de Jom Kippour oorlog

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: de Jom Kippour oorlog

Bericht door SpaceWally »

Nee hoor, ik ben niet 1 keer maar vele malen in Israel geweest, laatste keer in de lente, heb mijn ogen zoals altijd de kost gegeven en ook met Israelische Arabieren gesproken (o.a. in Acco). Ik bedoelde de Arabieren in Israel, niet die in de Westbank en Gaza - dat is formeel gezien geen Israel. Misschien dat wij langs elkaar heen praten.
Laatst gewijzigd door SpaceWally op 03 jul 2009, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: de Jom Kippour oorlog

Bericht door GPS »

SpaceWally schreef:Nee hoor, ik heb mijn ogen wel de kost gegeven en ook met Arabieren gesproken. Ik bedoelde overigens de Arabieren in Israel, niet die in de Westbank en Gaza. Misschien dat wij langs elkaar heen praten.
Nee en dat weet je donders goed.
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: de Jom Kippour oorlog

Bericht door SpaceWally »

Nee, helemaal niet. Echt niet. De Arabieren die ik gesproken heb voelde zich helemaal geen 2derangsburgers. Die waren blij in Israel te wonen. Waren ook erg aardig. Ik ben met een Arabische taxichauffeur naar de Westbank geweest. Toen hij de grenspost passeerde en weer in Israel was, zei hij: Blij weer terug te zijn. Ik had hem niet gevraagd om commentaar. Hij zei het helemaal uit zichzelf. Is dat iemand die zich een 2derangsburger voelt?
Plaats reactie