weten ze zelf niet eens meer waar de eps over gaan en moest hun geheugen eerst opgefrist worden
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

kijkt es daar... ontgoochelend noem ik dat... Alleen life after trek vond ik nog goed. De rest was een afkooksel van dingen die ze niet konden gebruiken op de s.e/d.e. van de films. En opnieuw over die kus tussen Kirk en Uhura (is al de derde keer dat ze erop staan), het wordt bijna even ergerlijk als de trailers van de andere series...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Niet zozeer dat maar toen was Star Trek een kleine serie, nu is het grote franchise. Dat speelt natuurlijk mee tijdens de interviews. Destijds zullen de castleden er anders tegen aan hebben gekeken.

Roddenberry had ook blooper reels gemaakt, zijn niet terug te vinden op de sets.
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

Niet zozeer dat maar toen was Star Trek een kleine serie, nu is het grote franchise. Dat speelt natuurlijk mee tijdens de interviews. Destijds zullen de castleden er anders tegen aan hebben gekeken.
Het is juist daarmee, nu hemelen ze de boel op maar toen waren ze misschien veel harder (lees: eerlijker, ongekleurd) in hun mening...
Plaats reactie