Karakters van SG-1 naar Atlantis?

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Karakters van SG-1 naar Atlantis?

Bericht door Tactical_Cube »

als:
  • He added that the network "would look for opportunities for some or all of the members to appear on Atlantis." Whether SCI FI hopes to replace some Atlantis regulars with SG-1 regulars, or simply bring SG-1 cast members in for occasional guest appearances, is not known.
Vind je dit een goed idee? Is het niet beter om de series gescheiden te houden en het gewoon op gastoptredens zo nu en dan te houden?

Maar als je 1 of 2 karakters over zou mogen brengen waarvan er 1 vervangen moest worden wie zou je dan kiezen?

dus 2 van sg1 bij atlantis en 1 van atlantis eruit.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

[Subject even aangepast voor de duidelijkheid]

Voor Atlantis hebben ze een cast samengesteld die vrijwel gelijk is aan die van SG-1. Cater en Mitchell lopen dan McKay en Sheppard in de weg. Teal'c hoort gewoon niet in Atlantis. Jackson zou wel een mooie plaats kunnen hebben, en zo Atlantis wat cultuur bijbrengen wat het dringend nodig heeft.

Vala heeft ook niet echt een plek in Atlantis, mits ze het Ori verhaal ook overbrengen. Helaas, maarja. En Landy mag z'n dikke buik lekker ergens anders parkeren wat mij betreft; hij is nog erger dan Weir wat leiderschap betreft.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Gastoptredens zijn altijd leuk, maar ik weet niet of de sg1 karakters wel in atlantis zouden passen, ik denk dat het dan of the geforceerd over zou komen of dat ze te veel van atlantis aanpassen en dat het meer sg1 zou worden.

Het lijkt me wel grappig om claudia black in atlantis te hebben, maar of ze er bij zou passen weet ik neit, maar dan zouden ze Ronon iig weg kunnen doen :)

Of ze brengen Jonas naar atlantis :lachhuil:
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

de enige waarmee ze weg zouden kunnen komen is idd daniel, gezien zijn ancients-verleden enzo :)
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

ik zou jennifer hailey wel als vast character willen in SGA
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik was haar al weer helemaal vergeten, zij zou leuk kunnen zijn als een recurring character, maar als regular weet ik het zo niet.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik zou het niet zo'n denderend idee vinden,. Je probeert namelijk 2 verschillende series met een eigen identiteit neer te zetten.
Als je te veel SG karakters erbij gaat slepen en ze aan de permanente cast gaat toevoegen gaat dat ten koste daarvan.

Gastrollen en dus crossovers met SG-1 uiteraard wel want Atlantis is een onderdeel van het stargate universum. Maar t moet wel nut hebben niet een karakter uit de andere serie er in laten opdraven omdat het leuk is ofzo.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Ronon en Sheppard mogen wat mij betreft direct vertrekken uit Atlantis... Stop Samantha Carter er maar in en dan nog Jackson. Me = happy :D
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Ronon; die mag weg, ben ik mee eens. Maar Sheppard moet blijven. Een te belangerijk karakter.
Die valse Schot die mag weg uit de vaste cast. En door iemand anders van SG-1 ingevuld worden. Daniel mss.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Lijkt me een logische stap als sg1 echt stopt. De verhaallijn is nu toch al dusdanig dat het wel kan en voor Atlantis is het alleen maar goed als ze bij het verhaal van sg1 betrokken worden...en daarbij...kan de spierbundel dan EINDELIJK dood ofzo?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

sheppard mag ik wel dus die mag wel blijven van mij

ik vind doctor becket ook wel leuk.

Samantha Carter zou wel erg leuk zijn denk ik om die in sga te doen, dan kan ze samenwerken met mcKay :P

dus dan maar Claudia Black en Samantha Carter naar Atlantis
en Ronon weg wieberen
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

Mag ik uit jullie postings opmaken dat Stargate Atlantis dus minder goed is dan Stargate SG-1. In ieder geval slechter qua karakters?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

nee dat mag je niet :P

ik vind stargate atlantis leuker en beter dan sg1
er is alleen 1 karakter wat ik niet leuk vind, maar dat kan ook aan mij liggen ;)
de rest van de karakters zijn super :)
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Jackson en die kalende n00b scientist die alles altijd verneukt :*) Tayla eruit. En nog iemand, McKay is heilig, dus zal het wel Rownin worden, dat ie een alien SOA krijgt en er iets gaat muteren ]:(

De dialogen van Jackson en McKay zijn gewoon te goed. Jackson was nog beter met Jack erbij, altijd die opmerkingen. :*)
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

Daniel moet blijven en ze moet O'neill soms terug laten komen.

General Hammond misschien ook nog is een keertje.

Teal'c misschien? :P
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Hammond is weg, Teal'c heeft als Jaffa weinig te zoeken in de Pegasus galaxy.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Carter komt naar SGA :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Jij blij :*)

Kan leuk worden met McKay samen :*)
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

EMH schreef:Jij blij :*)

Kan leuk worden met McKay samen :*)
En wat, maken ze als fronline tegen de Wraith een 'super geek squad'? Calculate them to death? Go figure.

Jerommeke (a.k.a. Ronon) mag van mij ook langzaam inpakken want hij voegt niet echt wat toe aan de huidige storyline. Okee, hij kan misschien wel rake klappen uitdelen tegen kleine Genii meisjes (arme Sora ook altijd) maar echt development zit er voorlopig nog niet in.

Qua pairing zou McKay/Carter wel wat leuks op kunnen leveren maar die arc loopt al te lang en wordt inmiddels een beetje te suggestief. Misschien dat ze Carter dan ergens in een 2de squad in kunnen delen.

Wie ik wel graag met McKay en Shep in één squad wil zien: Laura Cadman uit Duet. Niet alleen omdat ze inmiddels een history met McKay heeft maar ook omdat ze als vrouwelijk character (naast Teyla) best d'r mannetje kan staan.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Carter komt naar SGA :)
How so?
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:
Tactical_Cube schreef:Carter komt naar SGA :)
How so?
Tapping gates to Atlantis for Season Four


Tuesday - November 21, 2006 | by Darren Sumner

"Samantha Carter" actress Amanda Tapping will appear in the fourth season of Stargate Atlantis in some capacity, she told fans this weekend at the AT2 event in England.

Tapping signed on for two additional years of Stargate SG-1 last year, anticipating an eleventh season of the show in 2007. SCI FI instead cancelled the series, but the studio plans to keep Tapping around to complete her current contract.

"I am contractually obligated to the franchise for a year. I knew at the beginning of Season Ten that it was a possibility that if SG-1 went down that I might be doing some Atlantis," Tapping told GateWorld in an interview. "They exercised that option, which is fine.

"I think that this is a potential for a bit of fun. More than Carter and McKay. I think that this is a potential for a lot of fun."

No details about the move are known yet, including how many episodes Tapping will appear in and whether she will have the status of a recurring guest star or a regular cast member. Rumors of cast changes are in the winds following the August cancellation of Stargate SG-1, but still not confirmed.

The actress also announced that she is producing and starring in a new science fiction project, currently seeking funding.
http://www.gateworld.net/news/2006/11/t ... for_.shtml
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ofwel T_C had het bericht beter in dit topic kunnen posten. :*)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

bij dit topic staat een vraagteken :P

en dit is cker

daarom had ik het in het andere topic gezet en hier ook maar effe als melding :P
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Nice! :)
Plaats reactie