Voorspel de juiste kiesmannen-kaart

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Voorspel de juiste kiesmannen-kaart

Bericht door Mr Hayes »

Voorspellen is leuk! Voorspellen is fun! Vooral als de ander er flink naast zit en jij er juist erg dichtbij zat. Sowieso is het voorspellen al begonnen in Amerika. De Washington Post heeft een leuke feature waarbij je mee kunt doen aan een 'Electoral Votes Contest'.

En ik ga het nu ook doen, met dit topic. Doel? De juiste kiesmannen-kaart voorspellen. Voor elke juist geraden staat, krijg je één punt. Mocht bij een 'aex-aequo' het aantal juist geraden staten overeenkomen, maar niet de preciece staten, dan wint de persoon met de fout geraden staten waarvan de optelsom in vergelijking met de ander het minst aantal kiesmannen oplevert.

De kiesmannen-kaartjes kun je hier plaatsen door de volgende link te volgen: http://www.realclearpolitics.com/epolls ... ain/?map=1. Op Realclearpolitics kun je dan je eigen kiesmannen-kaartje opslaan en 'm weer bekijken en/of aanpassen als je weer op dezelfde site komt door de link te volgen. Maar belangrijker is om je kiesmannen-kaartje met mij te sharen door 'm naar mij toe te mailen (Volg de instructies op de site). Ik post dan de resultaten -staat plus aantal gewonnen kiesmannen per staat- in dit topic. Let op: Je kunt naar hartelust aanpassen en updaten tot 4 november: Election Day. En je mag natuurlijk de meest recente polls gebruiken om je keuze te maken.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Voorspel de juiste kiesmannen-kaart

Bericht door Mr Hayes »

Nah zeg? Niemand geïnteresseerd?? :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Voorspel de juiste kiesmannen-kaart

Bericht door captain crash »

niet echt nee, sorry ;)
Plaats reactie